|
ŚWIATŁO STOP |
Autor |
Wiadomość |
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2568 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-01-20, 20:18
|
|
|
kordek, Jeżeli masz multimetr, to możesz łatwo identyfikować przewód "przedzwaniając go" czyli wkłuwając się w izolację na jego końcach i sprawdzając przejście za pomocą sygnalizatora dźwiękowego w mm. a jeżeli nie masz, to żaróweczka, bateria, 2 przewody zakończone igłami i też zidentyfikujesz przewód, bo czasami w wiązce spotkasz dwa przewody w jednym kolorze. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
Pancernik
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 201 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-04, 18:22
|
|
|
Dzisiaj zauważyłem, że przy moim stylu jazdy praktycznie nie ma szans na włączenie światła stopu. I nożny i ręczny hamulec załącza światła dopiero po połowie wduszenia wajchy. Jak na moje dobre samopoczucie, jest to cokolwiek za późno. Wolałbym, żeby światło się włączało zanim jeszcze hamulce złapią. W związku z tym mam następujące pytanie, jak wyregulować moment włączenia światła stop podczas hamowania przednim hamulcem? Tylny jest ładnie opisany w instrukcji, natomiast nie ma tam ani słowa o przednim. Będę wdzięczny za pomoc. |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2568 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2012-10-06, 20:35
|
|
|
Fajna rzecz, tylko cena....? |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
johnypl
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2012-10-06, 21:57
|
|
|
pyra, tak jak mówiłem, tu masz to samo, ale cena inna http://sklep.avt.pl/p/pl/...go+montazu.html i o ile się nie mylę, to u nas kodeks drogowy nie dopuszcza takich świateł |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
|
JOKER
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 54 Dołączył: 24 Kwi 2011 Posty: 1304 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-10-06, 22:10
|
|
|
Kodeks kodeksem, zawsze to można obejść, w tym wypadku raczej bez problemu, a bezpieczeństwo z pewnością wzrasta. |
_________________ To nie śmierć za rogiem, to czas Twoim wrogiem
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2012-10-06, 22:52
|
|
|
johnypl, zamawiam |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
Madburn
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2012-10-10, 13:44
|
|
|
samo miganie to pikus - żaróweczka też nie za mocna
w dodatku jadąc samochodem za moim motongiem zauważyłem ze lampa jest nisko i w dzień to tak niespecjalnie świeci
przydało by się wymienić żarówkę na panel LED o dwystopniowej jasności - pozycyjne + stop takie ze ja pier...nicze oczywiscie z pulsacyjnym miganiem w pierwszej fazie
chodzi mi juz schemacik po głowie - na jakims atmelku - łatwo zrobić tak zeby w razie kontroli dało się przestawić proca w tryb "legalny" czyli klasycznie bez migania
mimo wszystko w sissy barze tez tobrze bylo by miec drugi stop - puszki mają swiatła wyzej |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|