YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
zakładanie krawata
Autor Wiadomość
ArturoS 



Rocznik: 2005
Wiek: 50
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 12
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-01-04, 14:30   zakładanie krawata

Dzięki za pomoc, ale pytań ciąg dalszy.. :roll:
Chciałbym poznać Wasze opinie w temacie: czy krawat od strony kierownicy w DS 1100 można "zaczepić" jak na tym linku:
http://www.sakwy-motocykl...50-s20.bfa.html
Producent podaje go wprawdzie do DS 650 ale czy jest jakaś różnica w układzie bak-półka kierownicy pomiędzy małą i większą Yadzią ? Krótko mówiąc czy tak se da ? Bo jakoś ten niby od 650 bardziej mi się widzi ;d
Pozdrawiam
_________________
Arturo
 
 
Biały 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1616
Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
Wysłany: 2012-01-04, 17:49   

Link nie działa
_________________
Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-01-04, 21:11   

to jest ten pas http://www.sakwy-motocykl...50-s20.bfa.html

ArturoS, nie bardzo wiem co ma to wspólnego z półką, a już zupełnie nie kumam co autor miał na myśli
ArturoS napisał/a:
czy krawat od strony kierownicy w DS 1100 można "zaczepić" jak na tym linku:

na fotach są tylko pasy, a nie sposób mocowania.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
MarcinBig 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 2183
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2012-01-04, 22:16   

ArturoS napisał/a:
Producent podaje go wprawdzie do DS 650 ale czy jest jakaś różnica w układzie bak-półka kierownicy pomiędzy małą i większą Yadzią ? Krótko mówiąc czy tak se da ? Bo jakoś ten niby od 650 bardziej mi się widzi ;d


Zadzwoń i pogadaj z producentem. :)
_________________
There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą"
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-01-04, 22:31   

MarcinBig napisał/a:
Zadzwoń i pogadaj z producentem. :)
nawet nie musi dzwonić. Producent jest naszym userem i można go znaleźć w dziale Motobajzel, wystarczy po prostu zapytać. http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=9731
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
ArturoS 



Rocznik: 2005
Wiek: 50
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 12
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-01-04, 22:43   zakładanie krawata

Hej,
Pisząc mocowania miałem na myśli to że skora nie jest podzielona na dwie oddzielne części tylko łączy się za obudową wskaźników (jest jakby pelna), wiem że nie jest to samo mocowanie - pytałem czy w czymś to przeszkadza. Zapytam u źródła i sorki za zamieszanie, ale chyba właśnie po to jest forum lol

Pozdrawiam
_________________
Arturo
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-01-04, 23:05   

spoko,pic polega na tym, że chyba nikt z nas nie próbował zakładać krawata od 650 do 1100 i odwrotnie i nie wie, a Oni będą wiedzieć na 100%. Obawiam się jednak, że skoro są różne do 650 i do 1100 to jest zapewne różnica. Np. Wielkości. Napis do ludzi z Kult Motor i ci opowiedzą. Albo po prostu napisz, że chciałbyś wzór http://www.sakwy-motocykl...50-s20.bfa.html do draga 1100 i ci uszyją, albo wyjaśnią dlaczego nie będzie pasował.

[ Dodano: 2012-01-04, 23:10 ]
chyba otwór na zegar nie będzie pasował.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
KULT MOTOR 


Model: BĘDZIE
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 34
Skąd: Chełmek
Wysłany: 2012-01-10, 13:17   

Oczywiście w razie pytań można pisać na PW.
Choć najszybciej będzie telefonicznie.


Możemy zrobić pas do 1100 łączony tak jak w 650. Nie ma też problemu, ze zrobieniu szerszego pasa, żeby zakrył korek.

Rzeczy niemożliwe robimy od zaraz, na cuda trzeba poczekać 2 dni... ;D

Pozdrawiamy !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group