Otwarty przez: pan_wiewiorka 2009-09-25, 21:32 |
Moto zgasło |
Autor |
Wiadomość |
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2010-04-18, 22:25
|
|
|
shipp napisał/a: | CaponeAl, nie zapomnij zabrać ze sobą kanisterka z wachą, bo przekonasz się przy okazji jeszcze ile waży Twój motocykl |
Też mam ochotę sprawdzić ile przejadę na rezerwie.
Jak skończy się paliwo, nie zapowietrzy się układ? Po wlaniu normalnie odpali? |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
Młody
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 487 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-04-18, 22:34
|
|
|
CaponeAl napisał/a: | Mogę się do tego tematu dorzucić. Dzisiaj robiąc małą przejażdżkę leciałem sobie spokojnie setką, a tu nagle moto zgasło z niewiadomych przyczyn. shock Zjechałem sobie na pobocze i po przekręceniu kranika na rezerwę moto odpaliło za 5 razem. Nie mam zielonego pojęcia co było przyczyną zgaśnięcia, bo podjechałem do benzyniarza, ale do baku weszło 10 l więcej już się nie dało wlać. Z tego wnioskuję, że w baku było jeszcze jakieś 6-7 l a to jeszcze nie czas na rezerwę. shock shock |
Mam tak samo na 5 jak ze stała jadę 80km/h to gaśnie po pewnym czasie sprawdziłem wszystko co się da i muszę ją gdzieś chyba oddać |
_________________ drag star 125 -> kawasaki VN 900 custom
WIELKOPOLANIE
|
|
|
|
|
BtS
Rocznik: 1998
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-04-18, 22:56
|
|
|
zabezpieczenie temperaturowe sprawdźcie.. |
|
|
|
|
CaponeAl
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 423 Skąd: Kórnik
|
Wysłany: 2010-04-18, 22:58
|
|
|
A co to takiego?
No ale jeżeli nawet, to co będzie latem? Dziś moto nie piłowałem. Spokojnie sobie setuchną leciałem a ono zgasło i tyle. |
|
|
|
|
Młody
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 487 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-04-18, 23:15
|
|
|
CaponeAl napisał/a: | A co to takiego?
No ale jeżeli nawet, to co będzie latem? Dziś moto nie piłowałem. Spokojnie sobie setuchną leciałem a ono zgasło i tyle. |
a jakie objawy miałeś przed zgaśnięciem czy to było nagle bo moja gwiazda zaczyna tracić moc jedzie kawale i gaśnie i potem musiałem zawsze chwile odczekać i za 2/3 razem odpalała
PS wiem ze to wygląda jak objawy przegrzania |
_________________ drag star 125 -> kawasaki VN 900 custom
WIELKOPOLANIE
|
|
|
|
|
zen
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 900 Skąd: Wielkopolanie/PNT
|
Wysłany: 2010-04-18, 23:26
|
|
|
Wygląda jak problemy z dostawą paliwa. Czyszczonko od baku po gaźniki. MIałem to samo. |
|
|
|
|
Młody
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 487 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-04-18, 23:30
|
|
|
Filtr paliwa przejrzałem ale nie sprawdzałem gaźnika to będzie zadanie na przyszły weekend |
_________________ drag star 125 -> kawasaki VN 900 custom
WIELKOPOLANIE
|
|
|
|
|
combitdci
Rocznik: 2007
Wiek: 61 Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 2010-04-18, 23:53
|
|
|
Witam.
Skoro mowa o zgaśnięciu to może zapytam w drugą stronę.
Jak zmniejszyć obroty bo wydaje mi się że są za wysokie? Czy trzeba gdzieś w gaźniku pokręcić czymś lub coś? Nadmieniam że ssanie wciśnięte.
I powiedzcie prosze co to za wężyk pod zbiornikiem z lewej strony w pobliżu kranika zakończony takim białym dynksem? Można nim okręcac ale nie tykam tego bo nie wiem co to i do czego. |
|
|
|
|
marian00
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2008 Posty: 304 Skąd: Wólka Kosowska
|
Wysłany: 2010-04-19, 00:10
|
|
|
Po lewej stronie pomiedzy cylindrami jest takie male biale pokretlo i nim sie kreci w celu zmniejszenia/zwiekszenia obrotow
A tak wogole to powitalnia |
|
|
|
|
combitdci
Rocznik: 2007
Wiek: 61 Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 2010-04-19, 00:24
|
|
|
A jednak to ten dynks.Oki jutro wyreguluje sobie. |
|
|
|
|
Kart
Rocznik: 2003
Wiek: 45 Dołączyła: 24 Cze 2009 Posty: 43 Skąd: Stargard Szcz/Wawa
|
Wysłany: 2010-04-19, 09:38
|
|
|
A ja mam ten sam problem z gaśnięciem. Po redukcji na 1 bieg motor całkowicie się wyłączył. Ale od początku. Dzień przed motnowaliśmy z mężem lightbary. Żeby przeciągnąć kable, musieliśmy odkręcić bak i lekko go unieść z jednej strony. Na drugi dzień ide odpalić moto, odpaliłam żeby się rozruszał. Za chwilę zgasł. No to jeszcze raz go odpaliłam, zgasł szybiciej. Patrze-o ja durna, nie odkręciłam na ON. No dobra, odkręciłam-chodzi. Po jakimś czasie jak już się rozgrzał, wsiadam, nóżke składam, wrzucam 1 i zonk-zgasł. Ale tak totalnie. Kombinuje ze starterem, z "Czerwonym guzikiem", z przekręceniem kluczyka-nic. No nic, wrzucam na neutral-odpalił. No to jadę. Jadę, jadę, światła-zatrzymuję się-zielone-ruszam-ups, puściło mi się szybciej sprzęgło, zgasł, moja wina, ale wciskam sprzęgło, próbuję odpalić-cisza. No kurde, co jest, zawsze odpalał. No to neutral-odpalił. Potem potem w trakcie jazdy znów zgasnięcie po redukcji na 1 bieg, a potem wogóle problem z redukcją na 1, bo się wajha na neutralnym cały czas blokuje, próbowałam nawet na stojąco 1 wrzucić i cieżko było, po jakimś czasie zatrybiło-szczęście że korki były. Nie wiem co jest, dziś spróbuję podjechać do Greedo- o ile dam radę wogóle. Może coś się rozregulowało-oby tylko to. |
_________________
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2010-04-19, 10:44
|
|
|
Z tego Kart co piszesz może być czyjnik przy dzwigni sprzęgła nie teges ewentualnie przy stopce , poprostu się zacina tak mi się wydaje.
A żeby przerzucić bieg czasami trzeba lekko do tyłu ruszyć Draga bo może Ci się skleiło sprzęło i dla tego nie dało rady wrzucić na luz. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Kart
Rocznik: 2003
Wiek: 45 Dołączyła: 24 Cze 2009 Posty: 43 Skąd: Stargard Szcz/Wawa
|
Wysłany: 2010-04-19, 10:51
|
|
|
Kiedy luz właśnie wchodzi bez problemu-jedynki nie wrzuca, albo bardzo ciężko. |
_________________
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2010-04-19, 10:53
|
|
|
To musisz spróbować z regulacją sprzęgła przy klamce sprzęgła. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
jachudy
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 48 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 39 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2010-09-02, 18:00 gasnie podczas jazdy
|
|
|
Witam
Wiem ze taki post juz byl ale objawy mam zupelnie inne. Podczas jazdy zaczyna mi gasnac (tak jakby ktos manetke od gzu przekrecil do dolu ) i czasem szarpnie i pojedzie a czasem zgasnie. Gdy zgasnie odpaam bez problemu z pierwsego i jade dalej . Zdarza sie ze zgasnie od razu tak jakbym przekrecil kluczyk (odpala z pierwszego). Wymienilem filtr paliwa i swiece ale problem pozostal...(ostatnio gasl mi przy ruszaniu)
Moze ktos mnial cos podobnego - za wszystkie rady dzieki z gory-pozdrawiam
Nie ma potrzeby tworzenia nowego tematu. Scalam - JanekBo |
Ostatnio zmieniony przez 1janbo 2010-09-02, 18:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bemol
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6505 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2010-09-02, 21:22
|
|
|
a jak odpalasz po zgaśnięciu to pompka terkocze?
W związku z tym że miałem podobne objawy i była to pompa, zalecam sprawdzenie pompy |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
|
|
|
|
|
jachudy
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 48 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 39 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2010-09-03, 00:13
|
|
|
to co pompa przerywa i raz jest ok a innym razem gasnie
[ Dodano: 2010-09-03, 02:06 ]
sory ale u mnie nie ma pompy czyli jak jej nie ma to nie ona -cos innego |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2568 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2010-09-03, 09:11
|
|
|
Jak to nie ma pompy? ? ? to niemożliwe. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
zen
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 900 Skąd: Wielkopolanie/PNT
|
Wysłany: 2010-09-03, 16:17
|
|
|
jachudy napisał/a: |
sory ale u mnie nie ma pompy czyli jak jej nie ma to nie ona -cos innego |
No to masz źródło problemu Bez pompy nie pojedzie |
|
|
|
|
|