zacisk 4 tłoczkowy zamiast 2 tłoczkowego |
Autor |
Wiadomość |
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-11-07, 16:08
|
|
|
Wemar
jeszcze nie wiem, bo zacisku jeszcze w ręku nie mam, ale mam nadzieję, że jak amerykańscy koledzy napisali,że pasuje to coś to 'pasowanie' oznacza. Tarcza od R6 [ przed 2005r ] ma ten sam rozmiar co w DS. Zacisk oczywiście kompletny [ więc rzeźbienie obudowy odpada]. Ta nadzieja - to głównie rozstaw otworów do mocowania do lagi... |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
AdamK
Rocznik: 2005
Wiek: 51 Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 12 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-11-07, 16:13
|
|
|
Etek
Temat jest rzeczywiście bardzo interesujący (jak np. z wymianą oleju).
Masz prawo do swojego zdania.
Skoro nie jest temat interesujący, nie czytam.
Dodawanie komentarzy do nie interesujących mnie tematów dla mnie nie ma sensu. |
|
|
|
|
Etek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 47 Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 509 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-07, 16:26
|
|
|
Adasiu - pewnie masz rację.
Nasuwa się pytanie na które sam odpowiedziałeś. (czy to ma sens i czy jest bezpieczne)
A temat jest dla mnie bardzo interesujący z uwagi na wykonywaną pracę - człowiek uczy się przez całe życie. |
_________________
|
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2013-11-07, 18:02
|
|
|
Poszperałęm trochę po niecie w poszukiwaniu , jakie to hamulce pasują do XVS i kurna jedyne co znalazłem to gościa , któemu jakaś firma zrobiła nowe zaciski 4 tłoczkowe ale o pompie nic nie było. |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-11-07, 18:22
|
|
|
Monkton
tak z ciekawości - chcesz heble w 1100 przerabiać ? |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2013-11-08, 00:49
|
|
|
F.I.P. Berek napisał/a: | Monkton
tak z ciekawości - chcesz heble w 1100 przerabiać ? |
A czemu nie póki co czekam na ostre wałki to może heble też kiedyś pójdą w odstawkę , wiesz jak to działa |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-11-08, 09:05
|
|
|
Wałki z SS Custom Cycle ? |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2013-11-08, 10:25
|
|
|
F.I.P. Berek napisał/a: | Wałki z SS Custom Cycle ? |
Od konkurencji Pacfic Coast. Ale już baaardzo długo czekam i chyba wrócę z zamówieniem do SS. |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-11-08, 12:14
|
|
|
Myślałem, że wałki gdzieś znajdę do 650 tki, ale chyba nikt nie robi... A w Twoim przypadku to DYNA i barnettowskie sprzęgło będą raczej nieodzowne, jak już wałki wrzucisz. Szczerze mówiąc to wymiany tłoków też bym sobie nie odmówił... |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1856 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-08, 13:15
|
|
|
F.I.P. Berek napisał/a: | Myślałem, że wałki gdzieś znajdę do 650 tki, ale chyba nikt nie robi... A w Twoim przypadku to DYNA i barnettowskie sprzęgło będą raczej nieodzowne, jak już wałki wrzucisz. Szczerze mówiąc to wymiany tłoków też bym sobie nie odmówił... |
Sprzęgło 650 jest szyte na miarę. To się da wyczuć, że więcej nie udźwignie. Co do tłoków, to nie słyszałem, aby ktoś produkował kute. Jak tłoki to i korbowody i modlić się aby wał wytrzymał |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-11-08, 13:37
|
|
|
Do 1100 są tłoki podnoszące stopień sprężania do 10,25 i 10,6 - zdaje się, że wyższe i odpowiednio zmodyfikowane denko. Korbowody, myślę, że jakiś margines bezpieczeństwa mają jeśli chodzi o wytrzymałość. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
Pirania_LM
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-11-08, 15:13
|
|
|
F.I.P. Berek, i do tego kute |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2013-11-08, 15:13
|
|
|
F.I.P. Berek napisał/a: | Do 1100 są tłoki podnoszące stopień sprężania do 10,25 i 10,6 - zdaje się, że wyższe i odpowiednio zmodyfikowane denko. Korbowody, myślę, że jakiś margines bezpieczeństwa mają jeśli chodzi o wytrzymałość. |
Wiem wiem to będzie następny punkt programu najpierw poczekam, aż dotrą do mnie wałki wtedy będę wiedział czy mój pośrednik zdał egzamin z cła i czy ta firma (pacific coast star) wogóle coś sobą reprezentuje.W międzyczasie przyjdzie nowy wydech cobry power pro, nowe dysze i nowe filtry do gaźnika w tej chwili już mam K&N i resztę ale chcę pozmieniać. Myślalem też o nowych gaźnikach tych flat slide ale troszkę drogie i tylko 1 mm różnicy w średnicy gardzieli także jakoś nie jestem do końca przekonany , niby szybciej reagują ... no może kiedyś aa no i dyna3000 ale to jak juz pozakładam reszte. |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1856 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-08, 17:35
|
|
|
F.I.P. Berek napisał/a: | Do 1100 są tłoki podnoszące stopień sprężania do 10,25 i 10,6 - zdaje się, że wyższe i odpowiednio zmodyfikowane denko. Korbowody, myślę, że jakiś margines bezpieczeństwa mają jeśli chodzi o wytrzymałość. |
Hmmm, zdurniałem. Przerabiasz 650 czy 1100 ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-11-08, 17:53
|
|
|
Remol
oczywiście,że 650 tkę - napisałem o tłokach do 1100 mając na myśli, że będąc na miejscu Monktona, skoro pokusił się o założenie ostrego rozrządu to i tłoki też bym sobie sprawił. NIESTETY [ cholera, a może 'stety'] nie znalazłem takich zabawek do 650 tki. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1856 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-08, 17:59
|
|
|
No niestety, z 650 jest pod tym względem kiepsko. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-11-08, 18:05
|
|
|
Ale wracając do hamulców to w Pacific Coast mają ładne tarcze pływające do 650 tki, jakby co - http://www.pacificcoaststar.com/pcs/front.htm |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1856 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-11-08, 18:33
|
|
|
Hmm, pięćdziesięciu nie kupię...nawet jak cena dobra. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2013-11-08, 19:28
|
|
|
kto zna język niech sobie poczyta o zasadach wysyłki w pacificcoaststar ...do PL 55,00$ - za tylną sprężynę |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
|