Przesunięty przez: vaaks 2010-10-22, 10:10 |
Padł predkosciomierz i licznik kilometow |
Autor |
Wiadomość |
darkside
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1717 Skąd: Gdańsk/Banino
|
Wysłany: 2009-10-26, 01:15 Padł predkosciomierz i licznik kilometow
|
|
|
Dzis kiedy wracalem z traski 210 km nakrecone, przed samym domem jakies 5 km
zauwazylem, ze wskazowka predkosciomierza jest na 0 i licznik km przestal tez nabijac.
Licznik sie nie resetuje i jest zblokowany, przekreca sie parami czyli 0000, 1111, 2222 itd.
Co zrobic ? Padla linka ? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez 1janbo 2010-09-14, 17:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-10-26, 08:01
|
|
|
Zdejmij konsolę i sprawdź czy nie poluzował się linka. Kiedyś ktoś miał coś podobnego (chociaż objawów z kręceniem parami nie było). |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
Ostatnio zmieniony przez pan_wiewiorka 2009-10-26, 11:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-10-26, 09:33
|
|
|
Cytat: | Licznik sie nie resetuje i jest zblokowany, przekreca sie parami czyli 0000, 1111, 2222 itd. | Chyba każdy się tak przekręca tym pokrętłem z boku konsoli, jak się jedzie to idzie normalnie. Na 90% odkręciła się linka od konsoli, odkręć konsole jak jest odkręcona to odkręć przy kole trochę wyciągnij ją do góry będzie łatwiej ją przykręcić do konsoli. Potem do koła i finito. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4816 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2009-10-26, 09:34
|
|
|
Linka nie powoduje blokowania się wskazań ilości kilometrów. Obawiam się, że trzeba będzie rozkręcić licznik i sprawdzić zębatki na bębenku z kilometrami |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-10-26, 09:49
|
|
|
Zgadza się Marek, ale jak dobrze zrozumiałem to on pisze, że jak go resetuje myślę, że chodzi o mały licznik to przeskakuję parami a u mnie tak właśnie jest, a jak ruszę to nabija mile normalnie. Jest to normalna sprawa chyba, że źle zrozumiałem |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
darkside
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1717 Skąd: Gdańsk/Banino
|
Wysłany: 2009-10-26, 10:49
|
|
|
1. Nie nabija glowny licznik,.
2. Nie nabija licznik kilometrow dziennych i jak chce resetowac to idzie parami.
3. Wskazowka od predkosciomierza jest na 0. |
_________________
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-10-26, 10:55
|
|
|
czyli odkręcona lub zerwana linka, rób jak wyżej albo dzwoń to wszystko opowiem krok po kroku tel w profilu |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
darkside
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1717 Skąd: Gdańsk/Banino
|
Wysłany: 2009-10-26, 10:57
|
|
|
OKi jaro odezwe sie na forum jak sie uda lub jesli bedzie potrzeba bede zawracal gitare na telefonie |
_________________
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-10-26, 11:01
|
|
|
Odkręcanie się linki prędkościomierza przy zegarach lub kole to bardzo częsta awaria. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-10-26, 11:29
|
|
|
Dokładnie tak jak pisze Jaro. Kasowanie dziennego licznika (małego) przebiega prawidłowo, czyli jak piszesz parami, kręcisz tak długo aż ustawisz zera i finito. Linkę wykręć jak pisze Jaro najpierw przy kole,będzie łatwiej. Potem konsola, jak będziesz miał linkę wykręconą sprawdź czy się obraca swobodnie w pancerzu. Jest okazja psiknąć do wewnątrz czegoś w rodzaju WD40. Jak się obraca. Przykręć dokładnie do licznika, potem zamontuj konsolę, przykręć do gniazda przy kole i jak kręci to jest OK, a jak nie kręci to lipa. Coś z licznikiem. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
darkside
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1717 Skąd: Gdańsk/Banino
|
Wysłany: 2009-11-01, 01:13
|
|
|
Juz wszystko jasne, linka zlamana-urwana. Dzieki Jaro i Kamyk za pomoc |
_________________
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-11-01, 07:46
|
|
|
Żeby było łatwiej to nie wyciągaj pancerza, bo żeby go włożyć zpowrotem to pewnie będziesz musiał kocioł zdjąć. Zabierz samą Linke do speca, potem wkładaj ją od dołu, czyli od strony koła. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
SUŁTAN
Rocznik: 1998
Wiek: 46 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 20 Skąd: JANKES - Kraków
|
Wysłany: 2009-12-06, 00:57
|
|
|
Czy ktoś ma namiar gdzie można kupić ślimak. Moj licznik też przestał działac.
Przyczyna to 100% slimak - nie przenosi obrotów.
Jeśli juz kupie to jak to wymienić? |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-12-07, 18:39
|
|
|
Są dwie opcje: serwis i alledrogo. Ostatnio jakiś gostek wystawiał sporo szpejów do Gragulca 650. Boję się, że ślimak może być niestety "niedemontowalny" jak i tarcza hamulcowa do sprzedaży. Tzn, jak szukałem koła to zawsze były kompletne, z tarczą i ślimakiem, więc albo się nie chciało komuś demontować do osobnej sprzedaży, albo łatwiej opchnąć kompletne koło. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
SUŁTAN
Rocznik: 1998
Wiek: 46 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 20 Skąd: JANKES - Kraków
|
Wysłany: 2009-12-08, 23:50
|
|
|
Potwierdzasz moje przypuszczenia, jak patrzę na allegro, na koło to tez sądzę że osobno będzie kłopot kupić.
Mamy grudzień - nie poddaje się.
Człowiek zaczyna doceniać niektóre rzeczy dopiero wtedy gdy ich brakuje. Wcześniej nawet często nie zaglądałem na licznik. Teraz sama świadomość ze on nie działa mi przeszkadza. |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
|
|
|
|
gimli75
Rocznik: 1999
Wiek: 49 Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-09-14, 17:29 slimak
|
|
|
nawalil mi slimak od predkosciomierza moze ktos wie czy to naprawialne czy morze pasuje od innej yamahy
Jako, żeś "nowy", masz jedynie ostrzeżenie wzrokowe. Szukać, szukac... Scalam, choć powinienem wywalić do kosza - JanekBo |
Ostatnio zmieniony przez 1janbo 2010-09-14, 17:49, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
A.R.T.
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 49 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 231 Skąd: Morscity
|
Wysłany: 2010-09-14, 22:21
|
|
|
gimli75 napisał/a: | nawalil mi slimak od predkosciomierza moze ktos wie czy to naprawialne czy morze pasuje od innej yamahy |
rowniez miałem ten problem naprawiłem go najpierw sam metoda tzw"garażową"
jednak nie pochodził zbyt długo więc nabylem nowy, w serwisie niecale 250zł.
p.s.
podejrzewam ze wyrobiła sie u ciebie tuleja ślimakowa tak jak u mnie jest ona plastikowa w nowym tuleja jest juz metalowa. |
|
|
|
|
komboj
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 31 Lip 2010 Posty: 116 Skąd: Kostrzyn nad Odrą
|
Wysłany: 2010-09-23, 16:20
|
|
|
Siema,czy to ustrojstwo z dokręconą linką od prędkościomierza przy piaście da się wyjąć bez zciągania koła? Np.poluzowując i kawałek wysuwając szpilkę?Ta część jest wogóle zdatna do naprawy,czy pozostaje tylko ją wymienić? Pytam,bo zaczęło chrupać,a jak już przestało,to licznik kilometrów i prędkościomierz umarł .Na bank to wina tej przekładni przy kole.[/list] |
|
|
|
|
Arcon
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2010-09-23, 16:31
|
|
|
Nie, trzeba zdjąć koło. |
|
|
|
|
|