YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
ŚRUBA MOCUJĄCA TYLNĄ KANAPĘ
Autor Wiadomość
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2009-12-26, 22:44   ŚRUBA MOCUJĄCA TYLNĄ KANAPĘ

zwracam sie z prosbą o pomoc w odkręceniu sruby mocyjacej tylne siedzenie - chce ja delikatnie wykręcić z błotnika w celu zamontowania bagażnika, który "podchodzi" pod siedzenie - nie moge sobie poradzic - dziekuje

861255721.jpg
Plik ściągnięto 139 raz(y) 18.52 KB

_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-02, 21:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-12-26, 22:57   

Puknij parę razy w nią młotkiem

[ Dodano: 2009-12-26, 22:57 ]
i spryskaj WD 40
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2009-12-26, 22:58   

jaro napisał/a:
Puknij parę razy w nią młotkiem

ale ona ma tylko gwint, nie ma zadnego punktu "zaczepienia", ani lebka, ani imbus
_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
Ostatnio zmieniony przez spining 2009-12-26, 22:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-12-26, 22:58   

Oczywiście w miarę możliwości gwint a nie cały błotnik ;D

[ Dodano: 2009-12-26, 22:59 ]
jak to ?

[ Dodano: 2009-12-26, 22:59 ]
Już ją ukręciłeś ?
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2009-12-26, 23:00   

jaro napisał/a:
Oczywiście w miarę możliwości gwint a nie cały błotnik ;D

[ Dodano: 2009-12-26, 22:59 ]
jak to ?

[ Dodano: 2009-12-26, 22:59 ]
Już ją ukręciłeś ?

nie ; od gory przychodzi tylko nakretka przykrecajaca siedzenie
_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-12-26, 23:01   

Powinien być łeb na klucz 10 shock

[ Dodano: 2009-12-26, 23:02 ]
no to ok. daj bagażnik pod nakrętkę.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2009-12-26, 23:04   

ale nie ma miejsca, wystaje jej z blotnika bardzo malo, nie zmiesci sie bagaznik i siedzenie dlatego chce troche wykrecic z blotnika, a od spodu blotnika tez nic nie ma
_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-12-26, 23:07   

Wd-40 popukaj w nią młotkiem z góry, ale przez nakrętkę, co by gwintu nie sklepać, nakręć drugą, jako kontrą i kręć delikatnie za tą pod spodem.

[ Dodano: 2009-12-26, 23:09 ]
Oczywiście musisz z kontrować na maxa i uważaj, co by śruby nie ukręcić.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2009-12-26, 23:10   

tylko, ze ja mam wersje amerykanska i nasze nakretki nie pasuja - inny gwint i nie mam co nakrecic - juz tak kombinowalem
_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-12-26, 23:14   

To albo trzeba naciąć śrubę z góry i próbować śrubokrętem, albo tak zwanym morsem, czyli takie kombinerki szczypce zaciskowe nie wiem jak to się fachowo nazywa.

[ Dodano: 2009-12-26, 23:16 ]
a może masz przy moto jeszcze gdzieś taką nakrętkę napewno
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2009-12-26, 23:18   

jutro pokombinuje, moze poeksperymentuje od spodu (od strony kola) ; poki co dzieki Jaro za podpowiedzi
_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-12-26, 23:19   

idż dziś i spryskaj wd-40 a jutro kombinuj
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2009-12-27, 00:07   

Podobny temat przerabiałem ostatnio w swoim Customie. Tam tę śrubkę miałem zgrzaną (delikatnie przyspawaną) do metalowego stelaża błotnika. Rzeczywiście jest tak jak mówisz - nie da się tego w żaden sposób odkręcić. I niestety nie jest tak, jak Jaro mówi, że wystarczy postukać młotkiem. Przynajmniej u mnie tak było, nie wiem, jak jest w Classikach, ale zakładam, że jest tak samo.
Ja z tematem porarziłem sobie w ten sposób, że wykręciłem stelaż spod błotnika. Niestety, ale jest trochę przy tym roboty, ale bardziej przy skręcaniu tego wszystkiego z powrotem do kupy... Dwie ręce to za mało ;) Jak już wykręcisz ten metalowy stelaż spod błotnika, to wsadź to w imadło, tam gdzie masz końcówkę gwinta śruby z jednej strony imadła, a pod przyspawanągłówkę śruby podłóż jakiś klucz oczkowy. Kilka obrotów wajchą i ta śruba odczepi się od reszty. W to miejsce umieszczasz jakąś śrubę, która rozmiarem (długością) bedzie Ci pasowała. Powodzenia :)
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2009-12-27, 00:11   

ale "nowa" sruba nie pasowala juz gwintem do blotnika?? skreciles nia tylko stelaz - blotnik - bagaznik - siedzenie??
_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2009-12-27, 00:12   

W kolejności: siedzenie, sisibar i bagażnik. Musiałem to jeszcze poprzekładać wszystko podkładkami... Oryginalna śruba była niestety do tego wszystkiego za krótka.
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2009-12-27, 00:14   

no wlasnie, ale stara wywaliles; a nie mozna w takim razie "obruszac" ja od gory, bez demontowania
_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2009-12-27, 00:20   

Nie bardzo sobie mogę wyobrazić Twój przypadek... Z tego co rozumiem, nie możesz dostać się do nakrętki, tak? Od dołu nie masz co kombinować, bo tak jak napisałem, ta śruba jest przyspawana do stelaża. Zrób jutro jakieś fotki, o co dokładnie Ci chodzi, może tak będzie prościej coś uradzić.
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2009-12-27, 00:24   

moondek napisał/a:
Nie bardzo sobie mogę wyobrazić Twój przypadek... Z tego co rozumiem, nie możesz dostać się do nakrętki, tak? Od dołu nie masz co kombinować, bo tak jak napisałem, ta śruba jest przyspawana do stelaża. Zrób jutro jakieś fotki, o co dokładnie Ci chodzi, może tak będzie prościej coś uradzić.

mnie chodzi o wykrecenie sruby, ktora mocuje tylne siedzenie do blotnika

4f89593e38.jpg
Plik ściągnięto 149 raz(y) 63.17 KB

_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2009-12-27, 00:29   

O ja pier... :) Klucz oczkowy wciskany od góry + przedłużka :) Też miałem podobny problem :) Kupisz taki klucz w amerykańskiej rozmiarówce na Alledrogo.
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
spining 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1043
Skąd: Soldau Ostpr.
Wysłany: 2009-12-27, 00:34   

ale w tej (mojej) srubie nie ma zadnej dziurki na klucz; zamiescilem zdjecie pogladowe - ja chce wykrecic, aby wlasnie taki bagaznik zamontowac, bo w tej chwili srubka jest za krotka
_________________
Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group