Spacerówki Forward Controls Jardine |
Autor |
Wiadomość |
spining
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 1043 Skąd: Soldau Ostpr.
|
Wysłany: 2012-02-02, 16:39
|
|
|
robrob napisał/a: | a Spining to nie miał takiego wynalazku u siebie? |
miałem, miałem... lipa straszna; wymieniłem na oryginalne podesty Yamaha |
_________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
|
|
|
|
|
BenWito
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 145 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
Grzegorz_Godzio
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 26 Cze 2017 Posty: 40 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2017-09-19, 22:30
|
|
|
Nikt nic, bo sam bym przedłużył podesty, może ktoś ma rysunek to sami wytniemy. |
|
|
|
|
Miron
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 58 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1954 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2017-09-19, 23:16
|
|
|
Po co przesuwać podesty, jak można spacerówki dokręcić do gmoli. I nóżki do przodu |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
|
Grzegorz_Godzio
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 26 Cze 2017 Posty: 40 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2017-09-20, 08:31
|
|
|
Spacerówki są, tylko mam długie nogi i bardziej komfortowo było by z odsuniętymi do przodu podesłanie. |
|
|
|
|
wemar
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 1133 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-09-20, 16:18
|
|
|
Miron napisał/a: | Po co przesuwać podesty, jak można spacerówki dokręcić do gmoli. |
Wtedy jednak tracisz kontakt z pedalerią, a przynajmniej ich obsługa jest urtudniona. W swoim przesunąłem podesty do przodu, na bok i zwiększyłem kąt uniesienia. Teraz trzymając stopy na spacerówkach pod piętą mam pedał tylnego hebla i blisko do dźwigni zmiany biegów, choć najbardziej zależało mi na dobrym dostępie do hamulca. |
_________________ Jeżdżę, ... bo lubię. |
|
|
|
|
Grzegorz_Godzio
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 26 Cze 2017 Posty: 40 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2017-09-20, 16:27
|
|
|
Wemar fotkę jaką zapadaj może coś sam zrobię. |
|
|
|
|
BenWito
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 145 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-09-20, 17:43
|
|
|
Też sam spróbuję zrobić. Wydaje mi się ze gmole będzie można przymocować do tych blach stanowiących przedłużenie, z tym, ze w Classic ograniczeniem dużego przesunięcia do przodu będzie błotnik. Zrobię szablony np. z płyty paździerzowej poskręcam wszystko i zobaczę jak to wygląda. Dodatkowo będzie można zamontować poprzeczkę między tymi przedłużeniami. U góry gmole tez będzie można zamontować na takich blachach -przedłużeniach.
Ale fotki by się przydały bo po co wyważać otwarte drzw. |
|
|
|
|
wemar
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 1133 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-09-20, 20:10
|
|
|
Nie wiem czy gabaryty 650 pozwolą na to samo, co można zrobić w RS'ie. Fotek na razie nie zapodam, jestem na wyjeździe i nie mam jak ich zrobić. |
_________________ Jeżdżę, ... bo lubię. |
|
|
|
|
Grzegorz_Godzio
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 26 Cze 2017 Posty: 40 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2017-10-18, 21:40
|
|
|
Odświeżam temat, może ktoś sam dorabiał i został mu projekt, z tego co mierzyłem maksymalnie w clasicu można wysunąć 7 cm przy zamontowanym pełnym gmolu. |
|
|
|
|
BenWito
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 145 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-10-19, 01:03
|
|
|
Zdecydowałem, jednak kupić zestaw wskazany wyżej w linku, a po założeniu będę przerabiał gmole. Na wiosnę dam znać co mi z tego wyszło. |
|
|
|
|
Grzegorz_Godzio
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 26 Cze 2017 Posty: 40 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2017-10-19, 14:48
|
|
|
Benvito jeśli nie zamówiłeś jeszcze to wstrzymaj się trochę, napisałem do myfrenda z Pekinu czy by nie zrobił takich, może będzie taniej. |
|
|
|
|
BenWito
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 145 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-10-21, 12:24
|
|
|
Dzięki, za info poczekam. |
|
|
|
|
Grzegorz_Godzio
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 26 Cze 2017 Posty: 40 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2017-10-21, 12:26
|
|
|
Niestety pisałem do trzech, źaden się nie podejmie zrobienia kopi, pozostaje USA. |
|
|
|
|
BenWito
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 145 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-10-21, 12:34
|
|
|
Masz pomysł jak po założeniu przedłużek, założyć gmole? |
|
|
|
|
Grzegorz_Godzio
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 26 Cze 2017 Posty: 40 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2017-10-27, 22:45
|
|
|
Ok, zrobiłem parę przymiarek i info dla tych co by chcieli pomajstrować.
Pierwsza, przesunięcie o 10 cm jest ok tylko w opcji bez gmoli i pewnie dla customa będzie ok z racji że nie na tak nisko błotnika, zdjęcie poniżej.
[ Dodano: 2017-10-27, 22:49 ]
W rezultacie maksymalne wysunięcie podnóżek zachowując bezpieczną odległość od błotnika tak aby nie zawadzał na dołkach o gmol to 4,5 cm.
[ Dodano: 2017-10-27, 22:51 ]
maksymalna grubość blachy to 8 mmm
Benvito, w przyszłym tygodniu podeślę Ci wzorniki do przymiarki.
20171023_180726.jpg
|
|
Plik ściągnięto 67 raz(y) 369.28 KB |
20171027_205241.jpg
|
|
Plik ściągnięto 54 raz(y) 287.84 KB |
20171027_201637.jpg
|
|
Plik ściągnięto 73 raz(y) 216.54 KB |
|
|
|
|
|
BenWito
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 145 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-10-28, 17:40
|
|
|
Dzięki, będę czekał. |
|
|
|
|
wemar
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 1133 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-10-28, 18:57
|
|
|
Odszukałem kilka fotek po mojej przeróbce. Na pierwszej fotce widać różnicę pomiędzy oryginalnym mocowaniem podestów, a zdystansowanym. Niestety, zdjęcia wykonano pod różnym kątem i nie widać odsuniecie do przodu, które wynosi ok. 7 cm. Na drugiej fotce widać położenie podestu, spacerówki i pedału hamulca, który po skorygowaniu uniesienia na pompie, jest równie dobrze osiągalny palcami przy stopie na podeście, jak i piętą, gdy stopa jest na spacerówce. Po lewej stronie przód dźwignia zmiany biegów wypada tak, że redukcję można zrobić bez zdejmowania nogi ze spacerówki. Zmiana w górę też jest możliwa, ale wymaga trochę więcej zachodu i nauki operowania piętą.
|
_________________ Jeżdżę, ... bo lubię. |
|
|
|
|
|