Siedzenia, fotele, kanapy - customowe przerabianie siedzeń |
Autor |
Wiadomość |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-14, 10:14 Siedzenia, fotele, kanapy - customowe przerabianie siedzeń
|
|
|
Wielu przerabiało swoje siedzenia, wielu penie by chciało inni kiedyś będą chcieli, więc koledzy, którzy już swoje siedzenia fabryczne przerobili na customowe indywidualne siedziska niech się pochwala fotkami, opiszą wrażenia z jazdy oraz gdzie i za ile to wykonali. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2011-04-14, 19:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
ajsek


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 329 Skąd: Besko
|
Wysłany: 2011-04-14, 20:32
|
|
|
To może ja zacznę
Przed sezonem przerabiałem kanapę, coś mi te ćwieki do całości nie pasowały. Podrzeszowska firma WB Line, czas roboty 5 dni (łącznie z przesyłą kurierską), koszt 3 stówki, skóra i jakość wykonania pierwsza klasa, poprawy komfortu jazdy nie zauważyłem, może trochę bardziej miękko w dupę Zdecydowanie polecam, gość zrobił tak jak chciałem, pomimo tego, że nie ustalaliśmy konkretnie wzoru, nie było na to czasu. Mniej więcej nakreśliliśmy kierunek, później widziałem już wykonane jak przyszedł kurier.
Wygląda to tak, niestety nie mam zdjęć samej kanapy:
 |
|
|
|
 |
azrael88


Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 89 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-05-28, 12:32
|
|
|
Na swieżo po zamontowaniu i przejechaniu kilkunastu km na nowiutkich customowych siedzeniach do customa
Widok doskonale znany wszystkim customowcom:
A po przeróbce:
Przeróbka wykonana w firmie Beti, znanej także jako Mariomoto, na wzór siedzeń Mustanga.
Z uwagi na ograniczenia jakie nakłada sama konstrukcja siedzeń w customie nie da się osiągnąć efektu identycznego co w Mustangach.
W każdym razie w porównaniu do standardu oferowanego przez Yamahę to niebo a ziemia. Siedzenie pasażera szersze o 10cm, z wkładką żelową, odpowiednio wyprofilowane coby sie szanowna małżonka żona nie suwała na boki podczas jazdy. Ponadto przód siedziska pasażerki służy jako oparcie dla mię, co jest nad wyraz wygodne. |
|
|
|
 |
Rumun1983

Rocznik: 1997
Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 51 Skąd: Łazy/ k.Bochnia
|
Wysłany: 2011-05-28, 14:30
|
|
|
azrael88, Ile Cie kosztowało takie przerobienie siedzeń? Jeżeli oczywiście możesz powiedzieć |
_________________
 |
|
|
|
 |
azrael88


Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 89 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-05-28, 16:55
|
|
|
Wyprofilowanie i obszycie kanapy kierowcy. Wyprofilowanie, poszerzenie, obszycie kanapy pasażera i wkładka żelowa dla pasażera.
Razem za wszystko z przesyłką 510pln. |
|
|
|
 |
Dawid Z.

Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-05-28, 21:11
|
|
|
Piękne siedzionka. I cena wcale nie zabija. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
 |
azrael88


Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 89 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-05-28, 22:03
|
|
|
No raczej:) 500pln to nie to samo co prawie 500$ za Mustanga.
Za radą kumpla, który też w tej firmie przerabiał kanapy od razu zapsikałem je prawie całą puszką sprayu chroniącego przed wilgocią (kiwi waterproof do skóry i tekstyliów). |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-05-28, 22:36
|
|
|
azrael88, Ale niestety kanapy nie to samo, co Mustang z całą pewnością. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
Dawid Z.

Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-05-28, 22:47
|
|
|
jaro napisał/a: | azrael88, Ale niestety kanapy nie to samo, co Mustang z całą pewnością. |
Napewno lepsze bo Polskie. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
 |
wolf


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 464 Skąd: zadupie w CK
|
Wysłany: 2011-05-28, 22:55
|
|
|
jaro napisał/a: | Ale niestety kanapy nie to samo, co Mustang z całą pewnością. |
No tak jaro, moze jeszcze dodaj, ze nawet gdyby te siedzenie Mustanga bylo zamontowane w Classicu to i tak byloby wygodniejsze od tego samego zamontowanego w Customie
Dawid Z. napisał/a: | Napewno lepsze bo Polskie. |
popieram |
_________________ Moje filmiki na Youtube |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-05-28, 23:03
|
|
|
To, czemu nie jeździcie KOMARami lub WSKami. Patrioci się znaleźli śmiechu warte. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
Dawid Z.

Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-05-28, 23:07
|
|
|
jaro napisał/a: | To, czemu nie jeździcie KOMARami lub WSKami. Patrioci się znaleźli śmiechu warte. |
Lepiej być patriotą za 500zł a niżeli wydać 500$ na siedzenie . |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
 |
winiar

Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 48 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2011-05-28, 23:22
|
|
|
Cytat: | To, czemu nie jeździcie KOMARami lub WSKami. | chętnie bym jeżdził ale nie produkują i problem z częsciami ... a do tego trochę mało miejsca |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-05-28, 23:25
|
|
|
Dawid Z. napisał/a: | Lepiej być patriotą za 500zł |
Niż dorabiać jakiegoś śmierdzącego hindusa. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
winiar

Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 48 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2011-05-28, 23:27
|
|
|
pewnie nie hindusa a chinczyka??? |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-05-28, 23:28
|
|
|
Poza tym temat jest o siedzeniu a nie twoim patriotyzmie. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
Ziółek


Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2011-05-29, 00:25
|
|
|
azrael88, Siedzenie pasażera wygląd Okay, choć ważniejsze jest żeby pasażer nie jechał do przodu a nie na boki. Siedzisko kierowcy wygląda na zwyczajnie zjebane. Masz chłopie garba ? Bo jeśli nie masz to żeby się oprzeć wygonie o siedzisko pasażera musisz się odchylać albo tego garba zwyczajnie zrobić.
Takie przygody z przerabianiem kanap na wzór Mustanga wielu (nawet z tego forum) przechodziło i to wcięcie które jest tu kluczem wygody w oryginale jest o wiele głębsze niż Twoje na zdjęciu. Piszesz że w customie nie da rady zrobić więcej a ja się dziwię dlaczego ? Dlaczego musisz impregnować siedzisko ? Mam nadzieje że Ci nie obszyli naturalną skórą ....
Jasne że jak porównasz to co masz teraz do tego co mają customy seryjne to wszystko będzie wygodniejsze (nawet stołek) ale do kanapy która była wzorem to daleko i .... jeszcze dalej.
PS
Kanpy Mustanga można kupić nie za 500USD a za 1000PLN ... tylko szukać trzeba |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
 |
azrael88


Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 89 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-05-29, 08:16
|
|
|
Ziółek: siedzenie pasaźerki zrobione jak trzeba, pasażerka potwierdziła
Jeśli chodzi o kanapę kierowcy, masz rację że trzeba się odchylić żeby się oprzeć, ale nie za bardzo. W trakcie jazdy mam lekko wygięte plecy, co jest chyba normalne bo raczej nie jeździłem nigdy z połkniętym kijem. Tapicer tłumaczył mi, że Mustangi mają zupełnie inaczej wykonaną podstawę stąd bez ingerencji w podstawę Yamahy nie da się wykonać 100% kopii Mustanga.
Siedzisko obszyte dermą, ale ostrożności nigdy za wiele, dodatkowa impregnacja nie zaszkodzi.
Cena - to była argument kluczowy, katalogowo te Mustangi chodzą po ok 460-490$, w Polsce szukałem, ale nie znalazłem (może źle szukałem, może akurat przez ten miesiąc nic się nie trafiło, nie wiem).
Za 510plnów moim zdaniem było warto.
[ Dodano: 2011-05-29, 09:45 ]
Przepraszam za podwójny post (czas na edycję się skończył)
Jaro:Naturalnie, że to nie to samo. No ale za tę cenę nie mogę się spodziewać wiernej repliki mustanga
Siedziałem na standardach customa, classica i Mustangach i moja całkowicie subiektywna ocena jest taka, że teraz mam siedzenia wygodniejsze od standardu classica ale nie tak wygodne jak Mustang. |
|
|
|
 |
mikruss


Model: BĘDZIE
Rocznik: 1997
Wiek: 52 Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 85 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-07-29, 13:01
|
|
|
Czy da się przełożyć siedzisko z classica do customa? Ewentualnie poproszę o namiary na tę firmę Beti. |
_________________ Idąc torem logicznym własnego rozumowania, nie mam pytań!!! |
|
|
|
 |
wolf


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 464 Skąd: zadupie w CK
|
|
|
|
 |
|