YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesiadka z DS 1100 na Road Star XV1700
Autor Wiadomość
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1702
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2013-10-01, 22:21   

Tak sobie czytam te wywody na temat hamulców ;/ trochę śmigam na RS-ach , wcześniej na Dragach ... jeżeli komuś się blokuje koło przy 60 km/h lub przy naciśnięciu "dwoma paluszkami" to niech czym prędzej zmieni klocki bo albo będzie miał maszynę do remontu albo w najgorszym wypadku nigdy się już nie spotkamy ......
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-10-01, 22:28   

monkton napisał/a:
Informację podałem za http://www.scigacz.pl/Yam...tikow,9584.html
wierzę, ale ja mam inne info.
Pompa od Warriora 2008 5PX-W0041-00-00 , zacisk prawy 5PX-2580T-10-00
I teraz konkrety: zacisk Warriora dwu tłoczkowy, zacisk R1 trzy tłoczkowy, pompa hamulcowa Warriora jak przystało na cruisera, zintegrowana ze zbiornikiem płynu hamulcowego, zakładam, że metal. W R1, pompa osobno, zbiornik ( plastik) osobno.

pompa warrior.png
Plik ściągnięto 18925 raz(y) 54.22 KB

zacisk Warrior.png
Plik ściągnięto 225 raz(y) 175.96 KB

zacisk R1.png
Plik ściągnięto 201 raz(y) 150.58 KB

pompa R1.png
Plik ściągnięto 198 raz(y) 75.29 KB

_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2013-10-01, 23:43   

Kiedy zaczęli produkcję Warriora i on i R1 miały te same hamulce i ten sam widelec ale R1 cały czas jest modyfikowana i jeżeli porównasz rocznik 2008 to faktycznie są różnice, ale jak weźmiesz np. 2006 to jest to samo . Co do RS to raczej niewiele ma wspólnego z R1.
 
 
Peters 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 2861
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2013-10-02, 08:02   

Panowie ta cała dyskusja jest do dupy , wsiądźcie na RS-a pojeździjcie parę dni a potem zamieńcie z powrotem na 1100 , nie sądzę abyście chcieli , liczy się przyjemność z jazdy a nie : tabele , dane i statystyki .
_________________
BMW K 1200 LT


REGULAMIN
 
 
ROBERT72 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 2418
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2013-10-02, 09:04   

Peters napisał/a:
Panowie ta cała dyskusja jest do dupy , wsiądźcie na RS-a pojeździjcie parę dni a potem zamieńcie z powrotem na 1100 , nie sądzę abyście chcieli , liczy się przyjemność z jazdy a nie : tabele , dane i statystyki .


Ot i mądrze prawisz Peters :koksik:
_________________
Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6500
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2013-10-02, 10:11   

A mnie się wydaje, że każda sroczka swój ogonek chwali. I dlatego DS 1100 rules ! ! ! ;D
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2013-10-02, 10:18   

Wild/Road Star is King :niema: :pierdut:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-10-02, 16:22   

Peters napisał/a:
liczy się przyjemność z jazdy
i bezpieczeństwo, więc jeżeli można mieć jedno i drugie, to dlaczego nie ? Pomysł wstawienia widelca i hamulców ze sporta jest OK. Jeżeli zażegnali, to dupa blada. Przyglądałem się niedawno R1. Cacko. Amory regulowane. W każdej chwili możesz sobie utwardzić przód, hamulce trzy tłoczkowe. Biorąc prymitywne zawieszenie XVS 1100 i byle jakie hamulce, to nie widzę wielkich powodów do popuszczania w majtki. Nie wspominając o wiszącym, jak miecz Damoklesa sprzęgiełku rozrusznika, ułamujących się wałkach napędu, jak nie z jednej, to z drugiej strony. Z tej strony
Bemol napisał/a:
DS 1100 rules !
nie podpisuję się pod tym. Człowiek jedzie i się zastanawia, dojadę, czy jak Franek w ubiegłym roku będę robił, to czy tamto. Chyba jeszcze nie było zlotu, żeby komuś coś nie padło.
A XV 1700 jak na razie nic do mnie nie doszło, żeby te maszyny miały słabe punkty. Staram się trzeźwo podchodzić do pewnych zagadnień i nie należę do
Bemol napisał/a:
każda sroczka swój ogonek chwali
. Jak cos jest dupowate, to jest i głośno o tym mówię, pisze.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6500
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2013-10-02, 16:28   

witek1965 napisał/a:
Jak cos jest dupowate, to jest i głośno o tym mówię, pisze


możesz pisać o HDecji że jest dupowata a i tak jej właściele będą nią zafascynowani i zadowoleni, podobnie z innymi markami czy modelami. Jak ktoś ma sentyment do swej maszyny to ma w przyrodzeniu opinie innych.
Moto to nie tylko kawał żelaza i dwa koła. Czasami niektórzy o tym zapominają
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
Peters 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 2861
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2013-10-02, 17:07   

witek1965 napisał/a:
jak na razie nic do mnie nie doszło, żeby te maszyny miały słabe punkty.

Jedynym słabym punktem jest wg. mnie mało elastyczna skrzynia biegów, ale do tego idziesię przyzwyczaić.
_________________
BMW K 1200 LT


REGULAMIN
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-10-02, 17:37   

Bemol napisał/a:
Moto to nie tylko kawał żelaza i dwa koła.
jak dla mnie to coś co ma sprawiać mi radość, a nie spędzać sen z powiek. jak na razie moja maszyna sprawia mi radość, ale to nie oznacza, że jestem ślepy i głuchy na niedomagania tego typu.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-10-02, 18:41   

Chyba tak wlasnie jest, ze jak sie przesiadzie z 1100 na cos innego to zaczyna sie myslec, ze nigdy juz do tego sie nie powroci. Kiedys rozmawialemmz Tomkiem i mowil, ze jak wsiadl na GTL to juz nie wsiadzie na armature. Tak juz chyba mamy? Pamietam tez slowa Krokodyla zeby probowac wszystkiego i zawsze cos znajdzie sie dla siebie. Ja znalazlem wydaje mie sie to co mie kreci ... armatura, turystyk, moc i power!
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
wemar 


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 1133
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-10-02, 19:47   

illusion napisał/a:
... jeżeli komuś się blokuje koło przy 60 km/h lub przy naciśnięciu "dwoma paluszkami" to niech czym prędzej zmieni klocki ...

Spoko, to tylko incydenty zaraz po zmianie przewodów na oplecione, a podałem to li tylko jako ilustrację skuteczności.
_________________
Jeżdżę, ... bo lubię.
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1598
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2013-10-02, 22:57   

wemar napisał/a:
od dużej ilości centymetrów sześciennych lepsze jest tylko ... jeszcze więcej centymetrów sześciennych


I to jest jedyna słuszna myśl :brawo: :meksyk:
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4811
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2014-05-10, 22:04   

Nie czuję się upoważniony do polemiki z tym temacie, bo za mało śmigam (jakieś 16 tys rocznie), ale kilka słów od siebie mogę napisać.

650-tka, tak, ale na początek, bo potem mało. 1100 - "łep urywa na starcie" w porównaniu z 650-ką... Ale... XV 1700, hmmm...

Jakie wrażenia z przesiadki? To inny świat, inna epoka. Inna dynamika, inne prowadzenie, inne pokonywanie zakrętów. Inne hamowanie. Tego nie da się porównać.

Ponieważ mam wielką przyjemność dosiadać, chyba najmocniejszego z rodziny XV 1700 (zabójca plastików lub miejski wojownik), przyznam, że jestem mile zaskoczony.

Nie dość, że wygląda na ciężki sprzęt (a ma 300 kg), jest zaskakująco lekki, środek ciężkości robi swoje. Na XVS-ie 1100 lubiłem odkręcić i nieco podkręcić obroty, żeby nieco poszaleć... Ale w przypadku XV-esa to robi się nieco niebezpieczne. Pomijam, że mam PC, a to robi swoje - podstawowy moment obrotowy rzędu 144Nm przy 3700 obr/min to już nie jest pierdółka... Ten sprzęt trzeba szanować, bo może się zemścić.

Ja wiem, to nie jest typowy XV 1700. Mój jest sporo mocniejszy, ale śmigałem też sprzętem Miki`ego. Gdybym miał wybierać między XVS-em 1100 a XV 1700 nie zastanawiałbym się ani minuty. Stawiam na moc i potęgę. Większa frajda z jazdy.

Ale, to nie jest maszyna dla początkujących monitów. Mierzmy siły na zamiary.
 
 
winiar 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1363
Skąd: z Polski
Wysłany: 2014-05-11, 08:11   

1janbo, na czym polega ta nietypowość Twojego XV 1700? o ile jest mocniejszy i dlaczego?
_________________
winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...

XV 1900 Roadliner S
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-05-11, 09:59   

1janbo nie chcę cię smucić ale ten twój PC przy gaźnikach HSR to nawet dymku by nie powąchał
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 862
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2014-05-11, 20:00   

Marek, lata Warriorem.
Miałem okazję odkręcić manetkę- pocisk ;D
Cytat z http://www.motorbikejaros...ha_warrior.html
Jakkolwiek podwoziowo Warrior nie ma wiele wspólnego z Wild Starem, to ich silniki łączy rodzinne podobieństwo. Rozwiercenie o 2 mm (do 97 mm) cylindrów przyczyniło się do wzrostu pojemności skokowej do 1670 ccm. Przy skoku tłoka wynoszącym 113 m silnik nadal ma długoskokowy charakter. W
porównaniu z Wild Starem przekonstruowano rozrząd i powiększono średnicę zaworów. Ale nadal wałki rozrządu pozostają w bloku silnika. Za to miejsce gaźników zajął wtrysk paliwa. Wszystko to dało wzrost mocy do 85 KM przy obrotach rzędu 4600 obr/min. Może to umiarkowanie dużo przy tej pojemności
skokowej, ale osiągający już przy 2500 obr/min wartość 130 Nm moment obrotowy tłumaczy wszystko. Warrior jest maszyną zaprogramowaną do ulicznych wyścigów, dragsterem z miejscem na tablicę rejestracyjną, pogromcą plastikowych superbików, które we wściekłej bezsilności prędzej zrzucą z
grzbietu swojego kierowcę, niż dogonią długie i niskie monstrum Yamahy.
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2014-05-11, 20:39   

... mogę cytat potwierdzić, moto z cytatu należy do Koziołka - potwór ! !!
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1707
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-05-11, 20:42   

miki tyle tylko że RS 1700 ma ten sam silnik i tą samą moc, a powiadam ci jeździłem i wariatem i radkiem 1700 ale to co przeżyłem na radku z gaźnikiem HSR po prostu wymiata, dobre szlifierki mogą mieć problem co by się nie zbłaźnić, jak chcesz to pogadaj z illuzionem
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group