RS XV 1700 wrażenia po przesiadce z DS XVS 650 |
Autor |
Wiadomość |
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2010-10-18, 15:59
|
|
|
majkelpl napisał/a: | Spoko, wystarczy jednak okresowa kontrola naciagu pasa i po problemie. |
Myślę że luzującego się koła nie poznasz kontrolując naciąg pasa napędowego.
Mam jeszcze jedno pytanie - czym może się skończyć takie spadnięcie koła podczas jazdy? |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
tomek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2010 Posty: 604 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2010-10-18, 16:03
|
|
|
HORSZCZAR,mówiłem,że jest całkiem inna jazda tym motocyklem.teraz zapewne bys nie powrócił do poprzedniej wersji |
|
|
|
|
HORSZCZAR
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 1529 Skąd: Nowa Mała Wieś
|
Wysłany: 2010-10-18, 17:21
|
|
|
tomek napisał/a: | teraz zapewne bys nie powrócił do poprzedniej wersji |
tomek, zdecydowanie nie |
_________________
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Road Star XV 1700 Midnight |
|
|
|
|
Zaker
Model: BĘDZIE
Wiek: 63 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 1961 Skąd: SGE Galicja
|
Wysłany: 2010-10-18, 18:13
|
|
|
HORSZCZAR napisał/a: | tomek napisał/a:
teraz zapewne bys nie powrócił do poprzedniej wersji
tomek, zdecydowanie nie |
przestańcie mlaskać i cmokać , jeszcze nie skończyłem ubierać mojej Yaćki a już mam ochotę na zmianę ... |
_________________ ... Ride now , work later ...
Drag, Road, Rock'n'roll
|
|
|
|
|
majkelpl
Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 466 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 2010-10-18, 18:31
|
|
|
soft napisał/a: |
Myślę że luzującego się koła nie poznasz kontrolując naciąg pasa napędowego.
|
Mysle ze nie, ale poco w kazdym kole a dokladniej w nekretce specjalne zawleczki ?
Nie spotkalem sie z przypadkiem aby komus sie kolo odkrecilo i spadlo |
_________________ WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614 |
|
|
|
|
HORSZCZAR
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 1529 Skąd: Nowa Mała Wieś
|
Wysłany: 2010-10-18, 18:34
|
|
|
Zaker napisał/a: | przestańcie mlaskać i cmokać |
To nie takie proste, po każdej przejażdżce mam banana na gębie |
_________________
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Road Star XV 1700 Midnight |
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1694 Skąd: Nomad
|
|
|
|
|
Jaracz
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 58 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 81 Skąd: Szklarska Poręba
|
Wysłany: 2010-10-18, 22:47
|
|
|
majkelpl napisał/a: | soft napisał/a: |
Myślę że luzującego się koła nie poznasz kontrolując naciąg pasa napędowego.
|
Mysle ze nie, ale poco w każdym kole a dokladniej w nekretce specjalne zawleczki ?
Nie spotkałem sie z przypadkiem aby komus sie kolo odkrecilo i spadlo |
Zwróćcie uwagę, na 2 zdjęciu widać wyfrezowany rowek w wieloklinie. Na tym rowku zagniata się kołnierz nakrętki. Po takich zabiegach nie powinna się luzować a jednak...Odkręcić się pewnie do końca nie odkręci ale poluzowanie spowoduje stoczenie wielowypustu na kole pasowym czyli w konsekwencji wymianę koła pasowego, cena takiego koła w USA to $177.05 u nas pewnie ze 2 razy tyle, nakrętka $2.35. Wszystko opiera się o profilaktykę. Nie ma bezobsługowych napędów. |
_________________ BMW R1200R Classic
|
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6505 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2010-10-18, 23:16
|
|
|
ttom napisał/a: | HORSZCZAR napisał/a: | po każdej przejażdżce mam banana na gębie |
Na na swojej 650-tce też... |
I ja na swej Loli także |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2010-10-18, 23:29
|
|
|
Jaracz dodaj to tej listy wałek zdawczy. Jak koło pasowe się poluzuje, to też uszkadza zębatkę na wałku zdawczym. Może nie w każdym przypadku, ale też się zdarza. Zanim koło się poluzuje słychać ciche, lecz cykliczne tykanie. Po pierwszej awarii bardzo wyraźny dźwięk i trudno go potem pomylić. |
|
|
|
|
Jaracz
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 58 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 81 Skąd: Szklarska Poręba
|
Wysłany: 2010-10-19, 00:12
|
|
|
piwu wałek zdawczy $96.50 |
_________________ BMW R1200R Classic
|
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2010-10-19, 08:27
|
|
|
W stanach dużo taniej to wychodzi... U nas części wyszły 2000 zł. |
|
|
|
|
majkelpl
Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 466 Skąd: United Kingdom
|
Wysłany: 2010-10-19, 16:24
|
|
|
Pas do Wildka u Yamahy ... 1900 zeta, sciagniecie z USA z kosztami to .... 600 zeta
Walic polskich deilerow |
_________________ WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614 |
|
|
|
|
krokodyl
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 782 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2010-11-07, 17:36
|
|
|
Nie ma rzeczy wiecznych, oprócz zdaje się wiecznego pióra ale i ono się czasami zepsuje...
Co do gwiezdnej marki, to chyba wszyscy mamy tutaj przekonanie, pomimo kilku usterek jakie koledzy na forum mieli, że Yamaha robi sprzęty niezawodne. Większość maszyn chodzi bezusterkowo, a z tego co czytam, to niektórzy mają tutaj naprawdę niezłe roczne przebiegi i totalne stany liczników.
Czasem pewnie i pas komuś strzeli, ale kardan też nie jest niezawodny. Ja po przejechaniu się motorem z napędem na pas, skłaniam się ku temu właśnie sposobowi napędzania motocykla.
Nie ma chyba co myśleć, co się może zpesuć i ile może kosztować naprawa. Jakoś koszt naprawy kardana koło 4 klocków nie zniechęcił mnie do zakupu Dragstara Motor mi się podobał i już.
Jak się zepsuje to z pewnością da się naprawić. A z tego co piszą i Patryk i Horszar, to przyjemność z ujeżdżania smoka jakim jest RS 1700 jest wielka... |
_________________ YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power*** |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2010-11-07, 18:46
|
|
|
Jak dla mnie to kardan jest o wiele trwalszy i tanszy, co 25 tys wystarczy wymienic 200ml oleju a to chyba mniejszy koszt i mniej roboty niz wymiana pasa
Jesli chodzi o trwalosc pasa to znam kolesia ktory mial przyjechac do mnie z anglii z reszta kumpli i mielismy razem obejechac hiszpanie ale pekl mu pasek po przebiegu 20 tys i nie zdolal go zalatwic w czasie 3 tygodni.
Jedyna niezaprzeczalna zaleta paska jest to, ze motocykl tak nie szarpie oraz ze nie ma takiego spadku mocy. |
|
|
|
|
krokodyl
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 782 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2010-11-07, 20:24
|
|
|
Fazzi, a czym kumpel miał jechać - Harleyem ?
Mam dwóch kumpli na HD i obu strzeliły pasy w ich Road Kingach. I chyba w Świecie Motocykli jest test długodystansowy Road Kinga i tutaj to już nie wiem, czy nie wymyślam, ale też im chyba w teście strzelił pas napędowy... |
_________________ YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power*** |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2010-11-07, 20:44
|
|
|
krokodyl napisał/a: | w Świecie Motocykli jest test długodystansowy Road Kinga i tutaj to już nie wiem, czy nie wymyślam, ale też im chyba w teście strzelił pas napędowy... |
Mhm...
Na 100% strzelił im pas - w jednym z ostatnich numerów napisali, że chyba 30 km zrobili od wyjazdu z serwisu
poryczałem się ze śmiechu jak sobie ten tekst przypomniałem |
_________________
|
|
|
|
|
marian00
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2008 Posty: 304 Skąd: Wólka Kosowska
|
Wysłany: 2010-11-07, 20:45
|
|
|
No pewnie ze strzelil, wymienili na nowy i tez pekl po 38 km |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2010-11-07, 20:48
|
|
|
Może to był pas od spodni albo taki do pończoch. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2010-11-07, 22:55
|
|
|
to byl akurat vulcan ale przypomniala mi sie historia kolegi z hiszpanii ktorego pasek w HD skonczyl tak
byl bardzo drogi i trzeba bylo czekac na dostawe do serwisu i innego kumpla olsnilo i zadzwonil do hutrowni i tam na podstawie dlugosci i ilosci zebow paska dobrano identyczny za 1/5 ceny orginalnego |
|
|
|
|
|