YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Drag Star 1100 po założeniu zestawu dysz Dyno Jet / 6 Sigma
Autor Wiadomość
Brat Pit 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 05 Mar 2020
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-20, 09:18   Drag Star 1100 po założeniu zestawu dysz Dyno Jet / 6 Sigma

Cześć,
ściągnąłem w zimie z USA, zestaw do modyfikacji gaźników firmy 6 sigma. Podałem aktualna specyfikację motocykla i wszystkie modyfikacje, a oni przysłali zestaw dysz, sprężynek, wiertło i grubą księgę, jak i co zmodyfikować.
Po modyfikacjach okazało się, że moto jeździ dużo dynamiczniej ale ....
Spalanie ze średniego 5,5-6L wzrosło do prawie 9L. Czy ktoś robił w swoim moto podobne mody, jak u Was wygląda spalanie?
Z góry dzięki za info
_________________
Fuck Factory - Kustoms ;)
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2020-04-21, 06:20   

"Nie ma dymu bez ognia" ;D robiłem podobne "rzeczy" w różnych moto i doszedłem do wniosku , że zawsze skutkuje to zwiększeniem apetytu na wachę . U Ciebie to sporo podskoczyło :nie_wiem: na odległość nic ci nie doradzę oprócz próby wyregulowania składu mieszanki czyli śrubka od powietrza i dawki paliwa - po każdej regulacji = próba czy nie strzela w rurę (za dużo paliwa) lub gaźnik (za dużo powietrza) - powodzenia.
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 862
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2020-04-21, 21:47   

Tygrys, ale w dragu ma dwa gaziole ;p
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2020-04-21, 22:41   

Tutaj http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=12146 i tutaj http://yamaha-dragstar.pl...3&highlight=mod . Może coś Ci podejdzie
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2020-04-22, 19:45   

Ja zakładałem zestaw dysz Dyno Jet do XVS1100, w serwisie Yamaha w Lublinie. Oczywiście zestaw także sprowadziłem z USA. Oni to ładnie wyregulowali i założyli mi filtr K&N o zwiększonej przepustowości powietrza.
Motocykl dostał kopa, szczególnie widoczne było przy wyprzedzaniu. Jeżeli chodzi o spalanie to nie mierzyłem, ale nie zauważyłem strasznych różnic.
Może Twoje różnice nie są aż takie straszne i wynikają z innego stylu jazdy po zmianie. Sprawdź to jak nacieszysz się lepszymi osiągami i wyjedziesz na dłuższą trasę.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
tygrys 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 67
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1621
Skąd: warmia
Wysłany: 2020-04-23, 06:00   

miki napisał/a:
Tygrys, ale w dragu ma dwa gaziole


Miałem kiedyś XJ-otkę chyba.. 950? już nie bardzo pamiętam , ale toto 4 gaziory miało i aż paluchy mnie bolały od regulacji tych śrubek - można ;D można ;p
_________________
W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze.
 
 
Brat Pit 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 05 Mar 2020
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-23, 19:30   

Dałem moto na hamownię i do regulacji. Ponoć był trochę przelany, więc "przykręcili śrubkę" :) .
Powiem Wam, że moto idzie jak wściekłe, na hamowni wyszło niecałe 60KM i bodajże 94Nm, więc konie jak konie, ale moment zacny jak na DS11000.
A co do spalania .... pojeździmy zobaczymy

[ Dodano: 2020-04-23, 20:32 ]
ale na tyle jest różnica, że teraz szukam zestawu filtrów zamiast Airbox-a, czyli POD Kit-a.
Z tego co czytałem na różnych forach z USA, to ten mod daje największą różnicę, może uda się Niutonów do 100 dobić ;)

[ Dodano: 2020-04-23, 20:33 ]
ale na tyle jest różnica, że teraz szukam zestawu filtrów zamiast Airbox-a, czyli POD Kit-a.
Z tego co czytałem na różnych forach z USA, to ten mod daje największą różnicę, może uda się Niutonów do 100 dobić ;)

apropos, nie wiecie może, gdzie w naszym kraju można taki zestaw dorwać? Albo może ktoś wie, jak samemu filtry dobrać???
_________________
Fuck Factory - Kustoms ;)
 
 
Rbrt 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 22 Sie 2021
Posty: 45
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2021-12-11, 22:56   

Brat Pit
Jakim cudem wyszło Ci niecałe 60KM, skoro w danych DS1100 jest 62KM w podstawie?
_________________
Zrealizowane marzenia sprawiają, że życie nie jest czasem zmarnowanym.
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1855
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-12-12, 12:27   

Jak widać papier wszystko przyjmie.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group