|
korek wlewu - nie da sie zamknąć, kluczyk nie pasi |
Autor |
Wiadomość |
rafald
Rocznik: 1997
Wiek: 45 Dołączył: 08 Cze 2009 Posty: 43 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-08-12, 11:16 korek wlewu - nie da sie zamknąć, kluczyk nie pasi
|
|
|
macie jakiś pomysł? od początku kluczyk nie pasował i korek ledwo co trzyma sie baku. jak zatankuje za dużo paliwa to przy hamowaniu gwałtownym paliwo cieknie mi po zbiorniku przez korek.
czy można w korku wymienic zamek np wstawić ten co jest do mocowania kasku?
albo może macie jakiś inny pomysł? nie moge zatankować do pełna |
|
|
|
|
moondek
Model: SYMPATYK
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4020 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2009-08-12, 11:24
|
|
|
A zobacz, czy drugi kluczyk od kompletu nie pasuje? Ja miałem podobną "przygodę" i okazało się, że miałem wymienianą stacyjkę (mam obecnie 2 kluczyki - jeden właśnie do stacyjki, a drugi do korka wlewu paliwa i bocznego schowka). |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4813 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2009-08-12, 11:26
|
|
|
Zabierz kluczyk i zamek wlewu do gościa, który żyje z dorabiania kluczy. Jeśli nie jest amatorem, to "ułoży" zamek pod Twój kluczyk.
Przerabiałem to. |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
rafald
Rocznik: 1997
Wiek: 45 Dołączył: 08 Cze 2009 Posty: 43 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-08-12, 11:55
|
|
|
1janbo napisał/a: | Zabierz kluczyk i zamek wlewu do gościa, który żyje z dorabiania kluczy. .... |
no właśnie o takim rozwiązaniu myslałem ale nie jestem pewien czy dadzą rade...
kluczyka drugiego nie mam, przy zakupie dostałem tylko jeden |
|
|
|
|
Robo
Rocznik: 1999
Wiek: 51 Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 50 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 2009-08-12, 19:05
|
|
|
Dadzą radę o ile nie będzie to dyletant tylko stary wyjadacz. Jak nie chcesz płacić możesz sam się za to zabrać demontując wkładkę i sprawdzając która zapadka pokrywa się z kluczykiem który posiadasz /zapadki mają się schować po włożeniu kluczyka do wkładki/. Jak to już zrobisz to te wystające wystarczy ordynarnie usunąć i po sprawie.
UWAGA!!! Usunięcie wszystkich zapadek spowoduje że korek będziesz mógł otworzyć np. zwykłym śrubokrętem.
W przypadku jeszcze jakiś pytań na temat wkładek służę radą. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-08-13, 02:25
|
|
|
jasne, że dadzą radę ci to zrobić, tylko czasami nie daj się oszkapić. Powiedz po prostu, ze trzeba przełozyć zapadki pod kluczyk, tak jakbyś nie raz juz takie coś zlecał, bo inaczej wyczuje koleś, że ci zależy i zedrze skórę |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|