opony z białym pasem |
Autor |
Wiadomość |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-01-20, 15:58 opony z białym pasem
|
|
|
Witam Szanowne Grono ... ,,przewaliłem" chyba wszystko co bło możliwe w tym temacie ... Czy spotkaliście się gdzieś, kiedyś z oponą o wymiarze 100/90/19 czyli przód w Ds 650 custom z białym pasem, tył jest możliwy do zdobycia ale przód ... tragedia. Jeśli cos dowiem się na ten temat będę wdzięczny |
|
|
|
 |
Żółw


Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 4528 Skąd: W-wa Bemowo
|
Wysłany: 2012-01-20, 16:41
|
|
|
http://www.oponeo.pl/dane...przod-tt-m-c-ww
Oznaczenie WW - White Wall czyli biały pas. Termin realizacji jest taki bo opony siedzą w hurtowni w Niemczech. Ale wszystko wyjaśni telefon na infolinię. Ja zamawiałem ostatnio przez serwis opony z tego sklepu i były bez zarzutu. |
_________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!! |
|
|
|
 |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-01-20, 23:02
|
|
|
Dzięki. Sprawdzę |
|
|
|
 |
Ndz000


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 39 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 267 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-01-28, 11:19
|
|
|
stary na alledrogo znajdziesz cos takiego za grosze dajesz wymiar jedziesz do gumiarza i on Ci to zgalwanizuje http://www.allegromat.pl/aukcja97256
Zmieniłem link do aukcji na zgodny z zasadami. Ostrzeżenie wzrokowe Zoltan |
_________________ Ojciec Polak, matka Polka
Polskie miasto, polska łąka
Piękna nasza Polska cała
By ta Polska ocalała
Ale jeszcze my żyjemy
Wszystkim wkoło pokażemy
Jak wojować, jak wygrywać
Sprawiedliwie i gorliwie † [*] † |
Ostatnio zmieniony przez Zoltan 2012-01-29, 14:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-01-28, 11:21
|
|
|
Dzięki. widziałem to juz kiedys na allegro. Jest to sposób ... |
|
|
|
 |
Ndz000


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 39 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 267 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-01-28, 11:24
|
|
|
jest i mysle najtanszy tylko slyszalem iz tza czesto szorowac bo szare sie robia
szybko |
_________________ Ojciec Polak, matka Polka
Polskie miasto, polska łąka
Piękna nasza Polska cała
By ta Polska ocalała
Ale jeszcze my żyjemy
Wszystkim wkoło pokażemy
Jak wojować, jak wygrywać
Sprawiedliwie i gorliwie † [*] † |
|
|
|
 |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-01-28, 13:08
|
|
|
... podobnie z oryginalnymi oponami i samymi motocyklami ... |
|
|
|
 |
Ndz000


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1997
Wiek: 39 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 267 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2012-01-29, 08:43
|
|
|
a no sila wyzsza hce sie lansic to tza i szorowac |
_________________ Ojciec Polak, matka Polka
Polskie miasto, polska łąka
Piękna nasza Polska cała
By ta Polska ocalała
Ale jeszcze my żyjemy
Wszystkim wkoło pokażemy
Jak wojować, jak wygrywać
Sprawiedliwie i gorliwie † [*] † |
|
|
|
 |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-01-29, 10:21
|
|
|
... tak jak piszesz nie ma srania obok lasu ... |
|
|
|
 |
Żółw


Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 4528 Skąd: W-wa Bemowo
|
Wysłany: 2012-01-29, 11:45
|
|
|
Takie nakładki są przeważnie zakładane razem z oponą i zachodzą pod felgę. Można zgalwanizować ale jest niebezpieczeństwo, że odpadnie.
Znajomy w swoim Garbusie chciał oszczędzić i zamontował takie na opony (+galwanizacja), po 3 miesiącach (a jeździł dużo na zloty) odpadły. Na kole samochodowym to pikuś odpadnie i wpadnie do rowu natomiast na motocyklu może być bardziej niebezpiecznie bo masz lagi i może się w ośkę zaplątać lub w szprychy.
Ma być lans - niestety musi kosztować |
_________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!! |
|
|
|
 |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-01-29, 12:09
|
|
|
... nie powiem, zebyś mnie podbudował. ale faktycznie bezpieczeństwo ponad wszystko. Lans jest tu uboczny, po prostu podoba mi się motocykl na oponach z białym pasem. Trzeba będzie odpuścić kilka zgrzewek browca. Dzięki za info |
|
|
|
 |
Żółw


Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 4528 Skąd: W-wa Bemowo
|
Wysłany: 2012-01-29, 13:14
|
|
|
artek, ja właśnie czekam na odbiór moto z serwisu - zakładają mi z białymi paskami. Naszukałem się ich po necie sporo. Szukałem Metzelerów ME 880 WW - nie ma w polskich hurtowniach - wszystkie na zamówienie z Niemiec (mowa o obydwu - przód + tył).Podobnie sprawa wygląda z Dunlopami WW (D404 i K555). W końcu z tego co się orientuję chłopaki z serwisu ściągali z Niemiec przez jakąś dużą hurtownię z Rzeszowa - czas oczekiwania ok tygodnia. Masz tam rzut beretem to się musisz zorientowac. Jak będę odbierał moto to się dowiem ewentualnie jak się nazywa ta hurtownia dokładnie - ponoc jedna z większych. |
_________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!! |
|
|
|
 |
Robiro


Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 59 Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 176 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
Merlin


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3295 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
|
|
|
 |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-01-29, 16:41
|
|
|
Panowie wielkie dzięki za powyższe informacje. W przypadku Classica łatwiej z tymi oponkami. W Customie przesrane z 19-ką ... ale cóż swiadomy wybór ... poza tym |
|
|
|
 |
kroolik

Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 44 Dołączył: 17 Lip 2011 Posty: 38 Skąd: Szczurowa
|
Wysłany: 2012-02-07, 15:03
|
|
|
A ja mam pytanie takie, wiadome że w clasick'u szerokość tylnej opony to 170, a co jak by założyć szerszą 200? Jaki wpływ bedzie to miało na jazdę, spalanie, bezpieczeństwo itd??? Prosze o odpowiedzi bo właśnie będe zmieniał |
_________________ Boże pozwól mi być takim człowiekiem za jakiego uważa mnie mój pies |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2012-02-07, 16:19
|
|
|
kroolik, A zmieścisz ją tam. ? |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
kroolik

Model: WS1600
Rocznik: 2002
Wiek: 44 Dołączył: 17 Lip 2011 Posty: 38 Skąd: Szczurowa
|
Wysłany: 2012-02-08, 18:42
|
|
|
jaro wygląda na to że wejdzie (jak się popieści to się i zmieści a przynajmniej załóżmy że wejdzie, dokładniej mówiąc to mam możliwość założenia standardowej 170 lub właśnie tej 200 co wizualnie by "pogrubiło" tylko jestem ciekaw właśnie jakie będą ewentualne skutki uboczne. Pozdro. |
_________________ Boże pozwól mi być takim człowiekiem za jakiego uważa mnie mój pies |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-02-08, 19:25
|
|
|
kroolik napisał/a: | Jaki wpływ bedzie to miało na jazdę, spalanie, bezpieczeństwo itd? |
Bezpieczeństwo to czy będzie się dobrze trzymać na feldze - jest jakaś tolerancja szerokości opony jaką można na dany rozmiar felgi założyć
Spalanie może nieznacznie wzrosnąć. Pytanie czy nie będzie ocierać o błotnik przy ugięciu na wahaczu.
No i czy w classicu będzie ona widoczna i da spodziewany efekt optyczny w customie na pewno tak. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-02-08, 20:19
|
|
|
dokładnie, trochę to bez sensu, 170 jest mechanicznie i optycznie optymalna. |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
|