Zapalanie |
Autor |
Wiadomość |
jorg

Model: SYMPATYK
Wiek: 64 Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1572 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 2008-12-27, 19:39 Zapalanie
|
|
|
I kurna jest problem.Jestem laikiem w sprawach mechaniki,a Dragusia mam od 1,5 miesiąca.Jak wyczytałem na tym forum,to w zimie dobrze jest przepalić moto co jakiś czas.Jak kupiłem moto to były wymienione oleje,filtry i zrobiona regulacja(czegoś tam).Jak zapalałem pierwszy raz (miesiąc temu)to na ssaniu chodził fajnie,ale jak zmniejszyłem to przerywał i strzelało w rurach.A dzisiaj nie chciał zapalić wcale,ale dałem ssanie i gazu i zapalił,ale gasł,a potem już nie chciał zapalić i kurna nie zapalił.Teraz już chyba tylko laweta i spowrotem do serwisu do Rybnika.Chyba nie potrzebnie dodawałem tego gazu COOOO . ops |
_________________ Prawdziwy przyjaciel jest z tobą na dobre i na złe.
Chcąc być czyimś przyjacielem,trzeba stać się godnym przyjaźni. |
|
|
|
 |
pan_wiewiorka

|
Wysłany: 2008-12-27, 19:54
|
|
|
To raczej normalne
Zanim wezwiesz lawetę naładuj akumulator lub odpal z przewodów. Pamętaj, że silnik osiąga pełnię możliwości po kilkunastu minutach pracy. Na ssaniu zostawiaj do momentu aż sam nie wskoczy w wyższe obroty, później zwolnij ssanie i będzie git. A! I sprawdź w jakim położeniu masz kranik
Swoją drogą po ch... odpalasz? Nie odpalaj w trakcie zimowania chyba, że chcesz wyjechać. Tak silnikowi dobrze nie zrobisz, wręcz przeciwnie |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 |
|
|
|
 |
jorg

|
Wysłany: 2008-12-27, 20:21
|
|
|
Kranik jest dobrze bo już ten problem przerobiłem,ale z tymi kablami to dobry pomysł jutro będzie próba.Ale o tym odpalaniu to nie wiedziałem.Dzięki pan_wiewiorka.Narka. |
|
|
|
 |
Gucio68

Rocznik: 2006
|
Wysłany: 2008-12-27, 23:15
|
|
|
pan_wiewiorka napisał/a: | To raczej normalne
Na ssaniu zostawiaj do momentu aż sam nie wskoczy w wyższe obroty, później zwolnij ssanie i będzie git. |