YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik poziomu oleju
Autor Wiadomość
Kyokushin 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 271
Skąd: Układ Słoneczny
Wysłany: 2013-11-29, 20:20   Czujnik poziomu oleju

No i jest sprawa.
Zauważyłem że przy czujniku poziomu oleju (od spodu z prawej, w misce) się trochę poci.
Wykręcłem/wkręcałem ten czujni, odrobinę wysuwając, ale dalej to samo.

Po zdjęciach widzę że na nim jest oring, u mnie jest spłaszczony. W katalogu cześci jest tylko jedna część - czujnik. Więc w teorii oring jet niewymienny. Czujnik to cena 600+, głupio więc było by wymieniać cały czujnik ze względu na to że się gumka wyrobiła...

I pytanie.
Czy ktoś wymieniał ten oring i zna jego wymiary lub miał podobny problem i jakoś sobie poradził?
Część nr: 5EL-85720-01-00
_________________
Dragstar uber alles!
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2013-11-29, 22:26   

ściagnij ten oring i ci taki dopasuja w sklepie, musisz tylko zaznaczyc że to olejowy a nie do wody
 
 
Kyokushin 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 271
Skąd: Układ Słoneczny
Wysłany: 2013-11-29, 22:42   

Nie chce mi się oleju spuszczać, czy jak położe draga 'na boku' (mam jebitnego gmola) to czy to będzie wystarczająco wysoko żeby olej nie wypłynął?

[ Dodano: 2013-11-29, 23:47 ]
4XV-8A8E0-00-00 - nr katalogowy tego oringu jakby ktos kiedys potrzebowal, jeszcze szukam wymiarów...
_________________
Dragstar uber alles!
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-11-30, 11:30   

Kyokushin, nie da rady, poza tym paliwo wycieknie ze zbiornika. Aku też nie lubi pozycji leżącej, więc nie kombinuj. Spuść olej, wymontuj czujnik i tak ja pisze Fazzi idź do jakiegokolwiek sklepu z uszczelkami/oringami i dobierzesz sobie za 5 złotych.
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
Kyokushin 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 271
Skąd: Układ Słoneczny
Wysłany: 2013-11-30, 13:00   

ok, to tak zrobię. Jak będę znał dokładnie wymiary to napiszę, żeby było.

P.S.
W ASO oring 50zl.... :shock:
_________________
Dragstar uber alles!
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2569
Skąd: PWL
Wysłany: 2013-11-30, 13:10   

Pirania_LM napisał/a:
idź do jakiegokolwiek sklepu z uszczelkami/oringami i dobierzesz sobie za 5 złotych


tylko pamiętaj, że oring musi być z gumy olejoodpornej. Każdy inny spuchnie bardzo szybko. Dlatego szukaj tylko w sklepach motoryzacyjnych.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
Kyokushin 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2008
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 271
Skąd: Układ Słoneczny
Wysłany: 2013-11-30, 15:55   

Wyczytałem rozmiar, zamówiłem 24,5x3 FPM, jak przyjdzie, zmienię i sprawdzę, to potwierdzę czy działa.

[ Dodano: 2013-12-13, 19:27 ]
OK, oring zmieniłem, po zmierzeniu tego który był - dobry rozmiar to 24,5x3,1

[ Dodano: 2013-12-13, 19:31 ]
Niby nie cieknie na tym 24,5x3 ale lepszy bylby ten o 0,1mm grubszy
_________________
Dragstar uber alles!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group