obciążenie drag stara |
Autor |
Wiadomość |
TEDI
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 65 Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: 2011-08-17, 17:35 obciążenie drag stara
|
|
|
Mam taki problem ja z moją żoną ważę 200 kg to według normy nie mogę już nic załadować.
Ile praktycznie można załadować na gwiazdę. |
|
|
|
|
marecki
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 59 Dołączył: 14 Lut 2009 Posty: 910 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-08-17, 18:46
|
|
|
TEDI, tyle ile potrzebujesz. Oczywiście z umiarem. Dobrze rozłożysz bagaż i będzie OK |
_________________
|
|
|
|
|
TEDI
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 65 Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: 2011-08-17, 19:40
|
|
|
To może spytam inaczej kto najwięcej załadował na gwiazdę i dał rady jeszcze jechać. |
|
|
|
|
marecki
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 59 Dołączył: 14 Lut 2009 Posty: 910 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-08-17, 19:52
|
|
|
TEDI napisał/a: | kto najwięcej załadował na gwiazdę i dał rady jeszcze jechać. |
to zapytam się czy Ty masz zamiar robić gwiazdą przeprowadzkę ? możesz sporo zapakować tylko musisz ten bagaż rozłożyć równomiernie. Nikt cię ważył nie będzie na drodze, a ile bagażu weźmiesz i jak go rozłożysz to tylko tobie będzie pasowało albo i nie. Z doświadczenia wiem że za dużo nie ma co brać, same potrzebne rzeczy i to z umiarem.Po zapakowaniu się z całym dobytkiem pamiętaj o dobiciu ciśnienia w oponach na pewno będzie taka potrzeba.Pamiętaj że tak mocno obciążony motor prowadzi się trudniej. |
_________________
|
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2011-08-17, 21:35
|
|
|
Jesli chcesz aby twoj motocykl zachowal wlasciwosci jezdne to nic Oczywiscie mozesz go przeladowac ale wtedy tylni amor bedzie ciagle dobijal do konca lub przestanie calkiem pracowac i na kazdym winklu bedziesz tarl podestami. Silnik spokojnie da rade, wydluzy sie droga hamowania ale to akurat normalne.Wiadomo ze i tak jakos sie spakujecie ale niestety musisz bagaz zredukowac do min.
Ten tez przeciazyl i daje rade
|
|
|
|
|
TEDI
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 65 Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: 2011-08-18, 10:51
|
|
|
Ja rozumiem ale jadąc na parę dni pasowało by zabrać parę rzeczy, tylko jest pytanie ile, by normalnie dało się jechać. Może jest możliwość wzmocnienia tylnego amortyzatora lub inne rozwiązanie. |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2568 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-08-18, 11:01
|
|
|
Amorka nie da się wzmocnić, możesz go ustawić na dużą twardość. A wyjeżdżając na kilka dni nie będziesz woził cegieł, tylko jakieś ciuchy - to nie waży za wiele, więc sakwy i kuferek możesz spokojnie załadować. Zresztą zapytaj Larrego i Nadii, ich całościowa waga jest w przybliżeniu deklarowanej przez ciebie i z bagażem na 650 dają spokojnie radę. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
FhissT
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-08-20, 22:03
|
|
|
chciałem dobrać się do amora i po lektorze o przekładni ustawić go na twardo ale całkowicie nie wiem jak sie do tego ustawienia zabrać. w ogole nie moge znaleźć drogi żeby się dobrać do regulacji tego amora... |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-08-20, 22:15
|
|
|
Po kolei:
zdejmujesz siedzenie pasażera
zdejmujesz siedzenie kierowcy
podnosisz motocykl na podnośniku ( koło może delikatnie dotykać podłoża)
demontujesz osłonę z tworzywa jaka ukaże ci się po zdjęciu fotela.
widzisz już teraz amortyzator i "nakrętkę" która ściska srężynę
bierzesz specjalny klucz, który jest w zestawie oraz przedłużkę, zakładasz i przesuwasz w swoją stronę stojąc do motocykla z jego lewej strony
i tak kilka razy ( ja przeciągnąłem na maksa, a potem odkręciłem o dwa ząbki)
[ Dodano: 2011-08-20, 22:17 ]
tutaj znajdziesz chyba wszystko http://yamaha-dragstar.pl...yzator&start=80 |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2011-08-23, 20:40
|
|
|
a ja słyszalem na naszym wyjeździe od naszego serdecznego Kolegi, ze zabierasz i mieścisz tyle ile Ci wejdzie w sakwy, kufry, worki itp... a potem to już tylko do przodu. Jak już wpadniesz kołem w dziurę, staniesz na lużnym gruncie lub musisz zawrócić to koniecznie musi być ktoś obok bo sam nie pchniesz ani do przodu ani do tyłu. |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-08-23, 21:21
|
|
|
witek1965 napisał/a: | Po kolei:
zdejmujesz siedzenie pasażera |
Po co ? |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2011-08-23, 21:56
|
|
|
Demolka, pewnie Witkowi chodziło o łatwiejsze odkręcenie przedniego? |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-08-23, 22:00
|
|
|
winiar, dokładnie tak.
[ Dodano: 2011-08-23, 22:07 ]
10 razy uda się zdjąć przednie bez problemu a za jedenastym ucho rozpruje tapicerkę tylnego, albo za pierwszym jak ma się pecha.
Za to nie wykręcam połowy elementów jak koleś na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=oRL5v9L6W0E ( no chyba, że w customie jest takowa konieczność. Każdy robi tak jak uważa. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Waldi
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 1219 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-08-26, 22:20
|
|
|
W Anisowie Maniek podkręcił w moim i Vaaksa dragu sprężyny na maksa w 10 minut , ściągając tylko siedzenia kierowcy . Maniek zupełnie inna jazda , jeszcze raz dzięki.
poprawiłem "pasażera" na "kierowcy" |
_________________ Dzisiaj jest pierwszy dzień reszty Twojego życia - bądź szczęśliwy/a |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-08-26, 22:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-08-26, 22:33
|
|
|
Waldi napisał/a: | ściągając tylko siedzenia kierowcy |
chciałbym to widzieć. To niby którędy wsadził klucz, skoro trzeba jeszcze wyjąć 6 spinek i zdjąć plastikowe pokrywy. Wiem na 100%, że Vaaks nie pogubił swoich i je ma, może u ciebie nie ma tych osłon ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2011-08-27, 00:06
|
|
|
chyba zle doczytales , bo to wlasnie jest pod siedzeniem kierowcy |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-08-27, 14:44
|
|
|
fazzi, Jeżeli to do mnie tekst, to : po pierwsze - nigdzie nie napisałem, że się tam nie znajduje. Przeczytaj dokładnie mój post z godz. 22:15 z dn. 20-08, 8 postów wyżej.
A odnośnie zdejmowania siedzenia pasażera, a raczej braku konieczności jego zdejmowania nie musicie mnie przekonywać. Tak - można zdjąć siedzenie kierowcy bez konieczności zdejmowania siedzenia pasażera. Ja jednakowoż jak napisałem powyżej robię to dla wygody,( i nikogo do tego nie zmuszam, żeby mnie naśladował) lub jak kto woli uświęcenia zasady " górnik jak się nie najebie ( w pracy)to nie będzie w niebie"
Czytajcie całość wątku, a nie wybrane fragmenty. Amen. Zresztą odbiegliśmy od tematy i proszę w tym temacie już nie pisać. Ostatnie posty w wolnej chili scalam z tematem właściwym. http://yamaha-dragstar.pl...yzator&start=80
lepiej radźcie Tediemu jak bezpiecznie obciążyć motocykl |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-09-07, 19:59
|
|
|
Dzisiaj zajrzałem po coś do instrukcji Dragulca i przypomniałem sobie ten temat.
Instrukcja podaje:
maksymalne obciążenie; 2 osoby + akcesoria + bagaż = 201 kilogramów.
Te 201 kg to im wyszło z tego, że założyli sobie masę brutto 480 kilogramów, a masa moto z paliwem i olejem wynosi 279 kg.
Powyższe dane dotyczą DS1100 |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2011-09-07, 21:20
|
|
|
Demolka, No to te kalkulacje później odrobinę zmienili. Zaledwie o 4 kg. Poniżej kawałek instrukcji XVS1100 2006.
Max.jpg
|
|
Plik ściągnięto 21328 raz(y) 24.98 KB |
|
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
|