YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa oleju
Autor Wiadomość
pakard 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 41
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 17
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-06-07, 10:57   

moze pytanie bedzie nie z tej beczki, ale moze mi podpowiecie jak to obejsc. Dzieki temu ze włsnie wymieniam koło jednokierunkowe rozrusznika mam na widoku pompe oleju (jezeli sie nie myle) jest ona na łańcuszku. Wydaje mi się ze łańcuszek jest dość luźny ale moze sie myle i ma tak byc. przesukałem froum i jakos nie znalazłem nic na forum o taj pompce. Pomózcie koledzy. mam zdjecia łańcuszka ale nie wiem jak je tu dodac
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 51
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2009-06-07, 11:51   

Z tego co pamietam to maly oring jest na filtrze oleju i jest on w kazdym nowym filtrze , sa tez dwa oringi czerwony i czarny na oslonie filtra i pisza zeby je wymienic nawet jak nie widac sladow zuzycia, a czy cos moze byc nietego jak sie zostawi stare oringi to tylko czas pokaze, co do pompy oleju to pisza ze jest nienaprawialna i jedyne czesci do wymany to oslona, lancuszek i zebatka jezeli jedna z tych 3 czesci wykazuje oznaki zuzycia trzeba wymienic wszystkie 3 nie pisza nic o naciagu lancuszka czyli nie powinien sie rozciagac jedynie podaja glebokosc "wiatraka" w pompie i odleglosc POZDR

[ Dodano: 2009-06-07, 10:55 ]
witek1965 napisał/a:
chyba już trochę za późno na przejście na syntetyk, czy półsyntetyk? castrol Actevo


chyba za pozno, to raczej dziala w jedna strone tylko czyli z wiekiem syntetyk, polsyntetyk, mineral, ale ja nie wiem co mialem u siebie a wlalem polsyntetyk i jest git takze ...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-06-07, 12:04   

Pakard Wejdź na stronę jakiegoś portalu, gdzie można zamieścić zdjęcie. Ja korzystam z fotosik . Zarejestrujesz się i bezpłatnie umieszczasz fotki, (dajesz dodaj zdjęcie-z dysku, wskazujesz lokalizacje, a potem masz fotkę dodaną już na fotosiku i linki do wyboru jak ma wyglądać na forum, czy małe, czy duże itd.

[ Dodano: 2009-06-07, 12:12 ]
monkton napisał/a:


[ Dodano: 2009-06-07, 10:55 ]
witek1965 napisał/a:
chyba już trochę za późno na przejście na syntetyk, czy półsyntetyk? castrol Actevo


chyba za pozno, to raczej dziala w jedna strone tylko czyli z wiekiem syntetyk, polsyntetyk, mineral, ale ja nie wiem co mialem u siebie a wlalem polsyntetyk i jest git takze ...


Masz racje. Pozostanę przy tym oleju. Generalnie jest dobry, posiada klasę AG, więc najwyższą z zalecanych. Skoro szkopy lały tai od początku to będę kontynuował.
 
 
pakard 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 41
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 17
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-06-07, 12:27   

WITEK1965,dzięki za porade oo zdjęcia http://www.fotosik.pl/pok...897e0e6e3c.html http://www.fotosik.pl/pok...1eed7a4e61.html
i co ty na to?
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 51
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2009-06-07, 12:42   

pakard napisał/a:
WITEK1965,dzięki za porade oo zdjęcia http://www.fotosik.pl/pok...897e0e6e3c.html http://www.fotosik.pl/pok...1eed7a4e61.html
i co ty na to?

moim zdaniem lancuszek ma naciag ok, odkrec te oslone i zdejmij zebatke i zobacz czy nie ma tam jakis wiekszych rys, czy uszczerbku na zebach jak wszystko cacy to skrecic i smigac , a zdjecia zeby tu wkleic a nie dawac linka do nich to musisz skopiowac w post link , ktory pokazuje sie w polu "pobierz pozostale kody"
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-06-07, 12:45   

Trudno powiedzieć, ostatnio z łańcuszkiem miałem do czynienia w .............. maluchu. Nie miałem powodu rozbierać jeszcze silnika gwiazdki, ale zapytam kolegów, którzy parają się mechanika zawodowo, co są dzą o tym po fotce, aczkolwiek to może nie być miarodajne. Łańcuch musi mieć jakiś luz inaczej za szybko zużyje zębatki i łożyska, ale tez nie może być za duży bo będzie dzwonił i w efekcie końcowym może wytrzeć nawet na wylot obudową.

[ Dodano: 2009-06-07, 13:10 ]
Własnie jestem po konsultacji i przychylamy się do wypowiedzi Monkuna. Jeśli nie ma rys, ani charakterystycznych wytarć i łańcuch nie "dzwoni" to wszystko jest OK
 
 
pakard 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 41
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 17
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-06-07, 13:17   

ja niestety musiałem rozebrac draga, a pytam bo robie i widze to po raz pierwszy, z góry dzięki za podpowiedzi
 
 
Paskal 


Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 7
Skąd: Morąg
Wysłany: 2009-06-07, 21:31   

Witam,będę wymieniał olej w dragu 650 98' tyle się naczytałem waszych postów a nadal nie wiem gdzie się znajduje filtr oleju ,nie chciałbym rozkręcić połowy silnika.C cry zy ktoś może mi pomóc?
_________________
Paskal
 
 
jusza 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 60
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 367
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-06-07, 21:35   

Paskal napisał/a:
Witam,będę wymieniał olej w dragu 650 98' tyle się naczytałem waszych postów a nadal nie wiem gdzie się znajduje filtr oleju ,nie chciałbym rozkręcić połowy silnika.C cry zy ktoś może mi pomóc?


Przy prawym podnóżku/podłodze kierowcy.
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-06-07, 21:37   

Paskal, podaj swojego e-maila, to podeślę Ci instrukcję.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
Paskal 


Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 7
Skąd: Morąg
Wysłany: 2009-06-07, 21:56   

wysłałem na maila:)
_________________
Paskal
 
 
rafald 



Rocznik: 1997
Wiek: 45
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 43
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-06-08, 16:08   

a czy ja również mógłbym poprosić o tą instrukcję?
jestem szczęśliwym właścicielem 650 od dwóch dni i na starcie chciałbym właśnie wymienić olej.
z tym że po przeczytaniu wszystkich opini w tym temacie to już sam nie wiem nawet jaki olej wybrać :) , każdy ma inne zdanie :)
pozdrawiam szanowne grono
 
 
Paskal 


Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 7
Skąd: Morąg
Wysłany: 2009-06-08, 22:33   

pan_wiewiórka,dziękuję za instrukcję,myślę że teraz olej wymienię bez problemu. :)
_________________
Paskal
 
 
rafald 



Rocznik: 1997
Wiek: 45
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 43
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-06-09, 09:16   

Paskal, jaki olej będziesz lał?
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-06-09, 14:19   

Zalejcie Motula 10W40 albo 15W50 i będzie git :)
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-06-13, 19:33   

Myślę, że Gdyby pan_wiewiórka umieścił tą instrukcję na forum wielu byłoby wdzięcznych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group