 |
oparcie kierowcy |
Autor |
Wiadomość |
jarowik

Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 23 Gru 2012 Posty: 7 Skąd: warszawa
|
|
|
|
 |
lenio


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 458 Skąd: słomniki/KRK
|
Wysłany: 2014-03-28, 21:00
|
|
|
Wydaje mi się ze to będzie lepsze ale to sprawa gustu http://www.allegromat.pl/aukcja156688 obecnie mam takie w Radku i sprawdza się |
_________________ Był 650 classic,jest Road Star 1700. 2007r |
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2014-03-28, 21:32, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2014-03-29, 00:13
|
|
|
http://www.shadow.org.pl/...der=asc&start=0 - to dyskusja podrzucona przez OldDivera.
Zdania sa podzielone co nie oznacza, ze ilosc zwolennikow oparcia czyni to rozwiazanie bezpieczniejszym. Kto doswiadczyl szlifa wie, ze szansa 'odlaczenia' sie od motocykla moze miec kolosalne znaczenie - oparcie moze to odlaczenie w znacznej mierze uniemozliwic. Nie jestem specjalnie przewrazliwiony na punkcie bezpieczenstwa - oparcie kierowcy wizualnie nie miesci sie w moim kanonie wyobrazenia jak motocykl ( cruiser ) powinien wygladac, ale wielokrotnie spotykajac sie na forum z opiniami dotyczacymi bezpieczenstwa - ( wieloma , mysle, przesadzonymi ) pewnie na ten aspekt warto by zwrocic uwage... |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
DRAGON


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 21 Maj 2012 Posty: 4457 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-29, 11:37
|
|
|
lenio, mam takie same. Jestem stwosunkowo wyski ( 185 ) i jeździ mi się zajebiście. Jedyny mankament to to że przy wsiadaniu muszę uważać żeby buciorami go nie poharatać.
F.I.P. Berek, z wysunięciem się w razie ślizgu nie będzie najmniejszego problemu. |
_________________ Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu. |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
|
|
|
 |
lenio


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 458 Skąd: słomniki/KRK
|
Wysłany: 2014-03-29, 19:16
|
|
|
Nie widze żadnego problemu żeby nie odłączyć się od moto w czasie ślizgu a ewent.problemy nie muszą być przyczyną oparcia, pozatym podczas ostatniego mojego ślizgu zostalem pod motocyklem i sobie jechal bokiem motorek po asfalcie a ja pod nim a uchronily mnie gmole i sakwy , nie mam niestety gmoli pasażera ale niebawem pewnie zamontuje bo wiem że są naprawde potrzebne |
_________________ Był 650 classic,jest Road Star 1700. 2007r |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|