YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Drag Star 1100 Custom
Autor Wiadomość
Maciek_P 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 39
Dołączył: 19 Kwi 2020
Posty: 5
Skąd: TAK
  Wysłany: 2020-04-19, 21:00   Drag Star 1100 Custom

Witam
Bardzo proszę o pomoc po okresie zimowym wybrałem się na przejażdżkę - podczas jazdy nagle licznik przestał działać a motocykl nie miał "prądu" zaczął delikatnie sie dławić, ale jechał. Dojechałem na działkę i zgasł. Zaczołem sprawdzać akumulator - OK, bezpecziki - OK, podokrecałem posprawdzałem mineło z 10 min wkładam klucz dziala odpala bez problemu.
Myslałem sprawa załatwiona ale niestety nie podczas kolejnej jazdy po przejechaniu 3-4 km to samo motor jedzie licznik wskazuje 0 nic sie nie świeci :( ( motor sie delikatnie dławi , jadąc dalej po około kolejnych 5km wróciło znów do normy wszystko działało świeciło motor jechał płynnie. Na postoju odpalał bez problemu. Bardzo proszę o pomoc w naprawie tej usterki która może sie powtarzać. Jadąc gdzieś dalej mogą być problemy :( (
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2020-04-20, 06:59   

na pewno coś z elektryką, regulator napięcia, dioda prostownicza, słaba/źle dokręcona masa, to samo tylko przewód zasilający
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3065
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2020-04-20, 08:58   

Maciek_P, Jak sprawdziłeś że
Maciek_P napisał/a:
... akumulator - OK
. Miałem podobny przypadek ale na DS 650. Podczas jazdy wystarczyło że stanął silnik i miałem problemy z odpaleniem - kręceniem. Dopiero po jakimś czasie moto kręcił. Pomagała jazda bez lightbarów a potem wymiana na ledy w lightbarach.
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
Maciek_P 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 39
Dołączył: 19 Kwi 2020
Posty: 5
Skąd: TAK
Wysłany: 2020-04-20, 20:43   

Nie mam lightbarów. Standardowe oświetlenie. Poza tym nic takiego pod koniec sezonu się nie działo :( ( teraz 2 przejażdżka po zimie :( . Akumulator mam praktycznie nowy w zimie trzymany w domu doładowywany co jakiś czas.
 
 
mayu 


Model: MS1300
Rocznik: 2012
Dołączył: 05 Paź 2019
Posty: 75
Skąd: Grodzisko Górne
Wysłany: 2020-04-20, 20:51   

Sprawdź przewody od akumulatora i ich zaciski, masę. Może to być problem stacyjki lub przewodów przy sracyjce. Pozostaje wszystko sprawdzić po kolei. Czy się nie obluzowało lub nie zaśniedziało.
 
 
woloo 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 28
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2020-04-24, 23:10   

Gaśnięciem licznika jest sygnalizowany brak ładowania (nie ma od tego kontrolki). Sprawdź instalację i prądy ładowania. Jak kable dobre to do wymiany regulator napięcia lub prądniczka.
 
 
Maciek_P 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 39
Dołączył: 19 Kwi 2020
Posty: 5
Skąd: TAK
Wysłany: 2020-04-24, 23:54   

Dziś sprawdzałem przewody i wszystkie łączenia i w miejscu jak na zdjęciu było mokro wszystko wyczuscilem i jutro testy..
Myślicie że to mogło być to ? Czy mało prawdopodobne ??

[ Dodano: 2020-04-24, 23:59 ]
Zdjęcie

IMG-20200424-WA0004.jpg
Plik ściągnięto 18 raz(y) 113.66 KB

 
 
woloo 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 28
Skąd: Rzeszów
  Wysłany: 2020-04-26, 15:53   

Możliwe że to było to.
A jeżeli będziesz miał dalej problem, to sprawdź prądniczkę (trzy białe przewody). Rezystancja uzwojenia (pomiędzy przewodami) powinna być po 0,36 - 0,44 om (przy 20st). Potem akumulator i regulator napięcia (jest pod akumulatorem za rurami). Bez ładowania powinno być ok 12,8V (przy 12 st) a podczas ładowania 14V (przy ok 5 k.obr/min). Wyjdzie Ci co padło.

Tak naprawdę w DS 1100 mamy alternator a nie prądnicę. :)
 
 
Maciek_P 


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2002
Wiek: 39
Dołączył: 19 Kwi 2020
Posty: 5
Skąd: TAK
Wysłany: 2020-04-26, 20:25   

Wielkie dzięki posprawdzam to. Jak na razie problem się nie powtórzył - przez ten weekend.
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6500
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2020-04-28, 22:08   

Sprawdź przewody od aku, masę. Nie jest to problem alternatora ani kabelków których zdjęcie zrobiłeś. Gdyby tak było to prąd byłby cały czas czerpany z akumulatora do jego całkowitego rozładowania (bo nie byłby ładowany ). A u Ciebie tego nie było
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
woloo 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 28
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2020-04-29, 20:39   

Maciek_P napisał/a:
- podczas jazdy nagle licznik przestał działać a motocykl nie miał "prądu" zaczął delikatnie sie dławić, ale jechał. Dojechałem na działkę i zgasł.


"... podczas jazdy nagle licznik przestał działać ..." - czyli odpowiednik kontrolki - brak ładowania
"... a motocykl nie miał "prądu" ..." - gdyby nie miał prądu to by zgasł i tyle. To nie disel. Bez prądu nie pojedzie.
" ... zaczął delikatnie sie dławić, ale jechał. Dojechałem na działkę i zgasł. ..." - czyli miał prąd (z akumulatora) jeszcze na tyle aby dojechać na działkę. Potem akumulator się skończył.
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6500
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2020-04-30, 09:06   

Maciek_P napisał/a:
Zaczołem sprawdzać akumulator - OK, bezpecziki - OK, podokrecałem posprawdzałem mineło z 10 min wkładam klucz dziala odpala bez problemu. ( motor sie del

jest to kwestia styków. Rozładowany akumulator po 10 minutach sam z siebie by się nie naładował
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
DRAGON 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 4427
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2020-05-01, 06:49   

woloo, niedziałający licznik nie jest oznaką braku ładowania. Kiedyś na trasie licznik przestał mi działać, a przejechałem bez niego 400 km. ( w DS 1100 )
_________________
Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu.
 
 
woloo 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 28
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2020-05-03, 08:17   

DRAGON napisał/a:
woloo, niedziałający licznik nie jest oznaką braku ładowania. Kiedyś na trasie licznik przestał mi działać, a przejechałem bez niego 400 km. ( w DS 1100 )


Popatrz dobrze w serwisówki. Też się zdziwiłem, ale niestety przekonałem się o tym "empirycznie" :( . Oczywiście licznik może się też zepsuć, jak każdy element. Ale jeżeli najpierw gaśnie, a potem sam z siebie wraca do życia, to raczej kwestia braku ładowania. Zwłaszcza, gdy motor w tym samym czasie łapie inne "choroby współistniejące".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group