WYDECH PEACEMAKER YAMAHA XV1100 DRAG STAR |
Autor |
Wiadomość |
marekko
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 66 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-05-08, 22:18 WYDECH PEACEMAKER YAMAHA XV1100 DRAG STAR
|
|
|
Czy któryś z Was może coś powiedzieć na temat tego typu wydechów |
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2010-05-08, 22:21
|
|
|
marekko, Filmik się spodobał ? |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
Luk
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 840 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-05-09, 01:42 Re: WYDECH PEACEMAKER YAMAHA XV1100 DRAG STAR
|
|
|
marekko napisał/a: | Czy któryś z Was może coś powiedzieć na temat tego typu wydechów |
Już niedługo będę mógł coś na ten temat powiedzieć
Link |
_________________ Pozdrawiam
Luk |
|
|
|
|
marekko
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 66 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-05-09, 13:03
|
|
|
filmik też ale coraz częściej słyszę że władza sie dopiepsza a moja YDS nie należy do cichych
[ Dodano: 2010-05-10, 11:13 ]
i co juz coś wiesz |
|
|
|
|
Luk
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 840 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-05-19, 13:25
|
|
|
Od kilku dni mam założone nowe wydechy... a oto kilka pierwszych spostrzeżeń:
Wydechy pacemakers amerykańskiej firmy National Cycle nie należą do najtańszych
ale niewątpliwie mają kilka ciekawych cech. Celem tego krótkiego materiału nie jest polecanie ani odradzanie tych wydechów tylko skrótowe przedstawienie. Jednym ich dźwięk się będzie podobał a innym nie. Jedni będą zachwyceni wyglądem innym nie przypadnie on do gustu.
Po I. - Cechą podstawową tych wydechów jest możliwość regulacji głośności przełącznikiem zamontowanym przy kierownicy. Tak więc nie będzie kłopotu z wyjazdem za granicę – gdzie kary za zbyt głośny wydech są bardzo surowe. Zresztą także w Polsce przy zatrzymaniu przez Policję unikniemy przykrych konsekwencji ciesząc się, kiedy przyjdzie ochota z głośnego wydechu.
Po II. - W cenie zakupu nie ma kolanek – są to tylko końcówki czyli tłumiki. W zestawie jest urządzenie sterujące przepustowością tłumików oraz przełącznik do - co ważne - płynnej możliwości ustawiania: cicho - głośniej, głośniej, coraz głośniej aż do maksimum. Same końcówki tłumika można obracać co dziewięćdziesiąt stopni. Tak więc można wybrać ich ostateczny wygląd. Można też dokupić inne końcówki – które zmieniają trochę charakterystykę dźwięku. Ich koszt, to ok trzysta złotych. Jedną z wersji akcesoryjnych końcówek są te o wyglądzie „stożkowym”- producent zapewnia bardziej basowe brzmienie po ich zamontowaniu. Jak tylko się na nie zdecyduję przedstawię je Wam – chwilowo polegam na informacji producenta i nie planuję zakupu. W zestawie nie ma dysz, które należy zmienić po zamontowaniu wydechów – taki zestaw „dynojet” kosztuje mniej niż trzysta złotych. Jest to koszt, którego nie da się uniknąć.
Po III. Całość montażu – wraz z podłączeniem pod okablowanie lampy i wymianą dysz zajmuje fachowcowi ok. pięciu godzin.
Po IV. W wersji DragStara silverado mocowanie prawego podnóżka nie pasuje. W wersji classic gdzie podnóżki są montowane bardziej z tyłu, nie będzie tego kłopotu. Trudno mi powiedzieć, jak sprawa wygląda z zamontowanymi oryginalnymi podestami w silverado , które jest troszkę inne – być może będzie pasowało ale pewności nie mam. Pacemakery są dużo cięższe od oryginałów i mają większą średnicę. Dorobienie blaszki pod montaż podnóżka lub podestu nie powinno być jakoś specjalnie skomplikowane ale warto o tym pamiętać.
Po V. Niewątpliwie może wystąpić kłopot z zamontowaniem większych sakw od oryginalnych silverado – szczególnie jeśli miałyby być one bardziej opuszczone niż stelaż silverado. Związane to jest z większą średnicą tłumików.
Po VI. Z pewnością będzie można zauważyć nieco większe zużycie paliwa – szacunkowo o ok. 0,3- 0,4 litra na 100 kilometrów.
I na koniec moja własna opinia. Mi się ich wygląd bardzo podoba – w końcu zdecydowałem na zakup, prezentują się nieźle – choć przyznam, że najbardziej z wyglądu podobają mi się wydechy cobry. Dźwięk? W wersji cichej dużo lepszy od oryginałów. W wersji głośnej podobają mi się na tyle, że jak na razie nie mam w planach zakupu stożkowych końcówek zapewniających bardziej basowy dźwięk. Spotkałem się też z taką informacją, że dźwięk tych wydechów się zmieni na nieco bardziej basowy po przejechaniu kilkuset kilometrów – pożyjemy zobaczymy.
Pamiętając o kwestiach optycznych, “wokalnych” oraz tych związanych z kodeksem drogowym na pytanie. czy zakup takich wydechów jest wart rozważenia będziecie musieli odpowiedzieć sami ]]]]]. Mam nadzieję, że choć trochę Wam pomogłem.
Poniżej link do zdjęć a za jakiś czas wstawię krótki filmik.
wydechy pacemakers |
_________________ Pozdrawiam
Luk |
|
|
|
|
voyager
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Wiek: 52 Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 227 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-05-19, 14:18
|
|
|
Luk, dziękuję za ten opis - napracowałeś się, aby to spisać. |
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2010-05-19, 21:32
|
|
|
Luk, Kawał solidnego opisu, Dzięki. Moim zdaniem wcale nie sa duże te wydechy. Ładnie się prezentują. Ciekawe tylko jak ryczą |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
Luk
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 840 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-06-09, 15:41
|
|
|
Ziółek napisał/a: | Ciekawe tylko jak ryczą |
Ziółek Po przejechaniu 1000 km stwierdzam, że nie ryczą. Nawet nie uznałbym ich za głośne. Przez cały czas jeżdżę na maksymalnie "otwartych". |
_________________ Pozdrawiam
Luk |
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2010-06-09, 19:29
|
|
|
Luk, Posłuchamy na zlocie |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
MajQ
Model: SYMPATYK
Dołączył: 29 Lip 2011 Posty: 227 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2011-11-22, 13:24
|
|
|
Hej. Odświeżam temat. Znalazłem te wydechy tylko do Classica. Czy jest również możliwość zamontowania ich w Customie? |
_________________ Star Riders Brotherhood
Iron Butt Association #56638 |
|
|
|
|
Luk
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 840 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-11-22, 14:03
|
|
|
Tego nie wiem, ja mam założone na jedynie słusznej wersjii Classic |
_________________ Pozdrawiam
Luk |
|
|
|
|
Yogi
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 47 Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 33 Skąd: Domaradz
|
Wysłany: 2013-04-17, 13:09
|
|
|
Mam do nich końcówki do zbycia,były założone ale zdjołem bo mi się nie podobały. chyba jest na nich ciut głośniejszy,albo mi się wydaje
http://www.lidor.pl/media...cemaker_6_2.jpg |
_________________ Yogi
|
|
|
|
|
jacek71
Model: BĘDZIE
Wiek: 52 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 237 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2013-04-18, 13:37
|
|
|
Ale z ciebie kolego archeolog , ostatni post ma prawie półtorej roku |
_________________ Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer, |
|
|
|
|
Yogi
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 47 Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 33 Skąd: Domaradz
|
Wysłany: 2013-04-19, 00:44
|
|
|
Magja internetu |
_________________ Yogi
|
|
|
|
|
DarekU
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 9 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 2014-04-09, 08:07
|
|
|
Rzeknijcie słówko
Jakie macie słuchowe wrażenia czy to jest bas czy popierdywanie.
Czy Peacemaker jest tak głośny i basowy że ta regulacja i cena jest wskazana?
Może zamienić oryginał na ten przykład na Hartmana
Czy zmienialiście dysze? Poco większa dawka paliwa?
Peacemaker w Polsce 3100zł a ile taniej w USA ?
Czy dało by radą zobaczyć Pracujący Peacemaker w Realu.
Ale wymyśliłem pytań.
Hmm
Odpowiedź patrząc na wpisy zapewne za rok. |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2014-04-09, 08:13
|
|
|
Słyszałem, widziałem, dupy nie urywają. W stanach jak to w stanach pewnie 40% taniej. Jak dla mnie szkoda kasy na ten wynalazek, ale to nie moja kasa więc, jak sobie stryjenka winszuje.
[ Dodano: 2014-04-09, 08:15 ]
P.s. przepraszam czy pytasz o te z regulacją głośności?, bo ja o tych |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
DarekU
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 9 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 2014-04-09, 14:30
|
|
|
Tak pytałem o te z regulacją głośności (dupy nie urywają) dobre sporo wyjaśnia , zwięźle i dosadnie. |
|
|
|
|
kiszka
Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 44 Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 625 Skąd: JANKES(Zwardoń)
|
Wysłany: 2014-04-09, 18:04
|
|
|
Kaszana,ba Kiszka za tą cene.Bardziej bajer z tą przepustnicą głośności niż efekt i dobre brzmienie.
Jak chcesz zaoszczędzić 3100 to kombinujesz plecaczka który ma zawsze dwie deseczki w ręku i przytyka oryginalne wydechy na twój znak-efekt ten sam |
_________________ Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2014-04-09, 18:06
|
|
|
kiszka, to fakt te wydechy to kiszka, Kiszka |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
|