|
Brak iskry na tylnym garze Drag Star 1100 - przyczyny ? |
Autor |
Wiadomość |
jurkiel
Rocznik: 1999
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 9 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2012-01-14, 19:48 Brak iskry na tylnym garze Drag Star 1100 - przyczyny ?
|
|
|
Witam Serdecznie
przeszukałem archiwum ale nie udało mi sie znaleźć odpowiedzi dlatego pisze
Kupiłem Drag Stara custom 1100 z 99 r ( motocykl z wybebeszoną instalacją elektryczną ) któy podobno chodził ale ja go nei słyszałem
z kolegą sprawdziliśmy miernikiem wszytko wg manuala ale brak jest iskry na tylnym cylindrze
cewki, świece , impulsator i moduł sprawdzone- czy macie jakieś pomysły na tego przyczynę ?
z góry dzięki za pomoc |
|
|
|
|
izi rajder
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 280 Skąd: Mors-Gdańsk
|
Wysłany: 2012-01-14, 20:18
|
|
|
może masz gdzieś po drodze zwarcie do masy? |
|
|
|
|
jurkiel
Rocznik: 1999
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 9 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2012-01-17, 09:26
|
|
|
jak by było zwarcie do masy to by wywaliło bezpiecznik a te są ok
- wiem że poprzedni właściciel wymieniał alternator tylko nie wiem czy przy okazji nie ruszał impulsatora - czy z nim może byćcoś nie tak skoro na jednym garze jest iskra ? |
|
|
|
|
johnypl
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2012-01-17, 22:35
|
|
|
impulsator odpada bo nie było by iskry wcale, bardziej stawiałbym na moduł zapłonowy, sprawdź czy z modułu wychodzą sygnały naprzemiennie na obie cewki |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
|
jurkiel
Rocznik: 1999
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 9 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2012-01-23, 14:43
|
|
|
No właśnie wygląda na to jakby nie wychodził sygnał na jedną cewke i tez myślałem ze to moduł ale podłaczyłęm swoj moduł w Dragu kumpla i miał iskre na obydwu także zgłupiałem całkowicie - POMOCY !! |
|
|
|
|
Arcon
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2012-01-23, 15:37
|
|
|
Na kole magnesowym są "wypustki", które generują sygnały na impulsatorze. Koło magnesowe może być: podmienione, źle założone, uszkodzone. Wystarczy nawet (podobno), by któraś z "wypustek" była zabrudzona. Skoro już z modułu wychodzi iskra tylko na jeden cylinder, a moduł jest dobry, to problem musi być gdzieś tam, nie widzę innych opcji. |
|
|
|
|
jurkiel
Rocznik: 1999
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 9 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2012-01-24, 15:43
|
|
|
Dzięki Arcon - uprzedziłeś moje pytanie bo własnie sie chciałem zapytać czy na kole magnesowym jest tylko jedna wypustka dajaca impuls ( a pózniej moduł przeliczana podstawie prędkości obrotowej kiedy ma daćiskre na drugi gar ) czy jest ich więcej ?- ściagam dekiel tym bardziej że ostatnim elementem któy wymieniał poprzedni właściciel byłalternator z impulsatorem - wiec mogł coś tam namieszać - jak ktos ma fote jak to powinno wyglądać w środku i na co zwrócić uwagę będe wdczięczny
[ Dodano: 2012-01-24, 22:16 ]
no Panowie problem rozwiązany i nie uwierzycie co było powodem - za wszystko była odpowiedzialna USZCZELKA DEKLA ALTERNATORA !! - była ona strasznie cieniutka w porównaniu do orygianłu co spowodowało przesunięcie dekla a wraz z nim impulsatora który nie całkiem trafiał w znaki z koła magnesowego - milimetr róznicy spowodował ze iskra pojawiła sie na obydwu garach - takze problem rozwiązany - bardzo dziękuje za wszelkie cenne uwagi
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|