Przebieg dragstara |
Autor |
Wiadomość |
Etek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 47 Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 509 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-09-08, 20:59
|
|
|
WITEK - myślę, że muuuusi być dobre
skoro sprzęt nie łyka oleju i takie tam. To nie ma co się martwić jakimiś głupotami typu: już czas remontu, to się nie nadje, taaaaki przebieg... to wszystko gówno warte.
trochę przesadzają niestety ludzie z tymi dolegliwościami Naszych moto... a tu nagle - Zbychu ma kłopot z przekładnią i ... może ktoś dać na to lekarstwo??? dupa blada - nie ma złotego środka.
jeździć i się nie przejmować.
pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-09-08, 21:01 ]
WADERA napisał/a: | PS. rozmawialiśmy o tym kiedy |
no niestety wiek robi swoje....
ale nie przejmuj się - jeszcze będzie nie raz o tym mowa - przypomnę się |
_________________
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-09-08, 21:15
|
|
|
Etek, Nie rozumiemy się. Proponujesz Waderza sprawdzenie ciśnienia sprężania, mni również to zainteresowało, ale trzeba mieć jakieś odniesienie, czyli innymi słowy ile wynosi wartość nominalna ciśnienia sprężania dla DragStara 650 ?
Ja nie twierdzę, że Wadery Drag, albo twój ma złe, tylko chcę wiedzieć ile ma być. Swoja drogą to samo mówiłem Waderce na grunwaldzie, żeby nie słuchała bzdetów tylko kazała mechanikowi zmierzyć ciśnienie sprężania. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
WADERA
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 58 Dołączyła: 04 Mar 2009 Posty: 3450 Skąd: Jankeska/Wrocław
|
Wysłany: 2010-09-08, 21:37
|
|
|
no nareszcie kumam mam sprawdzić cisnienie w cylidrach i wtedy będę wiedziała czy jest ok czy nie |
_________________
|
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2568 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2010-09-08, 23:13
|
|
|
za sianie będą liście evil evil evil |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-09-08, 23:22
|
|
|
Etek napisał/a: | WITEK - myślę, że muuuusi być dobre
skoro sprzęt nie łyka oleju i takie tam. |
Mniejsze ciśnienie sprężania nie musi iść w parze z pożeraniem oleju. Wszak może być nadpalony zawór, czy cóś innego jak pęknięty pierścień uszczelniający. Ciśnienie będzie kaput, a oleju nie będzie brał. To sa oczywiście tylko przykłady.
edit vaaks |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-09-09, 08:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
BtS
Rocznik: 1998
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-09-09, 08:31
|
|
|
Kompresja na cylindrach w ds 650 wg service manual:
1,100 kPa (11 kg/cm3, 156,4 psi) => standard
1,000 kPa (10 kg/cm3, 142,2 psi) => minimum
1,2000 kPa (12 kg/cm3, 170,6 psi) => maximum.
Wartości przy badaniu na poziomie morza. |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2010-09-09, 16:04
|
|
|
BtS napisał/a: | Wartości przy badaniu na poziomie morza. |
BtS - tobie to prosto sprawdzić |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-09-09, 16:13
|
|
|
BtS, na poziomie 152 m npm nie beda odbiegały od normy. Przy wymianie świec sobie sprawdzę przy okazji.
Przy okzaji, mnie uczono, żeby pomiaru dokonywać na:
rozgrzanym silniku do temt. 70 st. C, sprawnym akumulatorze. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
empiq
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 48 Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 739 Skąd: Koluszki/Warszawa
|
Wysłany: 2010-09-09, 16:15
|
|
|
u mnie 39 tyś przebiegu i nic (odpukać) -
duży przegląd przy 32 tyś zrobiłem - wymiany tylko eksploatacyjne plus wszystkie regulacje.
i tylko olej teraz wymienię i filtry. |
_________________ Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu. |
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-09-09, 17:42
|
|
|
Ja na razie tylko 10 tys mil |
|
|
|
|
gahu
Rocznik: 1999
Wiek: 50 Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 42 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: 2010-09-25, 19:32
|
|
|
Aktualnie 50000 km przebiegu, przy 45000 km wymiana sprzęgła, a pomiędzy tylko eksploatacja-olej, filtry, świece.
W planie sezon zima/wiosna nadejdzie czas na regulację zaworów, wymianę opon, naprawę gwintów w dyfrze-uszkodzone przez wulkanizatora uważajcie. |
|
|
|
|
HELLOWEEN
Model: SYMPATYK
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2010-09-25, 20:11
|
|
|
Ja mam w Virce XV 750 SE ponad 33 tys mil(czyli ponad 52 tys km)i poza klepiacymi zaworami(normalka)nic się nie dzieje.Żadnego brania oleju,pali od strzała(jak rozrusznik zatrybi-też norma w tym modelu),a przecież to prawie ten sam silnik co w Dragu.Jak nie ma drastycznych objawów w rodzaju apetytu na olej,zarzucania świec,strat mocy,kopcenia-to tylko regulacje,wymiany oleju na bieżąco i śmigać! |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
|
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-10-28, 06:49
|
|
|
Ja mam ok.48500 mil, czyli ok 77-78tys km. Silnikowo bez zarzutu, wymienilem sprzeglo jakies 2 tys temu a teraz czeka na wymiane sprezgla rozrusznika. |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
|