|
uchwyt do lightbarów 650 classic |
Autor |
Wiadomość |
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-08-29, 20:56 uchwyt do lightbarów 650 classic
|
|
|
Mam pytanie. na rynku są w zasadzie dwa rodzaje uchwytów do lightbarów. Jedne Fehling, które sprzedaje Lima-Motocykle, które występują w dwóch wersjach (chodzi o wersję classic), do 1100 oraz do 650. Z opisu wynika, że mają nawet ciutkę inne wymiary. Drugie to produkt oferowany przez Road Styler, takie same do 1100 i 650. Proszę o opinię bo na dniach będę kupował i nie wiem na jakie się zdecydować. Do tej pory nie zagłębiałem się zbyt głeboko dopóki nie zwróciłem uwagi na różnice w wymiarach.
I jeszcze jedno pytanie. Road Styler oferuje uchwyt do lamp i jednocześnie kierunkowskazów, czy fabryczne pasują, czy to jest pod kierunki uniwersalne. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-08-29, 22:27
|
|
|
W zasadzie, to się mylisz co do ilości producentów. Kuryakyn ma piękne uchłyty razem z lightbarami (do nabycia również same). Highway Hawk również robi całkiem fajne, chyba jeszcze Motoroni ma coś w ofercie i Kuźnia Motocyklowa |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-08-30, 10:44
|
|
|
No może źle się wyraziłem. W sieci znalazłem te dwa po wpisaniu uchwyt do lightbarów. Byłem juz nawet zdecydowany kupić, gdyby nie były podane wymiary i wynikła różnica pomiędzy nimi.
Motoroni przejrzałem całą ofertę. mają tylko: osłony chłodnic, zegarów, bagażniki, oparcie pasażera, gmole, stelaże do sakw. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Biały
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1612 Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
|
Wysłany: 2009-08-30, 21:48
|
|
|
Ja mam od Road Stylera te na lampy i na kierunki i mi pasowało, nic nie przerabiałem |
_________________ Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-08-30, 22:16
|
|
|
Też mi się on podoba, ale będę musiał chyba wykonać uchwyt sam. Lampy jakie zakupiłem, nie mają żadnej regulacji pochylenia w osi pionowej. zauważyłem to sporo po kupnie i już za późno było na wymianę. W opisie Lima nie zaznacza niestety przy lampach, czy mają regulację, czy nie a ja jakoś uzmysłowiłem sobie, że każda lampa mieć musi i doopa blada. Jak kupię jakikolwiek dedykowany, a one maja sztywne mocowanie to istnieje ryzyko , że lampy będą świecić w czubki sosen albo pod same koła i co wtedy zrobię? Mam już plan jak wykonać taki regulowany uchwyt. jak zrobię to wszystko sfotografuję i opiszę co i jak. Pytanko jedno czy średnica rurki tego uchwytu jest taka sama jak oryginalny uchwyt kierunków, czyli rurka 22mm, czy większa. ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
koszerny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1747 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 2009-08-30, 23:26
|
|
|
witek1965 napisał/a: | Też mi się on podoba, ale będę musiał chyba wykonać uchwyt sam. Lampy jakie zakupiłem, nie mają żadnej regulacji pochylenia w osi pionowej. zauważyłem to sporo po kupnie i już za późno było na wymianę. W opisie Lima nie zaznacza niestety przy lampach, czy mają regulację, czy nie a ja jakoś uzmysłowiłem sobie, że każda lampa mieć musi i doopa blada. Jak kupię jakikolwiek dedykowany, a one maja sztywne mocowanie to istnieje ryzyko , że lampy będą świecić w czubki sosen albo pod same koła i co wtedy zrobię? Mam już plan jak wykonać taki regulowany uchwyt. jak zrobię to wszystko sfotografuję i opiszę co i jak. Pytanko jedno czy średnica rurki tego uchwytu jest taka sama jak oryginalny uchwyt kierunków, czyli rurka 22mm, czy większa. ? |
spróbuj coś takiego tylko nie wiem czy do classica będzie dobre
http://allegro.pl/item719...niwersalny.html |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-08-30, 23:40
|
|
|
ogladałem to już wcześniej. To mi się wcale, ale to wcale się nie podoba. Ponadto, przy lagach classika, to chyba byłyby zamontowane te lampy tuż nad ziemią
dRUGA SPRAWA OD RAZU DO PRZERÓBKI. oTWORY NAGWINTOWANE DO LAMP m8, A POWINNY BYĆ FI 10, OD BIEDY MOGŁOBY BYĆ m 10, ale trzeba by dawać kontrę. (sorry caps, kliknął mi się)
a zobacz jaka propozycję złożył projektant tych uchwytów do wersji z szybą
I jeszcze dodatkowo uprzedzam-nie kupujcie lamp takich jak na tym foto. Ostatnia chinska tandeta. Kupiłem i odesłałem na drugi dzień. Toż to od środka juz zaczynało rdzewiec, wewnętrzny czarny pierścień to jakaś okropna guma, w której umieszczono wkład lampy, a szkło to plastik. TANDETA |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
koszerny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1747 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 2009-08-31, 00:02
|
|
|
witek1965 napisał/a: | a zobacz jaka propozycję złożył projektant tych uchwytów do wersji z szybą |
faktycznie mistrzostwo świata |
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-08-31, 09:17
|
|
|
dokładnie o tym samym pomyślałem. Beznadzieja. Ale plan już mam, tylko realizacja. W końcu nadchodzi jesień i zima, będzie czas na majsterkowanie. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Cebula
Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 217 Skąd: kątownia
|
Wysłany: 2009-09-01, 11:03
|
|
|
Ale jazda. Light-bary przed szybą no po prostu poezja |
_________________ Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-09-01, 14:48
|
|
|
Trza być pomysłowym. A jak się szybka zachlapie to jak znalazł, mapę można podświetlić na baku |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|