| 
		REGULATOR NAPIĘCIA  V-Star 1100 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 senio  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Wiek: 61  Dołączył: 16 Kwi 2009 Posty: 97 Skąd: Koło.wlkp 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-05-01, 22:44   REGULATOR NAPIĘCIA  V-Star 1100
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Przeszukałem forum. Nie znalazłem odnośnie 1100. Odnośnie 650 jest tu :
 
 
http://yamaha-dragstar.pl...er=asc&start=20
 
 
Chodzi mi o to gdzie jest umiejscowiony regulator napięcia w V-Starze 1100 Calsic. Nie chcę rozkopać pół motocykla żeby go odnaleźć. Może ktoś już to odkrył i się podzieli informacją gdzie go szukać ?. Najlepiej łopatologicznie odkręć to i to i tam jest. Fotka umiejscowienia regulatora mile widziana   
 
 
Jak był taki temat proszę o wskazanie go bo nie mogę znaleźć. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-21, 19:11, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kiszka  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1700 
                  Rocznik: 2009 
                  Wiek: 46  Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 625 Skąd: JANKES(Zwardoń) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-05-02, 06:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Kapa taka mała pod wydechem-troszkę trudno odkręcić i wyjąc regler z przykręconym wydechem.
 
http://yamaha-dragstar.pl/download.php?id=3040
 
 
 
 
 
 
 
edit vaaks | 
             
						
				_________________ Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
   | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-21, 19:08, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 senio  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Wiek: 61  Dołączył: 16 Kwi 2009 Posty: 97 Skąd: Koło.wlkp 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-05-02, 09:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kiszka napisał/a: | 	 		  | Kapa taka mała pod wydechem-troszkę trudno odkręcić i wyjąc regler z przykręconym wydechem. | 	  
 
 
Rozumiem w takim razie że pod tą pokrywką tak ?
 
 
  | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-21, 19:09, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pandzioch2003  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 43  Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-05-02, 09:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dokladnie pod ta pokrywa. Tyle ze jest ja trudna zdjec, bez zdejmowania wydechow. | 
             
						
				_________________ Współtowarzysze 
 
ISRA 31256
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 senio  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Wiek: 61  Dołączył: 16 Kwi 2009 Posty: 97 Skąd: Koło.wlkp 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-05-02, 10:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | pandzioch2003 napisał/a: | 	 		  | Dokladnie pod ta pokrywa. Tyle ze jest ja trudna zdjec, bez zdejmowania wydechow. | 	  
 
 
Ok.Dzięki. Zlokalizowany i wyjęty. Raczej do wymiany bo ma przerwana gumową izolację a ładowanie jest na poziomie 18wolt. Po odpaleniu lightbarów ładuje normalnie 13 wolt ale to dlatego że więcej alternator nie wydoli podać. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pandzioch2003  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 2002 
                  Wiek: 43  Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-05-02, 10:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak bedziesz kupowal to zwroc uwage na gniado pod wtyczke - sa dwa rodzaje - na male i duze piny. | 
             
						
				_________________ Współtowarzysze 
 
ISRA 31256
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 senio  		  
		 
          
  
  
                  Model: SYMPATYK 
                  Wiek: 61  Dołączył: 16 Kwi 2009 Posty: 97 Skąd: Koło.wlkp 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2010-05-02, 11:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | pandzioch2003 napisał/a: | 	 		  | Jak bedziesz kupowal to zwroc uwage na gniado pod wtyczke - sa dwa rodzaje - na male i duze piny. | 	  
 
 
Wiem już bo popatrzyłem sobie na te regulatory yamahy. Mój jest na cienkich pinach 6 sztuk o symbolu SH650D-11. ten wydaje mi się identyczny :
 
 
http://cyklo-motorelektry...products_id/322
 
 
Macie jakieś inne źródła może bardziej sprawdzone / potwierdzone odnośnie kupna takiego regulatora. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 krzycho_r  		  
		 
          
  
                  Rocznik: 2000 
                  Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 50 Skąd: Kolno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2011-06-24, 00:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witaj
 
 
Przydażyła mi się kilka dni temu mała awaria. Jadwiga zaniemogła.    
 
 
Wybrałem się z kumplem do Augustowa , ale niestety po krótkim postoju na kawę w Mikołajkach kontrolki zgasły natychmiast po naduszeniu przełącznika rozrusznika.
 
Sprawdziłem bezpieczniki- Oki.
 
Czyżby aku , który założyłem w maju ?
 
Aku był tak goracy, że nie dało się go wziąć w łapy. Sprawdziłem go na zwarcie cienkim kabelkiem i diagnoza była jedna- zero prundu.
 
 
Do domu wróciłem na "holu"
 
Jadźka dostała nowy akumulator . Po pomiarze ładowania okazało się , że ma 18V na wolnych obrotach i rośnie. Regulatorek do wymiany. Udało mi sie załatwić  jakieś  używki , ale i te były padnięte. W końcu w prezencie dostałem nowy regulatorek od Hondzi(wiekszej mocy). Po przelutowaniu kabelków wszystko działa jak należy. Przejechałem 500 km i już tak zostanie. Szkoda tylko , że Jadwiga puściła się z Hondzią   
 
 
P.S.
 
Jestem bogatszy o nowe doswiadczenie | 
             
						
				_________________ Junaczysko znów furcy aż miło:)
 
Pozdrawiam Krzycho_R
 
http://dzikijunak.org/gallery/KrzychoR | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kozak_Barabasz  		  
		 
          
  
  
                  Model: BĘDZIE 
                  Wiek: 35  Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2011-06-27, 13:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dlatego fajne są bajeranckie chromowane wskaźniki napięcia na kierownicę   
 
Cieszyć się tylko, że napięcie było na poziomie 18v a nie znacznie wyższym ......
 
 
Wtedy cała elektryka by się ładnie popaliła ..... (bezpieczniki nic by nie pomogły). | 
             
						
				_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Merlin  		  
		 
          
  
  
                  Model: MS1900 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 63  Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3296 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2011-06-27, 15:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | krzycho_r napisał/a: | 	 		  W końcu w prezencie dostałem nowy regulatorek od Hondzi(wiekszej mocy). Po przelutowaniu kabelków wszystko działa jak należy. Przejechałem 500 km i już tak zostanie. Szkoda tylko , że Jadwiga puściła się z Hondzią   
 
 
P.S.
 
Jestem bogatszy o nowe doswiadczenie | 	  
 
 
Napisz coś o sposobie przerobienia, kosztach przeróbki, cenie regulatora z Hondy. | 
             
						
				_________________ Maciek
 
MS (MaStodont) 1900
 
 
 
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
 
 
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
 
 
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 krzycho_r  		  
		 
          
  
                  Rocznik: 2000 
                  Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 50 Skąd: Kolno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2011-06-28, 11:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Kozak_Barabasz napisał/a: | 	 		  ...
 
Cieszyć się tylko, że napięcie było na poziomie 18v a nie znacznie wyższym ......
 
 
Wtedy cała elektryka by się ładnie popaliła ..... (bezpieczniki nic by nie pomogły). | 	  
 
 
Napięcie na aku było 18 Volt na tylko na wolnych (jak pisałem wcześniej)
 
Na średnich siegało grubo ponad dwadzieścia kilka Volt. Widziałem sfajczone zegary i całe motocykle , dlatego nie próbowałem nawet sprawdzić jakie napięcie osiąga na wyzszych obrotach.
 
A co do wskaźnika , to w Junaku posiadam amperomierz zaadoptowany z Triumph'a 
 
I myślę o czymś podobnym do Jadwini.Ważne , aby był to Amperomierz nie Voltomierz.
 
 
 
 
 	  | Merlin napisał/a: | 	 		  
 
 
Napisz coś o sposobie przerobienia, kosztach przeróbki, cenie regulatora z Hondy. | 	  
 
Tak jak pisałem wcześniej regulator dostałem za free , a przeróbka... no cóż potrzebne było jedynie gniazdo ze starego regulatorka i przylutować kabelki. Trochę cyny kilka centymetrów koszulki i izolacji - to całe koszta.
 
Jeśli interesuje Cię dokładny opis podłączenia to mogę zrobić fotki | 
             
						
				_________________ Junaczysko znów furcy aż miło:)
 
Pozdrawiam Krzycho_R
 
http://dzikijunak.org/gallery/KrzychoR | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Budyniasty  		  
		 
          
  
  
                  Rocznik: 2000 
                  Wiek: 40  Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 294 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2014-09-19, 13:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               CZy w customie regiel jest w tym samym miejscu co w classicu? (r.2000) 
 
i jakie ma oznaczenie? też takie samo jak w classicu? | 
             
						
				_________________ 1100 Custom!
 
Blues to korzenie reszta muzyki to owoce | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bulioner  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2001 
                  Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 21 Skąd: Skrzynice-Kolonia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2017-06-22, 18:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A ja mam taki problem, że padły mi już dwa rygle. Pierwszy rok temu. Dopóki akumulator mógł, to ratował instalację. Jak się ugotował, to wszystko zabłysło, sfajczyły się wszystkie żarówki i zgasło. Na szczęście była noc więc zauważyłem i zgasiłem moto. Dzięki temu po wymianie regla działało jak trzeba. Problem tylko, że zamontowałem zamiennik (oryginały mają cenę z czapy). Wytrzymał koło 6000 km. Padł na ostatniej paradzie tym razem robiąc zwarcie. 
 
Pytanie: jaki zamiennik użyć żeby wytrzymał i nie było dużo przeróbek. Swoją drogą na zdrowy rozum regul to regul. Napięcia z alternatora i odbiór w większości moto jest podobny. Skąd pomysł na taką cenę regulatora akurat w Dragu? | 
             
						
				_________________ Piotrek | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wojs40  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2004 
                  Wiek: 59  Dołączył: 25 Paź 2015 Posty: 100 Skąd: Opole 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2018-07-08, 11:33   REGULATOR NAPIĘCIA V-Star 1100 - ot
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Powiedzcie proszę jaka jest różnica między regulatorami napięcia? Otóż można kupić nówkę do DS 1100 za 100 zł i można kupić za 350 zł. Czy warto? | 
             
						
				_________________ "BAW SIĘ DOBRZE" To są właśnie te"stare dobre czasy" za którymi zatęsknisz w przyszłości ... | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez ciecio 2018-07-08, 18:14, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2018-07-08, 19:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Bulioner napisał/a: | 	 		  | Skąd pomysł na taką cenę regulatora akurat w Dragu? | 	    
 
 
sam sobie odpowiedziałeś 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | Pytanie: jaki zamiennik użyć żeby wytrzymał i nie było dużo przeróbek. | 	 
  	  | Bulioner napisał/a: | 	 		  | oryginały mają cenę z czapy | 	    jeżeli jest to zamiennik, to nie ma żadnych przeróbek. 
 
 
[ Dodano: 2018-07-08, 20:21 ]
 
https://www.partzilla.com...4XY-81960-00-00  jak na oryginał, to cena do przyjęcia | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 arkadiuk  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1600 
                  Rocznik: 2003 
                  Wiek: 43  Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 55 Skąd: Zawiercie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2018-07-17, 16:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Cześć,
 
Z góry przepraszam jeśli pominąłem podobny do mojego temat , lecz szukałem czytałem i nie znalazłem   
 
 
Do rzeczy, Aku zaczął mi płatać figle ( częste rozładowywanie, a nawet brak doładowania po ok 40km jazdy)- ładowałem w domu akumulator 12h prądem ok 1A i pomierzyłem napięcia po założeniu do moto i niespodzianka:
 
 
-Napięcie na aku przy wyłączonym zapłonie 12,75V
 
- Napięcie na aku przy wolnych obrotach ok 14,2V
 
 
aleee...
 
 
- po odkręceniu manetki pojawia się napięcie ok 18V 
 
 
czyżby Regulator walnięty? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 witek1965  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2008 
                  Wiek: 60  Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14542 Skąd: Gdzieś 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2018-07-17, 20:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | raczej tak. 18V to zdecydowanie za dużo. | 
             
						
				_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 
Moje moto  
 
XVS 650 - był
 
XVS 1100 - jest
 
DL-650 - jest 
 
 
 
 
***** ***
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 arkadiuk  		  
		 
          
  
  
                  Model: RS1600 
                  Rocznik: 2003 
                  Wiek: 43  Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 55 Skąd: Zawiercie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2018-07-18, 18:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak myślicie? Jest szansa, że aku jeszcze chwilę pożyje po wymianie regulatora (który zresztą już do mnie jedzie)? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wojs40  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2004 
                  Wiek: 59  Dołączył: 25 Paź 2015 Posty: 100 Skąd: Opole 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2018-07-19, 11:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No cóż, ja bym na razie nie kupował nowego, podjedź do elektryka samochodowego i tam ci sprawdzą sprawność obecnego akumulatora. Wtedy podejmiesz decyzję. | 
             
						
				_________________ "BAW SIĘ DOBRZE" To są właśnie te"stare dobre czasy" za którymi zatęsknisz w przyszłości ... | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jedrula  		  
		 
          
  
  
                  Model: DS 1100 Classic 
                  Rocznik: 2001 
                  Wiek: 61  Dołączył: 11 Lis 2015 Posty: 5 Skąd: Zaprośnie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2018-10-09, 14:57   regulator napięcia
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Koledzy. Podczas wymiany regulatora w mojej Yadwidze zauważyłem jeszcze jedną wtyczkę (niebieską). Może ktoś wie do czego ona jest?	 
	 
	
	
	
	
		
	
		wtyczka.jpg
  | 
	 
	
		  | 
	 
	
		| Plik ściągnięto 14 raz(y) 282.45 KB | 
	 
	 
	 
	
		
 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |