..:: Spalanie Dragów ::.. |
Jakie spalanie w twoim Dragu na 100km ? |
4l-4,9l |
|
32% |
[ 158 ] |
5l-5,9l |
|
46% |
[ 223 ] |
6l-6,9 |
|
14% |
[ 71 ] |
7l-7,9l |
|
3% |
[ 18 ] |
8l- więcej |
|
2% |
[ 12 ] |
|
Głosowań: 482 |
Wszystkich Głosów: 482 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Lukasz
Rocznik: 2006
Wiek: 35 Dołączył: 29 Wrz 2008 Posty: 23 Skąd: Gogolin
|
Wysłany: 2008-10-08, 22:49
|
|
|
Ja zajeżdżam na stację jak na liczniku mam 160mil, wchodzi przeważnie 12-13l |
_________________
|
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2008-10-25, 20:56
|
|
|
Poczyniłem dziś pewne obserwacje. Otóz tankujac benzyne o zwiększonej zawartosci oktanów, np. V-Power Racing (100 oktanów) przejeżdzam jakieś 25 mil więcej na baku. |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2008-10-25, 22:14
|
|
|
Bardzo ciekawa obserwacja.
Jak wiadomo, "gaźnikowce" mogą "przepalać" nawet mało oktanowe paliwo, które nie pogorsza osiągów.
Postawiona teza przez pana_wiewióre jest do przedyskutowania |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2008-10-25, 22:39
|
|
|
Kozak_Barabasz napisał/a: | Jak wiadomo, "gaźnikowce" mogą "przepalać" nawet mało oktanowe paliwo, które nie pogorsza osiągów. |
Wiesz, Star 266 mógł jeździć nawet na terpentynie z dodatkiem sadzy co nie znaczy, że osiagi miał takie jak na dieslu |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
|
|
|
|
zbymus
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 734 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2008-10-27, 10:30
|
|
|
zbymus napisał/a: | Ja leję co jakiś czas 98 i twierdzę że lepiej na niej jeżdzi. |
to oczywiste , bo masz lzejsze kieszenie a waga jest bardzo wazna w czasie przyspieszania |
|
|
|
|
Długi63
Rocznik: 2002
Wiek: 61 Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 192 Skąd: poznański łazarz
|
Wysłany: 2008-10-29, 20:04
|
|
|
Nie widzę żadnej różnicy między oktanami.
A spalanie między 7 a 8, chyba muszę sie nauczyć jazdy na wyższych obrotach. |
_________________ serwisy to zło!!! |
|
|
|
|
sly1078
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1357 Skąd: Dragoni - Wrocław
|
|
|
|
|
moondek
Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4022 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2008-11-22, 10:07
|
|
|
A ja co bym nie robił, to i tak pali mi 5,0- 5,5 litra przy prędkościach przelotowych 80- 100 km/h. No ale w moim przypadku waga 120kg chyba robi swoje |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2008-12-22, 19:46 Spalanie
|
|
|
Moje maleństwo pali bardzo ładnie jak jeżdżę tak do 110-120 tj. ok.5 litrów Trasa. W mieście natomiast przy tych korkach co mamy i pogodzie ok -3,-5 nawet 9 litrów to było jego max. spalenie. Ale tak normalnie jak nie ma korków i jast temperatura powyżej zera pali ok. 7 litrów- miasto. Trasa bez różncy 5 litrów. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
K a t e r i n a
Rocznik: 2005
Wiek: 45 Dołączyła: 03 Cze 2009 Posty: 14 Skąd: Starachowice/Wa-wa
|
Wysłany: 2009-06-07, 17:14
|
|
|
Ja swojego zalałam 98 i według mnie też jeździ się ciut lepiej zwłaszcza powyżej do 100km/h u mnie to było wyczuwalne, ale niestety zapłaciłam za taką przyjemność o wiele więcej niż różnicę w cenie paliwa - jak wracałam z otwarcia sezonu z Lublina do Wa-wy to troszkę poszalałam - jest taki śliczniutki kawałek nowszej drogi i niestety ale w baku wytworzyło się takie podciśnienie że wystrzelił mi korek przy 100km/h - rozpadł się na 3 części: dekiel i wkładka wyleciały przed moje oczy i natychmiast poleciały do tyłu a reszta: śruby, i wewnętrzna część były w baku - do tej pory jak tankuję to mam po tym pamiątkę wewnątrz zbiornika. A potem szukanie w tunelu na 3 pasmówce puzli z korka - znalazłam wszystko oprócz uszczelek i sprężyn.
Od tamtej pory potulnie tankuję 95 i nie mam już ochoty na inne eksperymenty. A co do spalania to u mnie rezerwa zależy od tego jak sobie pozwolę odkręceniem manetki i tu różnice są duże ponieważ przy jeździe do max 100-120 wychodzi 5,5-6 i mogę śmiało zrobić 167 - 180 mil ale ostatnio poszamałam (bo było pusto i do celu daleko) na A2 i zrobiłam 80 mil i już rezerwa. Po zatankowaniu policzyłam że wyszedł około 8,5 o zgrozo ale od bramki do bramki na zamkniętej manetce z wiatrem z przodu i szedł około 140km/h w stałej. Zazwyczaj komfortowo śmigam od 80km/h do 120km/h wtedy jeszcze jakoś nie idzie zbankrutować shock |
_________________ Mężczyzna jest jak kot. Przychodzi żeby go nakarmić, pogłaskać i znika ...
|
|
|
|
|
marecki
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 59 Dołączył: 14 Lut 2009 Posty: 915 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2009-06-07, 19:08
|
|
|
K a t e r i n a, obstawiam że z korkiem to czysty przypadek i nic więcej . Do moto leję 95 zwykłą . Tak podają w instrukcji |
_________________
|
|
|
|
|
Jacek
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 310 Skąd: Zielonka k/W-wy
|
Wysłany: 2009-06-07, 19:25
|
|
|
K a t e r i n a, To co Ci się stało z korkiem, to na 100% nie wina oktanów. |
|
|
|
|
marecki
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 59 Dołączył: 14 Lut 2009 Posty: 915 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2009-06-08, 09:16
|
|
|
zen napisał/a: | marecki napisał/a: | K a t e r i n a, obstawiam że z korkiem to czysty przypadek i nic więcej . Do moto leję 95 zwykłą . Tak podają w instrukcji |
Eee, w jakiej instrukcji? |
Obsługi taka zielona książka w dodatkach do moto razem z kartą gwarancyjną |
_________________
|
|
|
|
|
mikssdaniel
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 43 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 287 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2009-06-08, 09:16
|
|
|
Wracając do spalania.
Mi po trasie do i z Borek wyszło 5l/100km
Prędkość od 60 - 130km/h |
_________________ Yamaha STAR …. |
|
|
|
|
andik
Rocznik: 2007
Wiek: 71 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 304 Skąd: JANKES
|
Wysłany: 2009-06-08, 14:19
|
|
|
Jadąc na zlot po przejechaniu 199km zatankowałem 9,5l rewelacja .
M am świadków. roll |
_________________ W STADZIE RAŻNIEJ
|
|
|
|
|
Kamyk
Model: BĘDZIE
Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 507 Skąd: polska
|
Wysłany: 2009-06-08, 16:42
|
|
|
Średnio spala mi 6,5l/100 - ale wiecie, moje kilometry są ooooowiele dłuższe od mili |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3293 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2009-06-08, 18:52
|
|
|
Dojazd do Borków, prędkość około 110-120 km na godzinę, z plecaczkiem, z gratami w sakwach i kufrze, spalanie niecałe 6l. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
Lokis
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 55 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 3451 Skąd: JANKES-BOROWIANY
|
Wysłany: 2009-06-09, 23:53
|
|
|
Mój pali w zależności od tępa:
czoperowo-starcze - 4,2 - 4,5
czoperowo-młodzieńcze - 6
wiatr z przodu podnosi spalanie i to znacznie. |
_________________
Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności
Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas
dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
|
|
|
|
|
|