Całkowity brak prądu |
Autor |
Wiadomość |
burza
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 6692 Skąd: GŁ Koluszki
|
Wysłany: 2014-03-27, 06:37
|
|
|
Pawlo, przełóż sobie akumulator od Gosi i...
... i w drogę
|
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star - diabeł
każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
|
|
|
|
|
Madburn
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-07-25, 00:23
|
|
|
crap crap crap - dziś mnie to dopadło - aku ma 2 lata niecałe
podjechałem na stacje zatankować , potem odpalam - rozrusznik zakręcił i zaciął się i zgasły kontrolki - od tej chwili moto martwy - nawet próbnik nie chce swiecić
odpaliłem na pożyczony prąd - nie ma kierunków, prędkości i odometera - praca bardzo nierówna utraty mocy, wypadanie zapłonu - po 1km padł i ni chu, chu chu
akumulator AGM Banner - podpinam ledy to się ledwo palą - miernikiem - 12,8V
zapiałem do moto głupi chiński 7Ah z centralki alarmowej (nawet nie ma chyba co mówić o prądzie rozrzuchu - myślałem że nie odpali ... a gdzie - brum od razu - i to kilka razy ... chyba lepiej niż motocyklowy ....
teraz niestety czeka mnie kupno nowego i jestem w plecy 2 stówy za holowanie bo zgasł mi tyle co na autostradę wyjechałem i 10km od domu
no chyba że.... włożyć 2x 7Ah - są po 40zł |
|
|
|
|
stasork
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 69 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-07-25, 06:48
|
|
|
Mierzenie akumulatora bez obciążenia jest bez sensu. Włącz stacyjkę i dopiero wtedy mierz napięcie. Przykład:
Akumulator naładowany obciążony 12 V ; bez obciążenia powinien wynosić 14 V
Akumulator obciążony 10 V ; bez obciążenia 12 V
Akumulator rozładowany obciążony 8 V (złom) ; bez obciążenia będzie dawał nawet 10-12 V
Spróbuj zobaczyć ile amperów daje akumulator (nieobciążony) i jakie jest napięcie (obciążony) i porównaj ze własnym akumulatorem.
Uwaga! Natężenie [A] mierzysz na zakresie maksymalnym przez krótki okres czasu. Bezpiecznik w multimetrze wytrzyma max. 10 sec.
A najprostszy miernik cyfrowy kosztuje ze 30 PLN w OBI czy Castoramie. |
_________________ Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba 2 dni poczekać. |
|
|
|
|
Madburn
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-07-25, 09:10
|
|
|
nie ma co mierzyć - próbnik z żaróweczka nie jest w stanie się zapalić
ledy świeca tak słabo ze ledwo je widać - (1m taśmy smd)
napięcie spada poniżej 6v (dopiero wtedy ładowarka chwyciła ale jako 6v akku)
zapięty bez świecidełek - ładowarka mówi ze 12v i 100% naładowany - po czym pyka przekaźnik i zapala się kontrolka rozładowanego - po chwili znowu 100% i od początku
prostownikiem zwykłym nie ląduje
po prostu jest dziabnięty - podjadę do sprzedawcy (ma tam takie ustrojstwo do testowania aku) ale będę się starał jakąś rękojmie załatwić - aku kupe kasy super duper - a padl od rozruchu ? no bez jaj |
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6505 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2014-07-25, 09:39
|
|
|
Madburn, miałem tez tak samo z Vartą. Miernik wskazywał 12V a kontrolka biegu jałowego ledwo co się jarzyła. Masz aku do wymiany |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
duoma
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 47 Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 901 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2014-07-25, 09:41
|
|
|
Bemol napisał/a: | Madburn, miałem tez tak samo z Vartą. Miernik wskazywał 12V a kontrolka biegu jałowego ledwo co się jarzyła. Masz aku do wymiany |
Ja dokładnie to samo wymiana w czerwcu tego roku. |
_________________ |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-07-25, 18:30
|
|
|
ja co prawda nie z vartą, ale objaw identyczny. Przy oberwaniu celi tak jest. Do wymiany |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Madburn
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-07-25, 19:59
|
|
|
yepp gość także potwierdził przerwę w akku - i pojechalo na reklamacje
no i musialem kupic nowu tfu tfu bo nie chce mi się czekac
w głupim fiacie mi 10 lat aku trzymal ech |
|
|
|
|
Jarek74
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 534 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-07-25, 20:27
|
|
|
To trochę kiepski sklep, że stwierdza walnięte aku, odsyła je na reklamację, a Ty czekasz albo kupujesz drugie . Ja w identycznej sytuacji dostałem od ręki i bez marudzenia nowe aku w sklepie. |
_________________ Delta Machine |
|
|
|
|
Madburn
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-07-25, 21:01
|
|
|
gwarancja się skonczyla w zeszłym roku
kupując nowy stary musisz oddać
ten pojedzie jako ciekawostka - a nuż dostane wymianę ?
[ Dodano: 2014-07-27, 20:12 ]
sprawdziłem dla spokoju lądowanie - 14,5V na klemach , na luzie 13,5-13-8
odpiąłem wtyczkę statora - wyszło na wolnych 25V - na full ssaniu dochodzi do 48V na każdym obwodzie (gazować nie chciało mi się bo sąsiadka mnie goni
trochę nie wiem czemu mam oporność 0,7Ohm (ale mam słabą baterię w mierniku - pewnie dlatego )
jeszcze obejrze regulator czy mu nie popaliło wtyczki
a tak w ogóle - na allegro są uszczelki kappy po 39zł - nie warto kupować papierowych arkuszy po 20zł
stator przewinięty 160zł - gośc z jastrzębia robi - wystawia na allegro
wymiana prosta - tutorial jest w PDFie na vstar wiki |
|
|
|
|
|