Otwarty przez: Bemol 2012-09-05, 19:01 |
[Dragstar 1100] Regulacja dźwigni tylnego hamulcaq |
Autor |
Wiadomość |
Kyokushin


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 43 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2012-09-05, 18:37 [Dragstar 1100] Regulacja dźwigni tylnego hamulcaq
|
|
|
Witam, chciałbym obniżyć nieco dźwignię tylnego hamulca, w jaki sposób się za to zabrać, jak to się robi?
Szukałem na forum, nie znalazłem odpowiedzi. |
|
|
|
 |
Bemol


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 59 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 6536 Skąd: GŁ Free Star Łódź
|
Wysłany: 2012-09-05, 18:47
|
|
|
Temat otworzę po spełnieniu 1 Pkt regulaminu |
_________________
Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....
http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 |
|
|
|
 |
Kyokushin


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 43 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2012-09-06, 10:14
|
|
|
To jak tam, ustawiał sobie ktoś ten hamulec? |
|
|
|
 |
Mnich


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-09-06, 11:23
|
|
|
Kyokushin, Możesz po zlocie ustawić się z nami pod centrum M1 w Markach i wszystko Ci pokażemy |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
 |
Kyokushin


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 43 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2012-09-06, 12:02
|
|
|
Chętnie wpadne, kiedy? |
_________________ Dragstar uber alles! |
|
|
|
 |
Mnich


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-09-06, 12:24
|
|
|
Pewnie czwartek przyszły. Między czasie sprawdź czy wieloklin (ten na kole ofkors) dasz radę przekręcić po poluzowaniu śruby. Pamiętaj by wyregulować sprężynę naciągającą włącznik stopu, który jest przy dźwigni hamulca nożnego, trzeba wydłużyć skok.
Jeżeli jestem w błędzie to mnie poprawcie. Dużo nie spadnie dźwignia, ale może to Ci wystarczy.
Jeżeli jesteś wysoki, to można wysunąć do przodu całe sety (lewy i prawy). Wymaga to inwestycji, ale nogi sią bardziej wyprostowane i nie trzeba mocno podginać stopy. |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
 |
Kyokushin


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 43 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2012-09-06, 12:52
|
|
|
Wysoki nie jestem, ale ogólnie podnóżki są trochę dla mnie za blisko, trzymam więc na nich pięty, zastanawiam się czy można i jak wysunąć całe podnóżki nieco do przodu.
No i zszedłem na dół i ustawiłem, 5 min roboty |
|
|
|
 |
Mnich


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-09-06, 19:44
|
|
|
Opuściłeś dźwignię przez regulację wieloklina, czy masz regulowane sety ?! |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
 |
Kyokushin


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 43 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 271 Skąd: Układ Słoneczny
|
Wysłany: 2012-09-06, 20:41
|
|
|
Opuściłem dźwignię, zrobiłem tak jak w serwisówce było, odkręcić nakrętkę od spodu, przekręcić taki pręcik (na nim jest też ta pierwsza nakrętka, w jedną stronę idzie do góry, w drugą na dół), dokręcić nakrętkę.
Jak wyglądają regulowane sety? |
|
|
|
 |
Mnich


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-09-06, 21:37
|
|
|
Kyokushin napisał/a: | Jak wyglądają regulowane sety? | Nie wiem Z Twojego postu wyszło mi, że zszedłeś i wyregulowałeś. Można zmienić ja na takie, które po przykręceniu są po prostu dalej.
Ale jaki pręcik przekręciłeś to nie mam pojęcia
Najważniejsze, że jak Cię mocno kusiło to zrobiłeś, ja cierpliwie poczekam, pokażesz jak się ustawimy na mieście |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
 |
|