YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Drag czy VTX?
Autor Wiadomość
vonDayan 


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2002
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-01, 15:25   Drag czy VTX?

Nie znalazłem powitalni więc się witam tutaj! :)

Jeżdżę Virago 1100 (od roku - wcześniej była dłuuuga przerwa) ale powoli sie przymierzam do zmiany na coś jeszcze wiekszego. Pojemności jakie wchodzą w grę, to wszystkie, byle ponad litr ;D a kolor też każdy, byle to był czarny (sorry, ale inny mi do tych motocykli nie pasuje).

Zastanawiam się nad DS1100 lub czyms jeszcze większym czyli VTX 1800. Nie chodzi mi specjalnie o prędkość (Virką jechałem przez chwilę 195km/h i nie ma to najmniejszego sensu) ale o piękny gang, przyspieszenie i te fajne wrażenie dosiadania dużego motocykla.

Niestety, mieszkam w 100licy i w sumie ważna jest też manewrowość a tej 1800ka za cholerę nie ma.

Przejdźmy zatem do moich pytań:

1. czy ktos ma porównanie DS1100 i VTX1800 - jak wypada to porównanie?
2. czy DS1100 ma podobne przyspieszenie jak Virago 1100?
3. Jeżeli DS to czy są jakieś szczególne roczniki, którymi warto się interesować? Czy po prostu panuje zasada - im młodszy tym lepszy? Budżet to ok. 23.000zł
4. Awaryjność... Wiem, że bendix, wiem, że reg. napięcia - coś jeszcze jest słabym punktem? Skorzystałem z funkcji "szukaj" - podajecie w zasadzie te dwie bolączki, ale może coś przeoczyłem. np. przegrzewanie w upale?
5. Jak sie Dragiem lata w korkach? A - no i jeszcze to upierdliwe cykanie, którego nie wiem czy zniosę, bo z natury nerwowy jestem.
6. a może czymś innym się zainteresować? Intruder jakoś do mnie nie przemawia. Może jakieś inne pomysły?
7. Zasięg DS1100 w mieście i w trasie.
8. Czy różnice w DS (classic i custom - są jeszcze inne?) to tylko wygląd?

Z gory dzieki za odpowiedzi.