YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Spawy na ramie draga 1100
Autor Wiadomość
Romuald 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 132
Skąd: Bestwina
Wysłany: 2015-08-03, 21:45   Spawy na ramie draga 1100

Wczoraj prawie nabyłem drag stara 1100. Niestety przed samym zakupem moją uwagę przykuły spawy na ramie przy widelcu kierownicy.
Poniżej wklejam fotki a użytkowników dragstara 1100 prosze o porównanie swoich spawów z tym z zdjeć.
Według mnie to robota amatora spawacza ale moge się mylić i być może dobre moto mi przeszło koło nosa. Co wy na to? Zdjęcia są z dwóch stron ramy motoru











 
 
duoma 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 47
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 901
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2015-08-03, 23:08   

Sama ilość odprysków świadczy o tym że nie jest to fabryczny spaw, a w każdym razie nie był wykonany przez automat. Jest też mało prawdopodobne żeby fabryka poprawiała ręcznie błędy automatów bo nie tak się to robi. Reasumując - miałeś szczęście że nie nabyłeś, choć nie wykluczam że to mogła być bardzo dobra naprawa i moto było w 100% sprawne.

na szybko znalezione foto ramy z 650 - RAMA OLX - zobacz różnicę.
_________________
 
 
Endrjul 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 54
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 1608
Skąd: Czersk
Wysłany: 2015-08-03, 23:17   

Troszkę to dziwnie wygląda, ale może to taka sztuka...
dla porównania zrobiłem przed chwilą fotkę mojego, niestety z lampą.
Zaznaczyłem niebieskim kołeczkiem ogranicznik, który w motocyklu uderzonym przodem niszczy się jako pierwszy, dlatego należy zwrócić na niego baczną uwagę



"fotka będzie większa, jak otworzysz ją na nowej karcie"
_________________


Google+
 
 
Romuald 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 132
Skąd: Bestwina
Wysłany: 2015-08-04, 17:53   

Dokładnie, raz że spaw jest troche dziwny, okresliłbym go jako "nieciągły" a dwa to te odpryski ktorych jest za dużo.
Niestety nie zwróciłem uwagi na ogranicznik. Na zdjęciach go nie widać a raczej już po ten motor nie pojadę.
Kiedyś w jakimś poradniku wyczytałem "lepiej przepuścić kilka potencjalnych okazji niż wtopić na szybkim zakupie"
Możliwe że faktycznie motor był prosty ale tego się już nie dowiem.
Troche mnie pociesza fakt że się nie pomyliłem i także innym się wydają te spawy podejrzane. A teraz już wiem że trzeba też zwrócić uwage na ogranicznik :)
Może jeszcze ktoś ma jakieś uwagi do tych zdjęć?

A może by dodać te zdjęcia oraz info o ograniczniku do "poradnika przedzakupowego?
 
 
Marecki75 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 236
Skąd: Konin
Wysłany: 2015-08-04, 23:42   

Romuald napisał/a:
"lepiej przepuścić kilka potencjalnych okazji niż wtopić na szybkim zakupie"

dobrze prawisz.. :)
_________________
Drag Star w serduchu ...
Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)

Motocyklowa Grupa z Konina
Ostatnio zmieniony przez Kozak_Barabasz 2015-08-05, 16:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group