AMORTYZATOR TYLNEGO ZAWIESZENIA |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz Anis
Model: MS1300
Rocznik: 2008
Wiek: 58 Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 1069 Skąd: Chelm
|
Wysłany: 2009-02-26, 16:21
|
|
|
andy, Zabierz jedną do kieszeni i pomykaj do sklepu motoryzacyjnego, z tego co pamiętam chyba w maluchu były takie spinki do tapicerki, coś tam na pewno Ci dopasują |
_________________ Organizator V meetingu "WILD EAST" Drag Star
|
|
|
|
|
Robo
Rocznik: 1999
Wiek: 51 Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 50 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 2009-02-26, 20:10
|
|
|
Grześ ma rację w sklepie motoryzacyjnym na pewno coś zaradzą. |
|
|
|
|
andy
Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 64 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 72 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2009-02-26, 21:15
|
|
|
witajcie ponownie
ok tak jak piszecie spróbuję, dam wam znać co z tego wyjdzie |
_________________ pozdrawiam ANDY |
|
|
|
|
dragbiker
Rocznik: 2006
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 22 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2009-04-02, 08:35 Regulacja twardości tylnego zawieszenia
|
|
|
Witam wszystkich
Prosiłbym aby użytkownicy gwiazdek wypowiedzieli się co do spostrzeżeń odnośnie regulacji twardości tylnego zawieszenia.
Pozdrowienia |
|
|
|
|
moondek
Model: SYMPATYK
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4020 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2009-04-02, 10:06
|
|
|
Czary mary i opcja "SZUKAJ" Tu masz LINK |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
|
mikssdaniel
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 43 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 287 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2009-04-02, 11:20
|
|
|
Merlin napisał/a: | Mnie gostek w serwisie przestawiał i jak widziałem z jaką siłą działał (miał właśnie taki krótki klucz) to pomyślałem, że jakby klucz zeskoczył, to gościu by się nie pozbierał.
Merlin |
Ja jak miałem rozebrane moto to od razu przekręciłem nastawę na 6. Ale tak jak pisał Merlin siły do tego trzeba a zbyt dużo miejsca nie ma. Także uwaga na łapki coby nie zmieniły koloru na fioletowy. |
_________________ Yamaha STAR …. |
|
|
|
|
empiq
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 48 Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 739 Skąd: Koluszki/Warszawa
|
Wysłany: 2009-04-02, 11:50
|
|
|
czołem ,
ja też na 6 jeżdżę po tym jak obniżyłem Drga to musiałem na 6 przestawić bo często dobijało. teraz na 6 jest w miarę ok. |
_________________ Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu. |
|
|
|
|
moondek
Model: SYMPATYK
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4020 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2009-04-02, 11:57
|
|
|
Czy rzeczywiście jest tak, jak chłopaki piszą, że przy odrobinie 'szczęścia" można sobie zęby tym kluczem powybijać? |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
|
mikssdaniel
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 43 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 287 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2009-04-02, 12:40
|
|
|
Może nie zęby ale ręce można poobijać jak klucz wypadnie z uchwytu na amortyzatorze.
Zęby tylko wtedy jak będziesz chciał się dokładnie przyjrzeć co robisz i będziesz trzymał głowę za blisko klucza. |
_________________ Yamaha STAR …. |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2009-04-09, 21:14
|
|
|
Nie kumam tego ustawienia roll
Muszę przestawić swój na twardszy ale nie wiem jak sprawdzić jaki teraz mam
W chwili obecnej jak stoję na wprost tego amortyzatora (widok z góry) to widzę cyfrę 7.
Nie kumam tej instrukcji
amor.JPG
|
|
Plik ściągnięto 18114 raz(y) 20.51 KB |
|
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
mikssdaniel
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 43 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 287 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2009-04-09, 21:22
|
|
|
Czy mnie oczy nie mylą, że na tej kozakowej instrukcji to klucz składa się z dwóch części? shock . A ja tylko tej jednej używałem. I pewnie przez to trzeba było tyle siły użyć.
Kozak nie pamiętam ale zaznaczone na pewno jest. Sam tego także szukałem. |
_________________ Yamaha STAR …. |
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-04-09, 21:48
|
|
|
mikssdaniel, oczywiście że masz klucz i do niego rurke spłaszoną z jednej strony i to się razem składa |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
koszerny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1747 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 2009-04-09, 21:51
|
|
|
ja szukałem oznaczenia ale nie mogłem się doszukać więc ustawiłam licząc ząbki na 7 wycięcie ale wyszukałem że w instrukcji jest 9 pozycji i to 9 to jest najtwardszy |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2009-04-09, 22:02
|
|
|
koszerny napisał/a: | ja szukałem oznaczenia ale nie mogłem się doszukać więc ustawiłam licząc ząbki na 7 wycięcie ale wyszukałem że w instrukcji jest 9 pozycji i to 9 to jest najtwardszy |
W 650 jest 7.
Tylko gdzie ma być ta liczbowa wartość ? Na środku, z prawej strony, lewej czy na dole ?
Nie mogłem zauważyć tam żadnego znacznika ... |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
koszerny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1747 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 2009-04-09, 22:28
|
|
|
Wyszukałem i ja mam dokładnie takie ustawienie jak na zdjęciu tylko numeracji nie widziałem u mnie
REG.JPG
|
|
Plik ściągnięto 334 raz(y) 73.96 KB |
|
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 51 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-05-27, 08:46
|
|
|
To jakaś masakra! Po ostatniej jeździe z Asią zastanawiałem się jak zmienić skok ale chyba odpuszczę. Z filmiku wynika, że pół Gwiazdy 3eba rozebrać. To jakaś masakra, Chińczyk to projektował uwzględniając swoje małe, chińskie łapki? shock |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
Sylwek
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 2556 Skąd: Luzino
|
Wysłany: 2009-05-27, 15:48
|
|
|
Monkton - super , wielkie dzięki za filmik |
_________________ AB Rh+
HONDA VTX 1800 Neo
Nie wdawaj się w dyskusję z głupcem, bo najpierw sprowadzi Cię do własnego poziomu, a później pokona doświadczeniem |
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 51 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2009-05-27, 17:21
|
|
|
Tak na prawde panowie to zajelo to godzinke, owszem wyglada tak strasznie i musze przyznac ze mialem pewne obawy czy poskladam to do kupy ale nic mi nie zostalo takze jest git. Niczego nie odlaczalem, wszystkie weze i kable sa wystarczajaco dlugie zeby to poodsuwac i dostac sie do amorka.Nie wiem kto zaprojektowal wtryskarke do zrobienia tej polki ale musial miec leb jak sklep, tam po drodze widac filtr paliwa i jak widac wcale nie trzeba sciagac baku zeby go wymienic a dwie sruby od tego chromowanego dekla to podpucha, sa bo sa, chyba tylko po to zeby zachowac proporcje, a na zachete jeszcze powiem ze po robocie browar smakowal jak nigdy salut |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2009-05-30, 16:44
|
|
|
wielki szacun za filmiki
takie filmiki powinno sie robic przy sciaganiu tylnego kola, regulacjach i innych czynnoscich serwisowych |
|
|
|
|
|