wydechy cobra |
Autor |
Wiadomość |
Maniu_85
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 340 Skąd: KONIN / TUREK
|
Wysłany: 2011-05-09, 11:44
|
|
|
Czy temat toczy sie o element oznaczony nr 1 na moim rysunku??? :-) U mnie wyciszacze lub jakieś rurki sa zamontowane gdzieś w miejscu oznaczonym nr2. Czy pod nr 1 też poza nakładkami chromowanymi macie w środku wyciszacze???
rurki.jpg
|
|
Plik ściągnięto 243 raz(y) 475.9 KB |
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-05-09, 15:09
|
|
|
MarcinBig napisał/a: | Dorobić końcówy z kwasówki.
Potem spolerować.
Jedyna wada. Żółkną pod wpływem temperatury |
i to jest podstawowy błąd. Po co z kwasówki, nie można z nierdzewki. To są dwa różne gatunki stali. Nierdzewka nie żółknie
[ Dodano: 2011-05-09, 15:10 ]
i jest tańsza |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
darkside
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1717 Skąd: Gdańsk/Banino
|
Wysłany: 2011-05-09, 19:34
|
|
|
Witek napisał/a: | W mojej jednej schodzi chrom (pewnie chiński szajs) ... |
Ziółek napisał/a: | U mnie tez zlazło i nie wiedzieć dlaczego tylko z jednego, jak znajdziesz rozwiązanie to pisz. Narazie jest jak jest... |
Rozwiązanie jest tylko jedno, Witek daje ten dobry Ziółkowi ( pełen szpan ) Witek z racji pecha ma zwyczajnie dwa zje*** i dorabia sobie końcówki z nierdzewki Panowie wystarczy tylko ruszycz głową Przez brak myślenia praktycznego nasza gospodarka leży
PS.Ziółek wisisz mi butelke rudej na myszach |
_________________
|
|
|
|
|
orcio
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 43 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 26 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-05-12, 20:28
|
|
|
Mam podobne wydechy w Radku .. przycieram wydechami na zakrętach jak się mocno złożę jak jadę zz plecaczkiem. Od tego przycierania odpadła mi ta końcówka, dorobiłem z nierdzewki i znowu zgubiłem |
_________________ |
|
|
|
|
MarcinBig
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 2178 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2011-05-12, 20:30
|
|
|
orcio napisał/a: | Mam podobne wydechy w Radku .. przycieram wydechami na zakrętach jak się mocno złożę jak jadę zz plecaczkiem. Od tego przycierania odpadła mi ta końcówka, dorobiłem z nierdzewki i znowu zgubiłem |
Musisz schudnąć Ty i twój plecaczek |
_________________ There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą" |
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 717 Skąd: ST
|
Wysłany: 2011-05-12, 20:56
|
|
|
Ja też przycieram. Trzeba wkręcić coś w podnóżki żeby pierwsze łapały. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
silver
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 110 Skąd: pow. Jarocin
|
Wysłany: 2011-05-12, 22:51
|
|
|
MarcinBig napisał/a: |
Musisz schudnąć Ty i twój plecaczek |
MarcinBig mnie też powiesz, że mam schudnąć? Widziałeś jak przytarłem cobry a jechałem sam To nic trudnego. |
_________________ XV 1900 Stratoliner S |
|
|
|
|
MarcinBig
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 2178 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2011-05-13, 05:30
|
|
|
Niestety taki jest urok tych wydechów, że są po prostu spierdolone.
Ja też mam końcówki poprzycierane pomimo iż mam bardzo nisko gmol. |
_________________ There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą" |
|
|
|
|
kroolik
Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2011 Posty: 38 Skąd: Szczurowa
|
Wysłany: 2012-05-08, 14:20
|
|
|
Odświeżę trochę temat. Mam założone cobry, potrzebuję jednak niedługo je wyciszyć z racji wyjazdu za granicę. Wacham się między oryginalnymi kominami a wyciszaczami od kamińskiego. O ile się nie mylę to po zmianie na seryjne wydechy trzeba by przeprowadzić regulację zaworów, a jak jest po założeniu wyciszaczy? Też trzeba coś regulować? czy wyciszają na tyle żeby niebiescy, zieloni i czerwoni sie nie doczepili? |
_________________ Boże pozwól mi być takim człowiekiem za jakiego uważa mnie mój pies |
|
|
|
|
hawk
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 13 Lis 2011 Posty: 121 Skąd: Warszawa - Bemowo
|
Wysłany: 2012-05-08, 14:41
|
|
|
U mnie po włożeniu kilerów zeszło ze 129 dB na 110. Nadal za dużo i rozwiązania problemu nie mam. Cienkie rury i za dużo się tu nie powalczy. |
_________________ YAMAHA XVS 1300 MS 2007r. |
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 862 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2012-05-08, 20:45
|
|
|
kroolik napisał/a: | wyciszaczami od kamińskiego | Kroolik chyba miałeś na myśli Kalińskiego |
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 717 Skąd: ST
|
Wysłany: 2012-05-08, 20:54
|
|
|
Masz zupełnie puste Cobry czy jest w środku wkład z łuski?
Jeśli zupełnie puste to różnica jest znaczna, jednak do normy droga daleka. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
kroolik
Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2011 Posty: 38 Skąd: Szczurowa
|
Wysłany: 2012-05-11, 14:50
|
|
|
miodzik cobry mam puste jak bęben, nie ma nic. znalazłem za 100 euro oryginalne, ale pozostaje kwestia regulacji po zmianie . Tak jest? Trzeba regulować?
miki masz racje, Kalińskiego |
_________________ Boże pozwól mi być takim człowiekiem za jakiego uważa mnie mój pies |
|
|
|
|
Młody
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 487 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2012-05-11, 16:37
|
|
|
już prawie 4 tys na puściutkich cobrach w tym sezonie a słuch jeszcze mam |
_________________ drag star 125 -> kawasaki VN 900 custom
WIELKOPOLANIE
|
|
|
|
|
kroolik
Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2011 Posty: 38 Skąd: Szczurowa
|
Wysłany: 2012-05-11, 20:49
|
|
|
ja co prawda tyle w tym sezonie nie przejechałem, a nawet znacznie mniej, ale chodzi o to że jak już wyjade, a wybieram się daleko, to żebym nie musiał wracać autobusem |
_________________ Boże pozwól mi być takim człowiekiem za jakiego uważa mnie mój pies |
|
|
|
|
Młody
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 487 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2012-05-11, 23:24
|
|
|
kroolik, na trasie daję rade ,może dla tego że się przyzwyczaiłem może dla tego ze mam inny silnik niż ty. Na trasie to nie problem za to ostatnio dostałem uroczy list od sąsiadów z prośba bym jeździł ciszej tak wiec teraz jak wjeżdżam na swoja ulicą kulam się ze wciśniętym sprzęgłem. |
_________________ drag star 125 -> kawasaki VN 900 custom
WIELKOPOLANIE
|
|
|
|
|
kroolik
Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2011 Posty: 38 Skąd: Szczurowa
|
Wysłany: 2012-05-12, 14:24
|
|
|
No tak. z sąsiadami trzeba żyć w zgodzie. Miło z ich strony że napisali do Ciebie a nie na policję |
_________________ Boże pozwól mi być takim człowiekiem za jakiego uważa mnie mój pies |
|
|
|
|
Młody
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 487 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2012-05-13, 00:42
|
|
|
Chociaż z drugiej strony część sąsiadów narzeka na brak budzika jakim był dźwięk wydawany przez cobry o 7 rano No ale fakt lepiej że do mnie niż na policję |
_________________ drag star 125 -> kawasaki VN 900 custom
WIELKOPOLANIE
|
|
|
|
|
PabloS
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-06-26, 10:42
|
|
|
Chcialem kupic "Cobra Slip-On Slashcut" - szukam kogos z Wroclawia lub okolic kto ma silnik 1100 i takie tlumiki - chcialbym posluchac zanim kupie.
Poprosze o kontakt - chetnie podjade posluchac. |
_________________ AWO Simson 425 S | YAMAHA V-Star XVS 1100 Classic |
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 717 Skąd: ST
|
Wysłany: 2012-06-28, 11:12
|
|
|
kroolik napisał/a: | miodzik cobry mam puste jak bęben, nie ma nic. znalazłem za 100 euro oryginalne, ale pozostaje kwestia regulacji po zmianie . Tak jest? Trzeba regulować?
miki masz racje, Kalińskiego |
Jak wsadzisz przelotową łuskę to nie powinno być takiej konieczności. Jak wsadzisz wkłady od Kalińskiego może być wymagana drobna korekta. Generalnie to bardzo indywidualna sprawa i dużo zależy od maszyny. Najlepiej załóż, przejedź kawałek i zobacz jak jeździ. Ewentualnie wykręć świece po zmianie i zobacz czy mają dobry kolor. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
|