Pierwszy i od razu Wielki problem ... |
Autor |
Wiadomość |
Skrzypekja


Rocznik: 2000
Wiek: 29 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 55 Skąd: Lubień/Kraków
|
Wysłany: 2013-03-17, 13:57 Pierwszy i od razu Wielki problem ...
|
|
|
Bondziorno od tygodnia jestem dumnym posiadaczem Drażki 125 Ale niestety już mam problem ... Wczoraj wracam i internatu i stęskniony śmigam prosto do garażu Pogadałem chwilę z moją ślicznością popodziwiałem i spróbowałem ją odpalić i na początku wszystko extra ale po kilku sekundach zgasła (był na ssaniu a chwilę przed tym dodałem gazu) ... Sprawdzam kranik - Onnienty próbuję ponownie i znów ta sama historia z tym że chodził jeszcze krócej ( tym razem bez ingerencji w gaz ) potem tylko głos rozrusznika ...
Co z tym fantem zrobić ? dodam jeszcze że to pierwsze palenie po transporcie |
|
|
|
 |
Merlin


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3295 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2013-03-17, 14:11
|
|
|
Naładuj akumulator i spróbuj ponownie. Wcześniej palił normalnie i nie gasł? |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2013-03-17, 14:14
|
|
|
Kolego po pierwsze zacząłbym od przywitalni bo cię zieloni zjadą, sprawdź filtr paliwa, czy pracuje pompka i wyczyść gaźnik, bo od długiego stanie mogło się nazbierać syfu, sprawdź też czy masz paliwo w zbiorniku bo może masz suchoty albo kranik na on a masz mało paliwa i powinien być na rezerwie, możesz mieć też zatkany zbiornik przy kraniku |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
Skrzypekja


Rocznik: 2000
Wiek: 29 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 55 Skąd: Lubień/Kraków
|
Wysłany: 2013-03-17, 14:15
|
|
|
Spróbuję ale mam wrażenie że kręcie prawidłowo i wszystko z akumulatorem jest ok
a wcześniej palił bez problemu
z tym że wczoraj było jakieś -5 ....
[ Dodano: 2013-03-17, 14:22 ]
Spokojnie Witałem się już kilka dni temu
Tydzień temu paliła na dotyk ... a paliwa mam pod sam koreczek |
|
|
|
 |
Valdi


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 27 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2013-03-17, 17:41
|
|
|
Tak jak powiedział Robrob ,przede wszystkim sprawdź system zasilania paliwem.To,że masz po korek wcale nie oznacza ,że dopływa do gaźnika i dalej.Oczywiście świece i iskra.Od tego trzeba zacząć.Ale paliwo priorytet. |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2013-03-17, 17:42
|
|
|
to sprawdz jeszcze świece, bo takie odpalanie na chwilę im na zdrowie nie idzie |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-03-17, 19:14
|
|
|
A nie jest po prostu zalany ? wykręć świece, wytrzyj i wyczyść i spróbuj ponownie odpalić. |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
Radio


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 61 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 901 Skąd: ZSD
|
Wysłany: 2013-03-17, 19:48
|
|
|
Tyle się pisze na temat zimowego odpalania ale jak widać prawie nikomu nie chce się czytać a efekty na przykładzie Skrzypekja są widoczne.... a więc..... sprawdź czy z kranika leci paliwo, sprawdź czy nie zalałeś świec, sprawdź akumulator i w razie potrzeby naładuj, jeżeli wszystko wyjdzie na plus to kłania się czyszczenie gaźników oraz (lub) całego układu paliwowego. |
_________________ Pozdrawiam.
Mariusz |
|
|
|
 |
Skrzypekja


Rocznik: 2000
Wiek: 29 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 55 Skąd: Lubień/Kraków
|
Wysłany: 2013-03-17, 23:37
|
|
|
Sprawdziłem Świece i prawdopodobnie w nich tkwił problem Mokrzejsze niż mokrość teraz dla pewności doładuję akumulator a czy pomoże sprawdzę dopiero jak wrócę z Internatu
A co do odpalania zimowego to czytałem ... ale Panowie zrozumcie Chciałem z Nią pogadać, posłuchać... mam ją dopiero od Tygodnia i chcę polepszyć nasze stosunki |
|
|
|
 |
Radio


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 61 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 901 Skąd: ZSD
|
Wysłany: 2013-03-18, 00:02
|
|
|
Fajnie że sprawa pomału się wyjaśniła a odnośnie zimowego odpalania to odpalaj ile zapragniesz, tyle że rozgrzewaj silnik do normalnej temperatury pracy, tylko wówczas unikniesz niemiłych niespodzianek a i kasiora w kieszeni pozostanie |
_________________ Pozdrawiam.
Mariusz |
|
|
|
 |
Skrzypekja


Rocznik: 2000
Wiek: 29 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 55 Skąd: Lubień/Kraków
|
Wysłany: 2013-03-23, 20:28
|
|
|
To było to
Przeczyściłem świece, Podładowałem akumulator, podpiąłem i odpalił na dotyk
co prawda wczoraj była paskudna pogoda ale musiałem się przejechać
Skutkiem tego miałem 3 godziny pucowania Motóra ale nie mogę powiedzieć że nie sprawiło mi to przyjemności
Wszystko pięknie Cudownie extra |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-03-24, 13:36
|
|
|
a nie mówiłem ? |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
Valdi


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 27 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2013-03-24, 14:11
|
|
|
No to super i temat uważamy za zamknięty. |
|
|
|
 |
Radio


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 61 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 901 Skąd: ZSD
|
Wysłany: 2013-03-24, 16:39
|
|
|
Pirania_LM napisał/a: | a nie mówiłem ? |
Nie, nie mówiłeś........ tylko pisałeś |
_________________ Pozdrawiam.
Mariusz |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-03-24, 19:16
|
|
|
Radio, faktycznie |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
|