YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Peters
2012-12-16, 13:58
brak obrotów po odłączeniu akumulatora w dragstar 125
Autor Wiadomość
misiek12321 


Rocznik: 2000
Wiek: 26
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 1
Skąd: Gardzienice
Wysłany: 2012-12-14, 17:00   brak obrotów po odłączeniu akumulatora w dragstar 125

witam, otóż gdy na zimę wyjąłem akumulator i chciałem odpalić motocykl na tak zwany "popych" nie udało się. po z czepieniu kablami z akumulatorem samochodowym i po odłączeniu kabli motocykl nie chciał wejść na obroty. dlaczego tak się dzieje ?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-12-14, 17:17   

dlaczego tak się dzieje to nie wiem, ale wiem, że to co zrobiłeś to prosta droga do zepsucia.
Alternator powinien podawać prąd na akumulator, a dopiero potem z akumulatora prąd płynie na poszczególne odbiorniki poprzez bezpieczniki, przekaźniki itd.

Załóż akumulator i sprawdź czy wszystko jest OK. Jak wszystko OK, to OK.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-12-14, 17:21   

A jak nie OK, to chyba regulator powiedział papa
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-12-14, 17:27   Re: brak obrotów po odłączeniu akumulatora w dragstar 125

misiek12321 napisał/a:
witam, otóż gdy na zimę wyjąłem akumulator i chciałem odpalić motocykl na tak zwany "popych" nie udało się. po z czepieniu kablami z akumulatorem samochodowym i po odłączeniu kabli motocykl nie chciał wejść na obroty. dlaczego tak się dzieje ?
i wszystko jest w porządku bez aku nie będzie chodził i jak witek napisał prosta droga do popsucia
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-12-15, 11:44   

Wyjaśnię zjawisko.
Napięcie w instalacji (poza akumulatorem) wynosi 12 V i na takie napięcie są wykonane i dostrojone urządzenia elektryczne moto - w tym i moduł zapłonowy.
Napięcie ładowania akumulatora powinno wynosić 14,8 V i wokół tego oscyluje, więc urządzenia pod napięciem o ca 20% wyższym niż założone mają chyba prawo zaszaleć.
Te bjawy z obrotami mogą chyba też wystąpić.
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group