Drag czy VTX? |
Autor |
Wiadomość |
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2011-04-20, 20:13
|
|
|
Co Wy wiecie o braku chłodnicy......
XV1900 Stratoliner .... totalny brak chłodnicy .... a jakie osiągi
No ...może jedna malutka od oleju by się znalazła. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
Maniu_85
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-04-20, 20:25
|
|
|
Ale chłodnica oleju już robi swoje. Zresztą przy takiej pojemności to musi być moc :-) |
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6505 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2011-04-20, 20:27
|
|
|
jeśli się nie mylę to jest to forum ludzi którzy są posiadaczami bądź miłośnikami DS a chyba jednym z uroków tego cacuszka jest silnik chłodzony powietrzem , więc drodzy właściciele motorów z silnikiem chłodzonym cieczą, te peany o chłodnicy to może nie tutaj, dobra ? |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
DRAD
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sie 2008 Posty: 1538 Skąd: ODERWANI
|
Wysłany: 2011-04-20, 21:28
|
|
|
patryk_c napisał/a: | A co XV 1700 ?.... Kurde - No dla mnie motocykl doskonały |
mam na ten sezon XV1700 i jako ex użytkownik VTX'a 1300 stwierdzam, że Honda lepiej się prowadzi, ale hamulce w XV są zdecydowanie lepsze w XVS również. Co do silnika to za wcześnie żeby porównywać. Natomiast silnik i osiągi XVS 1100 w porównaniu do VTX'a 1300 były przeciętne. |
_________________
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-20, 21:40
|
|
|
DRAD napisał/a: | Natomiast silnik i osiągi XVS 1100 w porównaniu do VTX'a 1300 były przeciętne. | z tym porównaniem to lepiej byłoby VTX 1300 do XVS 1300. I tu poniekąd VTX klęka. (tak czytałem) XVS 1100 ma jednak 200 ccm mniej, a w związku z tym mniejszą moc itd. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
DRAD
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sie 2008 Posty: 1538 Skąd: ODERWANI
|
Wysłany: 2011-04-21, 04:56
|
|
|
Witek, VTX 1300 - 75KM (gaźnik), XVS 1300 - 72KM (wtrysk). XVS mimo masywnego wyglądu jest o prawie 40kg lżejszy na sucho. Nie latałem XVS 1300, ale producent podaje prędkość max. 175km/h, a z VTX'a wykręcisz spokojnie 200km/h. |
_________________
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-21, 11:42
|
|
|
DRAD napisał/a: | ale producent podaje prędkość max. 175km/h | też to zauważyłem, co ciekawego w XVS 950 podaje max 210, a masa prawie taka sama
tak, czy siak nie powinno sie porównywać 1300 do 1100, bo 1100 jeżeli to nie będzie rzędówka musi wysiąść. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-04-21, 13:22
|
|
|
DRAD napisał/a: | Witek, VTX 1300 - 75KM (gaźnik), XVS 1300 - 72KM (wtrysk). XVS mimo masywnego wyglądu jest o prawie 40kg lżejszy na sucho. Nie latałem XVS 1300, ale producent podaje prędkość max. 175km/h, a z VTX'a wykręcisz spokojnie 200km/h. |
Tez to zauwazyłem ... ale praktyka mowi mi cos innego . Z szyba i kuframi na autostradzie było 185 km/h i jeszcze miał ochote trochę pogonic ale ja odpusciłem . Rozmawiałem z Jaraczem i mowił mi ze przekroczył 190 . Pytanie tylko jakie znaczenei ma predkosc maksymalna . Jak i tak jezdzi sie w zakresie 80-140 . Za to bardzo dobrze sie zbiera , nawet pod obciazeniem , którego wcale nie czuć. Nie jezdziłem VTX wiec nie bede porównywał |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
koks79
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 45 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 832 Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-04-21, 21:02
|
|
|
ale po co porównywać te motocykle??? wsiadasz na DS-a potem na VTXa - najpierw 1300 Retro potem 1800 w opcji F2 i decydujesz na czym lepiej kopulować...moc, koniki, masa... to brednie działu marketingu hondy i yamahy. Wsiadasz i wiesz |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ
|
|
|
|
|
Maniu_85
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-04-21, 21:44
|
|
|
A może lepiej mieć tego i tego na stanie i co dzień wybierać sobie którym jeździć :-) |
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 718 Skąd: ST
|
Wysłany: 2011-04-21, 22:26
|
|
|
witek1965 napisał/a: | DRAD napisał/a: | ale producent podaje prędkość max. 175km/h | też to zauważyłem, co ciekawego w XVS 950 podaje max 210, a masa prawie taka sama
tak, czy siak nie powinno sie porównywać 1300 do 1100, bo 1100 jeżeli to nie będzie rzędówka musi wysiąść. |
Zerknij na takie maszyny jak VTR1100 (2 cylindry V), wciąga 90% rzędówek nosem. Tylko że to jest sportowa maszyna. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
DRAD
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sie 2008 Posty: 1538 Skąd: ODERWANI
|
Wysłany: 2011-04-21, 22:29
|
|
|
Maniu_85 napisał/a: | A może lepiej mieć tego i tego na stanie i co dzień wybierać sobie którym jeździć :-) |
tak to ma Darkside |
_________________
|
|
|
|
|
koks79
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 45 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 832 Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
|
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-04-22, 09:42
|
|
|
Wciaga , moze wciaga ale jezdzi nim sie podobno jak cyt"taboretem" . Tam mi powiedział jego kierowca , kiedy stałem nad jednym egzemplarzem i cmokałem z zachwytu . Druga sprawa to jednak jest 200 kucy nad którymi trzeba zapanowac . Ale maszynka zacna . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2011-04-22, 09:59
|
|
|
koks79 napisał/a: | nowy v-max |
V4 ... i inna technologia |
_________________
|
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2011-04-22, 10:08
|
|
|
Maniu_85 napisał/a: | Pierwsze moto miałem bez chłodnicy, drugie z chłodniczką oleju, teraz z chłodnicą wody i na każdym jeździ się tak samo. |
wiec po co dodatkowy klopot jesli jezdzi sie tak samo
Jak dla mnie bez sensu jest porownywanie mocy, przyspieszenia , bo chyba nikt nie kupuje draga zeby byc demonem predkosci lub objechac kogos na swiatlach.Ja draga kupilem dla jego pieknej klasycznej lini oraz dlatego ze z powodu norm ekologicznych to juz ostatni taki silnik na swiecie |
|
|
|
|
Maniu_85
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-04-22, 11:12
|
|
|
W nowszym modelu DS też dali chłodnice więc na coś sie przydaje. |
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 718 Skąd: ST
|
Wysłany: 2011-04-22, 11:29
|
|
|
fazzi napisał/a: | Maniu_85 napisał/a: | Pierwsze moto miałem bez chłodnicy, drugie z chłodniczką oleju, teraz z chłodnicą wody i na każdym jeździ się tak samo. |
wiec po co dodatkowy klopot jesli jezdzi sie tak samo
Jak dla mnie bez sensu jest porownywanie mocy, przyspieszenia , bo chyba nikt nie kupuje draga zeby byc demonem predkosci lub objechac kogos na swiatlach.Ja draga kupilem dla jego pieknej klasycznej lini oraz dlatego ze z powodu norm ekologicznych to juz ostatni taki silnik na swiecie |
Kupiłem z tych samych powodów co Ty. I nagle odkryłem że lubię ostro startować spod świateł i objeżdżać wypasione fury. Więc robię to na dragu. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-04-22, 11:32
|
|
|
patryk_c napisał/a: | koks79 napisał/a: | nowy v-max |
V4 ... i inna technologia |
to na pewno nie był nowy V-max ....
[ Dodano: 2011-04-22, 11:37 ]
miodzik napisał/a: | I nagle odkryłem że lubię ostro startować spod świateł i objeżdżać wypasione fury. Więc robię to na dragu. |
I co to za frajda skoro od razu wiadomo ze 99,9% samochodów zostaje na swiatłach nawet w przypadku DS 650 . Zmierz sie z R1 albo CBR to jest wyczyn .
A tak na prawde to nie o predkosc i przyspieszenei chodzi tylko przyjemnosc z jazdy i zeby dojechac . A jak sie jedzie to juz zalezy od nastroju . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
ROMY-F
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 50 Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 218 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-04-22, 11:48
|
|
|
Maniu_85, heheh i dokładnie tak robię |
_________________ Nie spieszno mi nigdzie...
VTX 1800 Retro |
|
|
|
|
|