YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
zbiornik paliwa
Autor Wiadomość
spider 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 756
Skąd: PL
Wysłany: 2013-01-06, 15:25   

Sposob z suszarka sprawdza sie tylko na wiekszych wgnionach, jak sa male to niestety nic to nie da.
_________________
YAMAHA ROAD STAR SILVERADO XV 1700 S LA COCAINA
http://yamaha-dragstar.pl...t=13214&start=0
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2013-01-06, 16:03   

Basia, doskonale sprawdza się przyrząd o nazie DING KING, używałem już i na 4oo i 2oo. tu masz filmik co i jak http://www.youtube.com/watch?v=0JGXbIfeuRY. Ma być taki jak na filmie poprzeczka z aluminium, nie te plastikowe co są na allegro, bo się wyginają a nie ciągną blachę ;/ ( Kilka zbiorników już tak uratowałem ;D )
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3071
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2013-01-06, 16:31   

johnypl, Czy tam stosuje się jakiś klej ?
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2013-01-06, 16:37   

OldDiver, Nooo, wszystko jest na filmie reklamowym ;/
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-01-06, 16:39   

OldDiver napisał/a:
Czy tam stosuje się jakiś klej ?


obejrzałeś w ogóle ten filmik ? Przecież widać jak gość nakłada klej
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2013-01-06, 16:42   

http://yamaha-dragstar.pl...ight=wgniecenie

Było już na ten temat :)
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
Basia 



Model: SYMPATYK
Wiek: 110
Dołączyła: 12 Gru 2010
Posty: 2257
Skąd: GŁ Łódź
Wysłany: 2013-01-06, 16:49   

Johny :virazka3: , dla mnie miarodajne jest Twoje potwierdzenie kilkakrotnego zastosowania DD , gdyż oglądając filmik reklamowy od razu nasunęły się pytania, czy na moto-bak zda egzamin to urządzenie? W końcu są inne nachylenia i naprężenia blachy. Pozostanę w kontakcie :virazka3:
_________________
Szczęście to nie stacja, tylko sposób podróżowania...
uwaga szkodnik:) http://www.youtube.com/watch?v=xcJGej_-BCY
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-01-06, 16:52   

moondek napisał/a:
Było już na ten temat :)
jedna wzmianka i weź ja odszukaj ;/
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2013-01-06, 17:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3071
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2013-01-06, 16:54   

witek1965, Gdybym nie obejrzał to bym nie miał tego dylematu. Widać że gość nakłada jakiegoś ... gluta. Może jest w angielskim komentarzu ale ja tylko .... drinkenglish.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-01-06, 16:56   

OldDiver napisał/a:
Widać że gość nakłada jakiegoś ... gluta
ja toże nie znaju angielskiego, ale widac dokładnie, że koleś nakłada rozgrzany klej z "pistoletu"
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3071
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2013-01-06, 17:07   

witek1965, Akurat z Tego filmu tego nie widać. Ale dajmy spokój tej nic nie wnoszącej wymianie zdań.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2013-01-06, 17:11   

Basia, jestem do dyspozycji ;D
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-01-06, 17:13   

OldDiver napisał/a:
witek1965, Akurat z Tego filmu tego nie widać.

No to ja sobie to wywróżyłem z fusów w takim razie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Bulioner 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Skrzynice-Kolonia
Wysłany: 2015-09-18, 18:41   

Ja z kolei dopytam czy są różnice w kształcie zbiornika , miejsce wlewu pomiędzy 650 a 1100?. Mam do kupienia fajny krawat ale był pasowany na 650 a ja chce go zastosować w 1100
_________________
Piotrek
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 41
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-12-22, 21:36   

Mam pytanie, jak się ściąga bak z XVS-a650 bo potrzebuje wymienić filtr paliwa??
Jak ktoś może podrzucić zdjęcia jakie śrubki odkręcić i co odpiąć przy prędkościomierzu??
_________________
Syku 650 Classic
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1861
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-22, 21:42   

Odkręcasz 3 śrubki przy prędkościomierzu, uważaj na gumki. Podnosisz prędkościomierz, odkręcasz linkę i rozpinasz 2 wtyczki. Odkręcasz 2 śruby na końcu baku pod spodem, (tu przy ssaniu). Ciągniesz bak do góry i jednocześnie do tyłu motocykla.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group