YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
oparcie kierowcy
Autor Wiadomość
jarowik 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 7
Skąd: warszawa
Wysłany: 2014-03-28, 19:33   oparcie kierowcy

Zastanawiam się nad kupnem takiego oparcia może ktoś wie czy jest wygodne czy nie za niskie
http://www.fotosik.pl/pok...1b9e6b50a9.html
 
 
lenio 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: słomniki/KRK
Wysłany: 2014-03-28, 21:00   

Wydaje mi się ze to będzie lepsze ale to sprawa gustu http://www.allegromat.pl/aukcja156688 obecnie mam takie w Radku i sprawdza się
_________________
Był 650 classic,jest Road Star 1700. 2007r
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2014-03-28, 21:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2014-03-29, 00:13   

http://www.shadow.org.pl/...der=asc&start=0 - to dyskusja podrzucona przez OldDivera.
Zdania sa podzielone co nie oznacza, ze ilosc zwolennikow oparcia czyni to rozwiazanie bezpieczniejszym. Kto doswiadczyl szlifa wie, ze szansa 'odlaczenia' sie od motocykla moze miec kolosalne znaczenie - oparcie moze to odlaczenie w znacznej mierze uniemozliwic. Nie jestem specjalnie przewrazliwiony na punkcie bezpieczenstwa - oparcie kierowcy wizualnie nie miesci sie w moim kanonie wyobrazenia jak motocykl ( cruiser ) powinien wygladac, ale wielokrotnie spotykajac sie na forum z opiniami dotyczacymi bezpieczenstwa - ( wieloma , mysle, przesadzonymi ) pewnie na ten aspekt warto by zwrocic uwage...
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
DRAGON 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 4457
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-03-29, 11:37   

lenio, mam takie same. Jestem stwosunkowo wyski ( 185 ) i jeździ mi się zajebiście. Jedyny mankament to to że przy wsiadaniu muszę uważać żeby buciorami go nie poharatać.
F.I.P. Berek, z wysunięciem się w razie ślizgu nie będzie najmniejszego problemu. ;p
_________________
Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu.
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-03-29, 13:44   

to pierwsze to raczej ozdoba niż oparcie :hahaha:
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
lenio 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 458
Skąd: słomniki/KRK
Wysłany: 2014-03-29, 19:16   

Nie widze żadnego problemu żeby nie odłączyć się od moto w czasie ślizgu a ewent.problemy nie muszą być przyczyną oparcia, pozatym podczas ostatniego mojego ślizgu zostalem pod motocyklem i sobie jechal bokiem motorek po asfalcie a ja pod nim a uchronily mnie gmole i sakwy , nie mam niestety gmoli pasażera ale niebawem pewnie zamontuje bo wiem że są naprawde potrzebne
_________________
Był 650 classic,jest Road Star 1700. 2007r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group