YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wkręcanie na obroty.
Autor Wiadomość
jusza 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 60
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 367
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-23, 17:41   Wkręcanie na obroty.

Co może być przyczyną wolnego wkręcania się silnika na obroty w dolnym zakresie pracy? W okolicach 2tys obrotów zaczyna się bardzo czuła reakcja na ruch manetką gazu. Przy małych obrotach odnoszę wrażenie, że mocniejsze dodania gazu mogłoby nawet zdławić silnik.
 
 
TAJ 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-23, 18:45   

ile masz paliwa ?
 
 
jusza 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 60
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 367
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-23, 19:05   

Pełen bak, gaźniki zsynchronizowane, czyste, filtr paliwa i powietrza też, rozrząd regulowany, benzyna 98 - rzadko jeżdżę na innej. Więc?
 
 
Pancernik 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 201
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-23, 19:20   

Tak z ciekawości, po co 98? Więcej benzyny w benzynie jest w 95.
 
 
jusza 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 60
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 367
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-23, 19:33   

Czystsza. A teraz do zadania. Przypominam: co może być przyczyną wolnego wkręcania się silnika na obroty w dolnym zakresie pracy?
 
 
mivhal 


Rocznik: 2008
Wiek: 34
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 15
Skąd: Konin
Wysłany: 2011-04-23, 19:39   

a może masz za małe obroty biegu jałowego ??
_________________
"Boga nie ma jest MOTÓR"
 
 
jusza 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 60
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 367
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-23, 19:44   

Obroty biegu jałowego ustawiłem przy synchronizacji gaźników, silnik pracuje równo, nie ma wrażenia "pływania" obrotów.
Przy okazji tematu: czy ktoś z Krakowa z DS1100 mógłby się ze mną spotkać? - sprawdziłbym jak tam silnik reaguje na gaz.
 
 
miodzik 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 717
Skąd: ST
Wysłany: 2011-04-23, 21:42   

AIS masz odpięty?
Z tego co pamiętam, to pracuje właśnie w dolnym zakresie obrotów / przy odpuszczeniu gazu. Może coś tam nie halo. :nie_wiem:
W jakim stanie są świece? Może warto podregulować skład mieszanki.

A tak z innej beczki to przy 2000 zaczyna się duży moment obrotowy, musi być lepiej. Zacznij od porównania z inną maszyną.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2011-04-24, 10:46   

To może byc spowodowane złym składem mieszanki , czy to występuje na zimnym i rozgrzanym silniku?
 
 
jusza 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 60
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 367
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-24, 17:03   

AIS mam, nie jest odcięty. Czuję to i na zimnym i na ciepłym silniku.
Czy jest taka możliwość, że - choć gaźniki są zsynchronizowane - membrany/membrana jest zużyta i jest to wynik nieprawidłowej pracy gaźnika?
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2011-04-25, 10:12   

A nie zauwazyles tego po wymianie tlumikow? Nic nie pisales o wymianie ale czesto czyta sie opinie ze zmiana na puste wydechy pogarsza prace silnika w zakresie dolnych obrotow.
 
 
jusza 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 60
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 367
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-25, 11:50   

Hmmm... Tłumiki wymieniłem 2 - 3 lata temu. Wymieniłem na SilverTail'e - dedykowane do DS-ów. I ta uwaga każe mi się nad tym zastanowić, bo rzeczywiście już wówczas odczuwałem/wydawało mi się, że odczuwam niby jakąś niechęć motocykla do przyspieszania. Wtedy uznałem, że rosną moje wymagania. Ale i wtedy te objawy nie były tak nasilone, jak teraz. No, chyba, że dziś moje wymagania szukają sportowych osiągów... Hmmm...
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2011-04-25, 22:19   

Też mam silvertaile i nie mam takich objawów... Chyba, że wyciągniesz wkłady i zostawisz pusty, wtedy robi się zawirowanie w końcowej części wydechu i faktycznie moto traci na mocy...
_________________
www.bkpl8.pl

Stratoliner S
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2568
Skąd: PWL

Wysłany: 2011-04-25, 22:36   

Kombinujecie jak koń pod górkę - było OK i nagle już nie jest OK. Coś się stało, ze nie wkręca się na obroty. Myślę, że trzeba sprawdzić czy nie łapie fałszywego powietrza - gumowe łączniki - dmuchnąć dymem z fajeczki i obserwować czy nie zostaje gdzieś zasysany do gaźnika, a jezeli tu jest OK, to dobrać się do gaźników i tam poszukać przyczyny w zaburzeniu składu mieszanki.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-04-26, 16:25   

miałem coś podobnego, po wymianie filtra powietrza pokrywa została sławbo dociśnięta i łapał lewe powietrze,
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
jusza 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 60
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 367
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-26, 17:50   

Ponieważ apel do posiadaczy DS1100 którzy mieszkają w Krakowie nie przyniósł odzewu (jak mogłoby być inaczej..., Kraków... to mówi za siebie), apeluję tym razem do posiadaczy DS1100, którzy nie mieszkają w Krakowie - proszę pozwolić mi wsiąść na Wasz motocykl i sprawdzić jak silnik ciągnie z dołu. Wybiorę ofertę terytorialnie najbliższą.
 
 
wiarus12 


Model: SYMPATYK
Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 95
Skąd: Proszowice k.krk
Wysłany: 2011-04-26, 18:37   

Dawaj do mnie Jusza
_________________
Nie pozwólcie, aby ktokolwiek wmówił wam, że trzeba być zadowolonym z tego, co się ma. Zawsze jest więcej do zdobycia i nie ma powodu, abyście nie mogli tego mieć!!!
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2011-04-26, 18:38   

Przyjedz to sprawdzisz nie ma problemu
 
 
Zaker 



Model: BĘDZIE
Wiek: 63
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 1961
Skąd: SGE Galicja
Wysłany: 2011-04-26, 19:03   

DS 1100 Classic w Rzeszowie też czeka ... ;D
_________________
... Ride now , work later ... :8
Drag, Road, Rock'n'roll
 
 
jusza 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 60
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 367
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-26, 19:44   

Ostrożnie, ostrożnie. Panowie! Nie poniewierajcie tak krakowskimi "deesiarzami".

A z drugiej strony, to może wreszcie kiedyś wpadnę na jakiś spęd DS-ów i tam dokonam porównań. Kiedy i gdzie najbliższy? Tylko, że... hmmm... słyszałem, że... hmmm... garujecie ostro. Po pół litrze to i ja nie wkręcam się na obroty, więc jak tu porównać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group