YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Siedzenie kierowcy i pasażera
Autor Wiadomość
maciassc 



Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 21
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-07-06, 20:52   

A czy ktoś z Was próbował ściągnąć ze Stanów siedzenie Mustanga lub Corbina?
A może znacie namiary na dystrybutora tych firm z Polski??
Corbina nie mogę nigdzie znaleźć do XVS650 Classic, Mustanga na ebayu znalazłem.
Pomóżcie please
_________________
taka inna a jednak Gwiazdka
Był drag star 650 Classic
Jest HD softail deluxe
 
 
koszerny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1747
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 2010-07-06, 20:55   

dość ciekawie to wygląda
http://www.allegro.pl/ite..._star_1100.html
nie są to firmy które wymieniłeś ale cena bardziej dostępna
 
 
maciassc 



Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 21
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-07-06, 21:05   

widziałem tą aukcję już, oferują zespolenie siedzeń a mi rozchodzi się o poszerzenie tylnego siedzenia bo małżonka narzeka jednak na komfort podróżowania. A jeśli poprawi mi się komfort podróżowania to taki Mustang czy Corbin byłyby najlepsze. W Corbinie podobają mi się oparcia, a Mustang ogólnie wyglądem. Tylna kanapa jest tak samo szeroka co długa ;d
_________________
taka inna a jednak Gwiazdka
Był drag star 650 Classic
Jest HD softail deluxe
 
 
koszerny 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1747
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 2010-07-06, 21:08   

zapytaj u niego może będzie miał http://www.allegro.pl/ite...ie_oparcie.html
 
 
maciassc 



Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 21
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-07-06, 21:55   

już pytałem, ma za 2500 :(
a na ebayu znalazłem za 559dolczyli 1900 zł + przesyłka
http://cgi.ebay.com/ebaym...atchlink:top:en
czy macie doświadczenia w zakupach za oceanem? jak jest z wysyłką, cłem itp?
_________________
taka inna a jednak Gwiazdka
Był drag star 650 Classic
Jest HD softail deluxe
 
 
Jeżyk 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 1019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-08, 17:20   

Ja dlatego chcę przerobić swoje siedzenie w Rybniku ponieważ 2000 zł za siedzenie to trochę za dużo jak na moje skąpstwo :)
Rozmawiałem z właścicielem firmy i powiedział, ze 400-500 zł może wykonać przeróbkę siedzenia na model identyczny jak u mustanga.
Dlatego się zdecydowałem, tym bardziej, że ma dobrą opinię.
_________________
MOJA GWIAZDECZKA

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
Zaker 



Model: BĘDZIE
Wiek: 63
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 1961
Skąd: SGE Galicja
Wysłany: 2010-07-08, 21:25   

czy macie doświadczenia w zakupach za oceanem? jak jest z wysyłką, cłem itp?[/quote]

odrobinę, na moją prośbę kumpel z lat szkolnych zakupił parę rzeczy i wysłał zwykłą paczka, jakich idą setki, tysiące do Polski, ze słodyczami i innymi pierdołami. Oczywiście w deklaracji nie było nic na temat części. Dosyć długo czekałem bo 7 tygodni, ale dowieziono mi ją całą z zawartością. Nie było kontroli celnej, więc ani cła ani podatku też nie było. Może się jednak zdarzyć tak, że Urząd Celny wyrywkowo sprawdzi paczkę i wtedy należy uiścić wyliczone cło plus podatek ... :beczy: ... coś za coś ... ale to nie jest najgorsze ... czasem stateczek może zatonąć ... a wtedy czarna rozpacz :ryczy: ani części ani zwrotu kasy ...
_________________
... Ride now , work later ... :8
Drag, Road, Rock'n'roll
 
 
maciassc 



Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 21
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-08-04, 21:41   

A jednak zdecydowałem się na zakup siedzeń Mustanga zza wielkiej wody. Wysłana została paczka kurierem i była w Polsce od wysyłki w ciągu trzech dni. Trzeba było niestety cło zapłacić, tylko że kwota na paczce opiewała na 65 USD czyli koszt nie był za duży. Dobry sposób na uniknięcie dużej opłaty. Znam jeszcze lepszy, jak coś piszcie na PRIV.
Kupiłem model Mustanga 79431 z oparciem, samo siedzenie twardsze i głębsze od oryginalnego lecz bardzo dobrze się siedzi. Niestety nie miałem okazji się przejechać, by doświadczyć efektu. No i co najważniejsze - pasażerka będzie w końcu zadowolona, siodło dla pasażera jest naprawę ogromne :)
_________________
taka inna a jednak Gwiazdka
Był drag star 650 Classic
Jest HD softail deluxe
 
 
migdał 


Model: SYMPATYK
Wiek: 62
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 573
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2010-08-18, 21:32   Oparcie do Draga

Szukam oparcia do Drag Stara ,nie Rodstara, orginalnego .Po ostatnich wyjazdach uwazam ze niezbedne
 
 
Zaker 



Model: BĘDZIE
Wiek: 63
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 1961
Skąd: SGE Galicja
Wysłany: 2010-08-19, 08:41   

Zobacz ten temat: http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=635
_________________
... Ride now , work later ... :8
Drag, Road, Rock'n'roll
 
 
Cebula 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 217
Skąd: kątownia
Wysłany: 2010-08-20, 11:13   

Migdał popatrz na tej stronie może cię coś zaciekawi. http://www.werson.waw.pl/nowy/motocykle/index.php
pozdrawiam.
cebula.
_________________
Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2568
Skąd: PWL
Wysłany: 2010-08-28, 17:32   

Scaliłem i posprzątałem tematy dot. siedzenia kierowcy i pasażera.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
wolf 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 464
Skąd: zadupie w CK
Wysłany: 2011-01-30, 14:02   

No to ja sie pochwale... :koksik:
Jako ze plecak marudzil mi na Customowego tylniego nalesnika, wkoncu udalo mi sie dorwac siedzenie z Classica. ;D
Gdyby ktos chcial skorzystac z pomyslu to UWAGA ten post dotyczy TYLKO 650 bo w 1100 sa inne mocowania i chyba kanapy z 1100 do 650 by nie spasily. ?
U mnie dodatkowo byl ten problem ze mam tego nowszego Customa z tymi dziurkowanymi kanapami, wiec wymyslilem ze nie chce mi sie za kazdym razem wymieniac siodla tylko na dluzsze wypady z plecakiem, wiec przydalo by sie zeby pasowalo ono do calosci. Wiec wziolem gwozdzia (o odpowiedniej srednicy), wsadzilem w lutownice i heja po linijce, zeby bylo jak fabryka, dziurawilem sobie siedzenie. Echhh pol dnia roboty i co prawda nie wyszlo mi to jak fabryka ale po zalorzeniu na moto nie rzuca sie to tak w oczy jak 1 siedzenie takie a 2 inne.
Swoja droga te japonce to tez wymyslili, zamiast tak samo zrobic w classicu i customie z tymi dziurkowanymi siedzeniami to dawali caly czas w classicu gladkie kanapy i do tego roznily sie mocowania, a po przymierzeniu kanapy z classica wydaje mi sie, ze tez ciut miejsce tych mocowan bo w classicu byly chyba troche bardziej do tylu siedzenia.
Tak jak ktos chce podmienic siedzenie to trzeba troche sie narzezbic i naglowkowac, a mogla by to byc tylko robota na zasadzie plug&play, wkoncu to ten sam model. :nie_wiem:
Mi nie udalo sie kupic siedzenia z mocowaniem od classica, naszczescie to customowe da sie wykorzystac i potem nie ma zadnych przerw miedzy siedzeniami. Wystarczy kawalek plaskownika albo grubszej blachy. Ja akurat mialem plaskownik i to dosc gruby, ktory dosc ciezko bylo podgiac. Trzeba go wygiac najpierw na szerokosc mocowania cos na ksztalt C-ownika, jesli bedzie za luzno to siedzenie bedzie latac na boki ;p Potem ucelowac na jakiej wysokosci zagiac uszy na boki. Lepiej zeby tak jak u mnie bylo ciut ciasniej, niz jak potem z powodu luzu siedzenie mialo by skakac do gory. Mi sie udalo na styk ale i tak wpierw musialem poluzowac mocowanie na srobach, wsunac siedzenie i zostawic miedzy kanapami ciut miejsca na klucz, dokrecilem na amen i dosunolem tylnie siedzenie. W ten sposob nie ma miedzy nimi zadnych przerw ani luzow i da sie normalnie skrecic na tylnim mocowaniu.
Plaskownik po wygieciu jak trzeba, przykrecilem do siedzenia na male blachowkrety po 2 na strone, mysle ze to wytrzyma, gdyz plastik jest akurat w tym miejscu dosc groby a raczej nikt nie bedzie sie bil z tym siedzeniem.
Mysle ze plecak powinien byc zadowolony, choc swoja droga nie wiem czemu siedzenie z customa jest bardziej miekkie a to classicowe jakies takie twarde.
Jak by ktos mial fote jak wyglada to mocowanie tylniego siedzenia w Classicu 650 to moze wkleic bo mi sie nie udalo tego nigdzie znalezc. Ale swoja droga jak ktos nie ma spawarki, zeby potem przedluzyc to mocowanie to moj patent z wygieciem kawalka blachy jest bardziej dostepny. lol

[ Dodano: 2011-01-30, 14:05 ]
Widze ze wiecej niz 5 fotek w poscie nie da rady wkleic, wiec dodaje w nastepnym

mocowanie w Customie.jpg
Mocowanie tylniego siedzenia w Customie
Plik ściągnięto 334 raz(y) 222.81 KB

przed.jpg
Widok w orginale
Plik ściągnięto 338 raz(y) 70.88 KB

po.jpg
Z tylnim siedzeniem z Classica po tuningu ;)
Plik ściągnięto 342 raz(y) 75.64 KB

siodla1.jpg
Roznica w siodlach dla zobrazowania ile moze dodac wygody
Plik ściągnięto 327 raz(y) 44.91 KB

siodla2.jpg
Roznica w siodlach dla zobrazowania ile moze dodac wygody
Plik ściągnięto 332 raz(y) 80.53 KB

siodla3.jpg
Roznica w siodlach dla zobrazowania ile moze dodac wygody
Plik ściągnięto 357 raz(y) 64.22 KB

siodlo classic1.jpg
Z dorobionym mocowaniem pod uchwyt z Customa
Plik ściągnięto 336 raz(y) 71.45 KB

siodlo classic2.jpg
Z dorobionym mocowaniem pod uchwyt z Customa
Plik ściągnięto 330 raz(y) 69.86 KB

 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-16, 13:36   

Ile dałeś za siodło z classica? Wydaje mi się, że w podobnej cenie można zmienić tapicerkę z customa na lekko szerszą, nie oadającą ku kanapie kierowcy, lekko niższą. Wszystko na tym samym podkładzie. No, ale może się mylę. Muszę podjechać do Nowej Iwicznej z samą podpaską, bo na moto już za zimno, liczę, że w 250 pln dadzą radę.

btw. bardziej martwi mnie cena oparcia:( a tego nie wydłubię sam.
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-12-16, 14:25   

Mnich napisał/a:
bardziej martwi mnie cena oparcia:( a tego nie wydłubię sam.


bez problemu zrobiłem kompletny sissibar z nierdzewki. Oiduszki są na alledrogo do wyboru do koloru. Dodam, że w warunkach garażowych bez specjalistycznego sprzętu ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
wolf 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 464
Skąd: zadupie w CK
Wysłany: 2011-12-16, 16:02   

Siodla z tego co sie orientowalem chodza po okolo 200zl ale mi sie udalo okazyjnie kupic za o wiele nizsza cene ;p wiec przerabianie Customowego orginalu nie wchodzilo w gre.
_________________
Moje filmiki na Youtube
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group