YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Ssanie
Autor Wiadomość
Masa 



Rocznik: 2007
Wiek: 34
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 104
Skąd: Stęszew
  Wysłany: 2009-01-25, 21:17   Ssanie

Drodzy koledzy mam pewien problem a raczej zagadke i pytanie do was(nie jestem pewien czy dobry dział wybralem ale cóż)...
A mianowicie:powedzmy ze odpalam mojego Draga na ssaniu .......czy kolejne odpalanie w ten sam dzień tez powinno odbywac sie na ssaniu? (oczywsice silnik zdazyl sie juz wychlodzic)
kiedys w serwisie hondy powiedzieli mi ze jesli pierwszy raz w danym dniu odpaliles motocykl na ssaniu to przy nastepnych razach nie uzywaj ssania...czy to prawda?
Pomozcie.
_________________
Masa
 
 
Biały 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1619
Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
Wysłany: 2009-01-25, 21:37   

To wszystko zależy od tego, jak bardzo silnik ostygł. Odpal bez ssania i jeżeli będzie chodził równo i reagował od razu na odkręcenie manetki, to znaczy, że nie trzeba ssania.
_________________
Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield
 
 
Masa 



Rocznik: 2007
Wiek: 34
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 104
Skąd: Stęszew
Wysłany: 2009-01-25, 21:42   

Dzisiaj miałem taka sytuacje....
odpalilem po raz drugi moto i chodzil jakby chcial a nie mogl....
no to dalem mu ssanie, wystarczylo 20 sek. i juz chodzil jak malina.. ;)
nadalem temat bo juz mysalem ze z moim dragiem jest cos nie tak ....
_________________
Masa
 
 
Biały 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1619
Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
Wysłany: 2009-01-25, 21:53   

Z tego co piszesz, to wszystko jest ok. Tylko trzeba pamiętać, żeby nie przeginać z ssaniem, bo jak jest silnik zimny, a za dużo się odkręci, to mogą się rury przebarwić przy kolektorach na złoto. Ja odkręcam ssanie do połowy i jak odpali, to cały czas pilnuje i popuszczam, aż zamkne całkowicie.
_________________
Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield
 
 
Masa 



Rocznik: 2007
Wiek: 34
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 104
Skąd: Stęszew
Wysłany: 2009-01-25, 22:06   

no wlasnie poprzednik mojego moto(amerykaniec pier......) nie mial chyba o tym pojecia co moze wyrzadzic ssanie.....udalo mi sie jakos to wypolerowac chociaz szczerze mowiac to zdrowia duzo przy tym stracilem...
_________________
Masa
 
 
Biały 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1619
Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
Wysłany: 2009-01-25, 22:10   

No właśnie, ja o tym wiedziałem i niechcący też mi się udało przyżółcić rurki, bo moto stał w nieogrzewanej hali i rurki były zimne, a ja za dużo ssania odkręciłem i za długo potrzymałem, dlatego teraz cały czas czuwam nad tym. Mam nadzieje, że uda mi się to wypolerować.
_________________
Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield
 
 
Masa 



Rocznik: 2007
Wiek: 34
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 104
Skąd: Stęszew
Wysłany: 2009-01-25, 22:25   

Poprostu trzeba duzo czasu na to posiwecic....i roboty heh
_________________
Masa
 
 
Madźka 


Rocznik: 2000
Wiek: 39
Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 326
Skąd: Polska
Wysłany: 2009-01-26, 08:49   

też mam taki defekt.. ;/ czym to czyściłeś Masa? możesz polecić jakąs pastę?
 
 
Masa 



Rocznik: 2007
Wiek: 34
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 104
Skąd: Stęszew
Wysłany: 2009-01-26, 10:44   

Hmm....jak wroce do chaty to Ci napisze bo szczerze mowiac nie pamietam nazwy tego preparatu.... ;)

[ Dodano: 2009-01-27, 14:16 ]
Madźka, sorki za zwłoke...
a wiec to jest:silver chrome ,firmy: Tartle Wax.
Miłego czyszczenia :)
_________________
Masa
 
 
Madźka 


Rocznik: 2000
Wiek: 39
Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 326
Skąd: Polska
Wysłany: 2009-02-03, 11:52   

dzięki za info
 
 
Rebelsoul 



Rocznik: 1999
Wiek: 45
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 92
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2009-02-03, 20:06   

Madźka, ja używam pasty S100. Jest niezła. Też mam lekko złotawy przedni wydech. po wyczyszczeniu wygląda nieźle, choć po ostatniej przejażdżce wydawało mi się, że rura powróciła do poprzedniego koloru :? . Nie wiem, może mi sie wydawało. Tak czy inaczej jest to niezła pasta do czyszczenia chromu. Daje radę. Na opakowaniu jest napisane, że czysci nawet przebarwienia rur. Masz linka, tak ona wygląda
http://allegro.pl/item514...omu_metalu.html
Swoją kupowałem w sklepie, wiec nie moge polecic sprzedajacego. Podaje link dla orientacji co to takiego.
_________________

 
 
fryta77 


Rocznik: 2004
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 3
Skąd: Giżycko
Wysłany: 2009-02-28, 19:59   ssanie problem

Witam wszystkich forumowiczy!!
mam taki problem... Kupiłem V-Stara z 2004 roku z niewielkim przebiegiem i od początku były problemy z odpalaniem rano na ssaniu. Ciężko łapie, najczęściej na jeden cylinder i w ogóle nierówna praca, o jeździe na ssaniu nie ma mowy. Oczywiście natychmiast wymiana świec, czyszczenie i synchronizacja gaźników (pełno syfu z amerykańskiego paliwa), ale w zasadzie nic to nie dało. Problem nasila się w zimne dni. Co może byc tego powodem??Mechanik, który mi grzebał przy sprzęcie twierdzi, że z gaźnikami wszystko git. Przepustnica się domyka, wszystko niby jak ta lala...
Może macie jakieś pomysły??
 
 
Grzegorz Anis 



Model: MS1300
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 1069
Skąd: Chelm
Wysłany: 2009-02-28, 20:56   

fryta77 napisał/a:
Może macie jakieś pomysły??

Nie mam pomysłu, ale miałem nadzieję że fryta77, to laska ! !! ;D
Ps. filtr paliwa? może !
_________________
Organizator V meetingu "WILD EAST" Drag Star
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 3
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4927
Skąd: Poznań, moje Miasto.
Wysłany: 2009-02-28, 21:04   

...Fryta77 - do "przywitalni" evil
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-03-01, 00:08   

Masa napisał/a:
no wlasnie poprzednik mojego moto(amerykaniec pier......) nie mial chyba o tym pojecia co moze wyrzadzic ssanie.....udalo mi sie jakos to wypolerowac chociaz szczerze mowiac to zdrowia duzo przy tym stracilem...

Niekoniecznie. W Amerykanowie mieszanka jest nieco zubożona ze względu na klimat i większość tamtejszych maszyn po sprowadzeniu ma "złote" rury.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
Masa 



Rocznik: 2007
Wiek: 34
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 104
Skąd: Stęszew
Wysłany: 2009-03-01, 00:48   

Chyba że tak....ale cholera rura znowu mi sie zrobiła złota;/;/
_________________
Masa
 
 
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2009-03-01, 01:24   Re: ssanie problem

fryta77 napisał/a:
Co może byc tego powodem?

Jeśli masz możliwość to sprawdź ciśnienie jakie jest w 2 cylindrach.
Oczywiście powinno być takie same.

Może coś jest nie tak z momentem zapłonu ?
Jeśli motocykl odpali i zostanie rozgrzany to chodzi idealnie ?
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
PUNIO 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 58
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 235
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-03-06, 20:26   

fryta77 ja w takim wypadku (wszystko sprawdzone i wyczyszczone gaźniki) jednak udałbym się do serwisu Yamahy, żeby to sprawdzili. KOsztuje to troszkę więcej ale nie kosmos a chyba warto przy mało zużytej maszynie
 
 
fryta77 


Rocznik: 2004
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 3
Skąd: Giżycko
Wysłany: 2009-03-10, 13:35   

No niestety fryta77 to nie laska...:)a nawet jak sie dowiedziałem na dzień kobiet przyszły tatuś!!!dumny jestem cholernie!!
a propo's tematu filtr paliwa wymieniony, generalnie zrobione wszystko co powinno się zrobic po kupnie sprzętu. Rzeczywiście może zostanie przejechać się do serwisu, zmierzą ciśnienie na garach i punkt zapłonu. Ale nie sądze....może to jakaś fanaberia tego egzemplarza...:))Trzymam wyciągnięte ssanie i daję ciut gazu. Odpala od strzału i często wystarczy schować od razu ssanie do końca i trzymać te ciut gazu i tak czekam, aż się zagrzeje i palę gumę...Zagrzany nawet trochę chodzi perfekt. Jak na rozgrzanym wyciągnę ssanie to ma tendencję do gubienia jednego cylindra. Może go w jakiś sposób przylewa??
Wydech może trochę złoty, bez przesady, trzeba by się było dobrze przyglądać. Na razie nie mam zamiaru sie polerować.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group