YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
XVS 1100 kontra XVS 1300
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-04-16, 15:26   XVS 1100 kontra XVS 1300

Co sądzicie o tych dwóch motocyklach. Plusy i minusy jednych i drugich
Czy warto jeszcze kupić Draga 1100, czy już jego następcę xvs 1300
Piszcie wasze opinie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2011-04-16, 19:16   

Dla mnie xvs 1300 wizualnie jakiś taki plastikowy i tandetny (?) :nie_wiem:
W VXS1100 czuć piękno i klasykę ;D
O sprawach technicznych i wrażeniach z jazdy się nie wypowiadam po wiedzy takowej nie posiadam :(
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1601
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-04-16, 19:28   

Witek , ja wybrałbym Road Wild Stara . To są klimaty Drag Stara. ;D Szkoda , że nie wziąłeś go pod uwagę :beczy: .
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-04-16, 19:52   

Cytat:
Witek , ja wybrałbym Road Wild Stara


pozostaję wierny naszemu forum-kupuję XVS 1100. ( dorwałem się do zielonego koryta, to muszę trzymac fason, bo mnie Kozak wy.........i :hahaha: )

[ Dodano: 2011-04-16, 19:54 ]
Nie powiem, piękna bestia jest, ale ja boje się 1100, a co dopiero 1700 :beczy:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Peters 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 2861
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-04-16, 20:31   

witek1965, kupując swój motocykl miałem podobny dylemat ,nawet cena była podobna i gdybym nie widział na czym jadę to pewnie wziął bym 1300 ,jest nieco żywszy ale... tak jak piszą Dawid Z., i MARSINUS, wg, mnie też brak mu tego czegoś .
_________________
BMW K 1200 LT


REGULAMIN
 
 
blady00 


Model: MS1900
Rocznik: 2013
Wiek: 51
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 131
Skąd: T-ów
Wysłany: 2011-04-17, 09:30   c.d

Widzę Witek ,że mamy ten sam dylemat i jesteśmy na tym samym etapie. Obawy te same , co prawda waga obu jest podobna.Ja bardziej boję się tej mocy no i braku elastyczności w 1300 ( wszystko związane tez z umiejetnosciami ,które jeszcze nie są moja mocna stroną). Ciekawe co wybierzemy, choć jak widzę Ty juz raczej przeważyłeś szalę.
_________________
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,
nie obleka tego faktu w słowa
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-04-17, 11:10   

blady00, tak. Pozostanę przy 1100. Może za dwa lata, jak zwiększę umiejętności, może trafię na jazdę testową. Na PW wysłałem ci tego do którego mi się oko zaświeciło. Rozmawiałem z człowiekiem i miałem nawet jechać.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
voyager 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Wiek: 52
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 227
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-04-17, 20:10   

blady00, witek1965, niedawno przesiadłem się z 650tki na moto o pojemności 1700. Fakt - początek jest rzeczywiście trudny. Ale pewnie pamiętacie czasy kiedy 650 było nie do ogarnięcia.
Nie obawiałbym się że 1300 będzie za duży, z tego powodu bym się nie ograniczał.
Ważny dla mnie byłby całokształt - jak Wam się jeździ, czy Wam się podoba, jak chcielibyście go 'ubrać' - to są różne motocykle, mają inny styl.
A potem z respektem do moto i :brawo: .
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-04-17, 23:18   

voyager napisał/a:
to są różne motocykle, mają inny styl.
i tu masz rację. Pomijając nowoczesna technologię, to również zewnętrznie nie maja tego czegoś co ma DRag, Road, czy Warior. Jakieś takie "nowoczesne".
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2011-04-18, 16:06   

Nowe motocykle zaczną podobać nam się za kilka lat ;)
Tak to już jest. Jeszcze nie polubiliśmy tego stylu ale pewnie to się zmieni.

Co do elastyczności to muszę się z wami zgodzić ... W 1300 jej nie ma .....
Cały czas będę się upierał, że 1100 jest o wiele bardziej przyjazna od 1300 (zachowanie na drodze, pozycja, wchodzenie w zakręty, manewrowość).

Drag 1100 to jest po prostu to :D
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
Dag 


Rocznik: 2002
Wiek: 39
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: Turek/Poznań
Wysłany: 2011-04-19, 03:35   

Dziwne to jest ,ze w europie juz nie mozna w salonie kupic dragstara 1100 a np w kanadzie dalej mozna kupic v stara 1100 (wal kardana napend ) lub vstara 1300 (na pasek).

http://www.yamaha-motor.c...dex.php?group=M
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1702
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2011-04-19, 07:49   

Dag, to jest związane z normami emisji spalin , generalnie wyleciały ze sprzedaży motocykle z gaźnikami ( ale np Suzuki w Intruderze 800 zmieniło układ zasilania na wtrysk i są dalej dostępne ) , w Usa czy Kanadzie nie mają takiego "zielonego" pierdolca i tam możesz sobie zakupić nową Yadźkę , ściągnąć do Polski i zarejestrować o ile opłaty Ciebie nie zjedzą ;D .

Co do 1100 a 1300 ... pomijam sprawy techniczne ale dla mnie 1,3 wygląda tak jakby ktoś wziął qpę plastiku , wiaderko kleju , kilka chromowanych blaszek , dużą flaszkę taniej wódki i jakoś w przypływie "artyzmu" ponaklejał blaszki gdzie popadnie i to nie dość dokładnie ;) ... odpada ... jednak chyba jeszcze bardzo dłuuuugo 1100 i 650 nic nie zastąpi
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2011-04-19, 08:37   

Już wielokrotnie narzekałem na wygląd XVS1300 i mnie chłopaki za to szturchali ;d .
Jednak wrażenia z jady ten motocykl daje (jak dla mnie) rewelacyjne.

Wygląd wiadomo kwestia indywidualnej oceny. Kiedyś XV1900 też nazywałem wyżłem i takim tam pokracznym bydlakiem... dzisiaj go kocham lol
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-04-19, 10:16   

Po przejechaniu Garfieldem (XVS 1300) prawie 3kkm moge powiedzieć , ze jedyne co mi w nim przeszkadza to brak elastyczności . Na 2 pociągniesz do 100 ale poniżej 100 nie ma co właczac 5 bo jak na ten silnik to za niskie obroty i sie dławi . Ale jak ktoś lubi jezdzic na wysokich obrotach to moto ok . Co do prowadzenia to dopiero jak wracałem z Gniezna troche sie nim "pobawiłem " i stwierdzam ze wywazenie jest idelane i prowadzenie nie nastręcza najmnijszych problemów . Trzeba sie przyzwyczaic do wagi maszyny ale da sie przezyć . Wyglad no cóż , nie bede sie wypowiadał . Moj troche doposazony wyglada niezle . Duzo daja akcesoryjne wydechy i wyposzenie dodatkowe .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2011-08-30, 22:29   

Dodatkowe spostrzeżenie przy dłuższej jeździe .....

Spalanie na poziomie 5l :D
To jego wielki as w rękawie ........

W mieście przegazówki, na trasie 120km/h i tylko 5l :D
Wtrysk robi swoje .....


Dziwne, że tylko tyle pali jak to jest wysokoobrotowy silnik ........ :nie_wiem:
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
Rici 



Model: MS1300
Rocznik: 2011
Wiek: 79
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 784
Skąd: Niemcy - Jankes
Wysłany: 2011-08-31, 21:33   

Ja nie mialem tego problemu - 1100 czy 1300 ;D , po rozmowie z handlarzem, odpowiedz byla jasna, nowej!!! 1100 nie dostane, dobre uzywane raczej tez sie nie znajda, jedyne wyjscie nowa 1300 i tak sie tez zdecydowalem. Nie trzeba patrzec jednostronie na wyglad, "smak" motorow sie zmienia caly czas , zreszta jak wszystkich rzczy technicznych. Trzeba isc z postepem :hahahahaa: inaczej bedzieny sie cofac.
Czyli moj nastepny bedzie (jest) XVS 1300 - i jestem zadowolony.
_________________
Byla DS 650 Classic jest Midnight Star XVS1300
Jezdze dla duszy i ciala... nie dla kilometrow...
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2011-10-02, 15:30   

No to dopisze coś od siebie, jeśli masz powyżej 180 cm wzrostu ( ja 186 ) brać xvs 1300, po prostu dłuższa rama niż 1100. Jak przymierzałem się do DS 1100 z podestami w czasie jazdy kolana miałem powyżej zbiornika i czułem się jak Bocian dosiadający Świnkę morską ;/ Na 1300 nie mam tego problemu ;p
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
duders 


Model: SYMPATYK
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 1
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2011-11-09, 21:42   

Ja sobie bardzo chwalę 1300 dla mnie moto pierwsza klasa (przesiadłem się z poczciwej Shadow-ki). Prowadzenie bajecznie lekkie a i mocy pod dostatkiem. Fakt że troszkę wyżej się kręci ale idzie się przyzwyczaić i spokojnie operować gaziorem.
Co do wyglądu to rzecz gustu ale tak jak Koledzy mówią za chwilę wszystko będzie plastykowe ;P i niestey nic na to nie poradzimy. Ale nie jest tak źle wiele detali da się wymienić na ładne chromy i nikle i jest cool.
_________________
--
XVS1300 (V-STAR)
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2011-11-11, 19:53   

Miałem okazję przejechać się i 1100 i 1300. Dragstar w porównaniu do Midnighta, to technologiczna przepaść. Ja bym kupował 1300. Jak dla mnie jest lepszy we wszystkim. Lepiej przyspiesza, lepiej hamuje, lepiej zakręca... Podstawowa różnica jest taka, że 1300 ma silnik,który lubi obroty i bardzo chętnie się na nie wkręca i oczywiście skrzynia biegów za tym nadąża... Napęd pasem też uważam, za lepszy od wału w Dragstarze.
Przejedź się jednym i drugim i zobaczysz co Ci bardziej pasuje.
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-11-11, 22:58   

Wszystko sie zgadza co Krokodyl napisał ja bym jeszcze dodał że jadac MS 1300 z pasazerem i bagazami nie czuje sie obciazenia zarowno podczas przyspieszania jak i hamowania . Przejechałem nim prawie 20kkm i chociaz poczatki były trudne to teraz prowadze go jak skuter , wcale nie czuc ze prowadzi sie motor wazacy ponad 300kg
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group