MANETKI |
Autor |
Wiadomość |
PSZEMAS
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 46 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 5075 Skąd: Kurzętnik / NML
|
Wysłany: 2014-12-28, 20:13
|
|
|
Beny, ja mam założone u siebie podróbki i po 10 tysiącach przebiegu nie widać zużycia. Wyglądają tak jak po zakupie. Zobaczysz na żywo. Dawałem za nie coś koło 130 zł.
|
_________________ --> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> |
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2014-12-28, 22:05
|
|
|
PSZEMAS, a pamiętasz gdzie albo od kogo |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
|
PSZEMAS
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 46 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 5075 Skąd: Kurzętnik / NML
|
Wysłany: 2014-12-28, 23:05
|
|
|
No jasne. Allegro - sprzedawca moto-import78
Z takiej aukcji http://www.allegromat.pl/aukcja168894 |
_________________ --> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> |
|
|
|
|
przemczyszyn
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2007
Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 510 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2015-01-19, 12:59
|
|
|
Witajcie!
Jestem po zakupie manetek calowych, więc podzielę się zdobytym na tym polu doświadczeniem. Otóż, zakupiłem dwa komplety calowych (zamienników tych liodrowych?) manetek do mojego draga 1100 custom i do vtx'a 1300. W vtx nie było problemów. U mnie natomiast było tak: przestrzegam na przyszłość - jak ktoś ma akcesoryjną kierownicę jak ja, która np. jest krótsza od fabrycznej, to po dopasowaniu miejsca dla manetki gazu, trzeba w analogicznym miejscu zamontować lewą. Tu były schody bo po przesunięciu instrumentów na kierownicy i tak miałem za mało miejsca by cała lewa manetka weszła - zachowując po obu stronach równe rozłożenie. Musiałem tam pokombinować i znalazłem po dłuższym czasie odpowiednie ułożenie dla obu manetek, ale trwało to o wiele dłużej niż w przypadku vtx'a.
Druga sprawa - kupione obie od sprzedawcy o niku motrixpl, który ma dobre opinie itp. coś tam u niego już kupowałem kiedyś. Manetki do hondy wpasowały się idealnie, u mnie natomiast gumy są bardziej miękkie ale za to jakby luźniej osadzone w manetce. Wydaje się, że po krótkiej trasie zaczną wyłazić. To spore rozczarowanie, ale nie bawię się w reklamację i sobie je podkleiłem delikatnie i powinno być ok - okaże się jak wypróbuję. Koszt 1 kompletu to 190 zł.
Wyglądają ładnie, są - poza gumami - z dobrego materiału. Wybrałem te z zakończeniem w formie "bullet".
Może się komuś przyda to info
Pozdro! |
_________________ Lewa w górę! |
|
|
|
|
Budyniasty
Rocznik: 2000
Wiek: 39 Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 294 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-20, 19:40
|
|
|
http://www.allegromat.pl/aukcja169545 będą pasowały do 1100 custom bez cięcia, gięcia i ucinania?
Używaj archiwizatora. Po wygaśnięciu aukcji nikt nie będzie wiedział o jakie manetki pytałeś // PSZEMAS |
_________________ 1100 Custom!
Blues to korzenie reszta muzyki to owoce |
Ostatnio zmieniony przez PSZEMAS 2015-01-20, 21:51, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Ruffi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-04-04, 20:19
|
|
|
Moze komuś sie przyda dobry sposób na zdjecie manetki po lewej stronie naszych maszyn
https://m.youtube.com/watch?v=sf-EKwyER74
Działa wykorzystałem ten patent i bez problemu zmieniłem manetkę na kuruyakin |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1714 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2015-04-04, 21:49
|
|
|
Ruffi to jeszcze użyj do tego powietrza, dmuchnij pod gumę i nie musisz się tak męczyć ze ściąganiem gumy |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
Ruffi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-04-04, 23:05
|
|
|
Dobrze wiedzieć tylko ze potrzeba sprężarki której nie posiadam |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1714 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2015-04-05, 07:58
|
|
|
To można jeszcze pod gumę prysnąć WD i wtedy poślisg jak ta lala |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
Ruffi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 48 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-04-05, 12:36
|
|
|
Tak tez uczyniłem i manetka zeszła ale dużym plusem był ten drucik ktory pomógł odczepić klej. |
|
|
|
|
shaq
Model: MS1900
Rocznik: 2010
Wiek: 48 Dołączył: 19 Wrz 2014 Posty: 62 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2015-04-05, 15:37
|
|
|
Strzykawka, igła + płyn (rzadki do naczyń, albo taki do powierzchni płaskich ajaks, cif czy jakiś taki) i schodzi od strzału. |
|
|
|
|
Mickey.
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 46 Dołączył: 21 Lut 2015 Posty: 241 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2015-06-01, 22:32
|
|
|
Ruffi napisał/a: | Moze komuś sie przyda dobry sposób na zdjecie manetki po lewej stronie naszych maszyn
https://m.youtube.com/watch?v=sf-EKwyER74
Działa wykorzystałem ten patent i bez problemu zmieniłem manetkę na kuruyakin |
Dzisiaj wymieniałem manetki i skorzystałem z tego patentu przy wymianie lewej - rewelacja 2 min. i manetka odklejona, 2 psiknięcia WD40 i manetka została mi w łapie |
_________________ M&M'sy (Mickey & Mika) |
|
|
|
|
mike79
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2016-01-16, 17:41
|
|
|
Zmieniam kierę i chcę przełożyć manetki i ciężarki z oryginalnej ale nie wiem jak zamocowac ciężarki, bo w starej kierze zostały tuleje z gwintami? Skąd wziąć takie tulejki? |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
|
Jarek74
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 534 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-01-16, 17:59
|
|
|
Myślę, że tokarz mógłby dotoczyć Ci takie tuleje i nagwintować. Potem wkleić je na dobry klej w nową kierownicę, ewentualnie nabić, tylko musiałyby być dotoczone lekko ze stożka. |
_________________ Delta Machine |
|
|
|
|
mike79
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2016-01-16, 18:06
|
|
|
Myślałem jeszcze o gumowych ewentualnie podczas wkręcania ciezarka rozszerza sie i zacisna
[ Dodano: 2016-01-16, 18:40 ]
Znalazłem u mnie we wiosce taką firmę która robi takie tuleje - pytanie czy będą odpowiednie?
http://www.gum-reda.pl/pl...f3c34b2bbc4.jpg |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
|
Jarek74
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 534 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-01-16, 18:42
|
|
|
Robiłem taki manewr w XJ kumpla, którą przywracałem do życia po glebie na podwórku, fabryczny gwint/tuleja w kierownicy wyrwała się, więc z drugiej strony też ją wybiłem i zastosowałem z w miarę tanich ciężarków tuleje gumowe, w ciężarkach fabrycznych wymieniłem tylko śruby na dłuższe i jest ok |
_________________ Delta Machine |
|
|
|
|
mike79
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2016-01-16, 18:47
|
|
|
Im dłużej mama czas naszukanie rozwiazań wiem, że ich jest wiele. Dzieki za podpowiedzi |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
|
Zykfyr
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2016 Posty: 47 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-05-31, 13:45
|
|
|
Hej,
Mam taki problem, jestem w trakcie montażu zamienników iso grip na swojej maszynie , problem pojawił się na lewej manetce, mianowiście jest ona na tyle długa, żeby cała wlazła na kierownice (i ten ostatni od zewnetrzej gumowy prążek się nie zapadał - opierał się na rurze kierownicy) to cały moduł przelączników+dzwignie sprzęgła muszę przesunąć do środka, co napewno nie wygląda naturalnie, w oryginalnych kuryakyn jest dołączony dystant (kawałek rurki z tworzywa) ktory się przycina i wlasnie uzupełnia ten ubytek, czy jezeli ktos kupował zamienniki miał coś takiego dołączonego? Bo zabardzo nie wiem co teraz zrobic.. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-05-31, 14:14
|
|
|
Zykfyr napisał/a: | Bo zabardzo nie wiem co teraz zrobic.. |
wstaw Zykfyr napisał/a: | (kawałek rurki z tworzywa) | i chyba będzie po problemie. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Zykfyr
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2016 Posty: 47 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-05-31, 16:03
|
|
|
Ok , sprawy nie było
Znalazłem rurke pcv calówkę instalacyjną w piwnicy i po problemie |
|
|
|
|
|