YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z rozbujaniem moto powyzej 70km/h
Autor Wiadomość
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-05-19, 09:08   Problem z rozbujaniem moto powyzej 70km/h

Panowie może ktoś z was będzie miał jakiś pomysł (mnie się już wyczerpały) mianowicie mam problem z moim dragusiem związany z brakiem możliwości rozbujania go powyżej 70km/h. Jak chce przyspieszyć to jest odczuwalne chwilowe dławienie motorka i nie chce iść tzn nie mogę go rozbujać do większych prędkości. Wcześniej miałem problem z jazda nawet prędkościami 50km/h dławiło go zupełnie. Moto był u mechanika który sprawdził gaźniki (przeczyścił go)zrobił synchro. Ja już nie mam pomysłów co to może być nachodzą mnie różne rozwiązania może pompa, moduł (czy jest możliwość sprawdzenia modułu?). Po odpaleniu motorka wszystko jest ok na biegu jałowym ok ma obroty ładnie je trzyma problem pojawia się podczas jazdy. Dodam ze paliwo w zbiorniku mam. Jak macie jakieś swoje uwagi proszę się nimi podzielić. Nie wiem czy wziasc się za to samemu czy zaprowadzać do mechanika.
 
 
Jacek 


Model: SYMPATYK
Wiek: 61
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Zielonka k/W-wy
Wysłany: 2012-05-19, 09:26   

Cześć.
Powodów może być bardzo wiele, ale z tego co piszesz myślę, że powodem jest brak dostatecznej ilości paliwa. Sprawdź w pierwszej kolejności, czy nie masz zatkanego odpowietrzenia w korku wlewu paliwa lub kranika.
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-05-19, 11:03   

ROZUMIEM KOLEGO ZE JEŚLI CHODZI O SPRAWDZENIE ODPOWIETRZNIKA NA KORKU WLEWU MASZ NA MYŚLI ZUPEŁNE GO WYJECIE Z BAKU I SPRAWDZENIE JAK BEZ KURKA IDZIE MASZYNKA. JEŻELI CHODZI O KUREK SPUSTOWY TO TRZEBA BĘDZIE GO ZDEMONTOWAĆ MOŻLIWE ZE TAM SIEDZĄ JAKIEŚ PAPROCHY. W TAKIM RAZIE BĘDĘ MUSIAŁ TO ZROBIĆ W WOLNYM CZASIE DZIĘKI ZA SUGESTIE
 
 
Jacek 


Model: SYMPATYK
Wiek: 61
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Zielonka k/W-wy
Wysłany: 2012-05-19, 20:57   

Wystarczy, że ściągniesz wężyk z kranika, podstawisz jakieś naczynko i poobserwujesz jak leci paliwo. Nie leci, wyjmij korek, dalej nie leci kranik. Paliwo leje się strumieniami cały czas, szukamy dalej.
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-05-19, 21:13   

Ruffi, podobne objawy miałem w DSie jak raz zatankowałem na Tesco, na drugi dzień moto straciło moc, przewaliłem gaźniki, synchro, zawory, świece, cewki i kicha, kumpel wpadł na myśl wymienić paliwo, po przelaniu gaźników nową PB nagle moto odżyło ;D
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-05-20, 13:31   

Odpowietrznik sprawdziłem poświęcając swoje usta zaciagnolem z kurka wlewu wszystko wygląda na drożne, kranik również spuszczałem paliwo jakiś czas temu (sprawdzę jeszcze raz). Czy możliwe ze pompa paliwa może niedomagać? i dawać taki efekt. Chciałem was zapytać czy każdy z was po włączeniu zapłonu w maszynie słyszy prace pompy (słychać brrrrrrrrrrrrrr - turkotanie :)przez kilka sekund) bo u mnie się tak właśnie dzieje. Zastanawiam się czy to właśnie nie jest przyczyna pompki będę musiał ja prześwietlić. Jeżeli chodzi o paliwo to tankuje na stacjach typu BP ORLEN I STATOIL nie sadze ze to wina paliwa ale reki sobie urwać nie dam. Kolego JOHNYPL jaka tankujesz ja 95 może lepiej 98.
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 2024
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1363
Skąd: Rob
Wysłany: 2012-05-20, 13:57   

Pompka terkocze jak zasysa paliwo, kup może jakiś preparat do czyszczenia gaźników taki co to się go do baku wlewa i może zmień paliwo jak radzi johnypl
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-05-20, 14:12   

to co 98 zatankować? zamiast 95 jeździ ktoś z was na 98. To turkotanie to pompa wygląda na zdrowy system zasilania. Myślicie ze może to paliwo takiego fikusa odprawiać, czy ktoś z was jeździ na 98 lub jakaś super hiper
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2012-05-20, 15:50   

A może sprzęgło ci się ślizga.
_________________
Dawid Z.
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 2024
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1363
Skąd: Rob
Wysłany: 2012-05-20, 20:11   

Zmienić w sensie, że wymienić to co masz w baku na świeże z dobrej stacji np. Orlen czy inny jakiś główny krwiopijca, a nie z 95 na 98. Jeśli miałeś z dobrej stacji to spróbuj z innej dobrej. Musisz zacząć od eliminowania najprostszych rzeczy do coraz bardziej skomplikowanych aż do rozwiązania problemu.
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-05-20, 20:23   

Nie sadze aby sprzęgło się ślizgało, paliwo tankuje na dobrych stacjach. Pompka działa, wydaje mi się ze możliwe ze za mały poziom paliwa w komorach. Sytuacja utraty mocy dzieje się pod obciążeniem na biegu jałowym wszystko działa jak ta lala obroty pięknie trzyma, po wprowadzeniu go na wysokie obroty nic się nie dzieje złego nie strzela n ie prycha tylko pod obciążeniem. Nic zdecydowałem dać go spowrotem do doktora. Wcześniej doktor przeczyścił gaźniki i się polepszyło moglem tylko jechać do 50km/h. Teraz mogę jechać powyżej 50km/h ale go nie rozbujam powyżej 70km/h. Mnie już pomysły się wyczerpały może sobie doktor od motorów poradzi
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-05-20, 21:42   

Napisz w jak to się stało. Czy od początku tak masz, czy był u mechanika, czy go kupiłeś takiego, czy kiedykolwiek jeżdził szybciej niż 70 km/h ?

Bo jak takiego kupiłeś od kogoś to może ktoś rozrząd rozbierał i źle usatwił?
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-05-20, 22:01   

Kupilem go od znajomego nie rozbierał rozrządu nic przy niej nie dłubał- przynajmniej tak mnie zapewnia. Jak ja kupiłem była wolowata, to postanowiłem za porada kolegów z forum wymienić króćce ssące, wcześniej przejrzałem gaźniki wyczyściłem. Zamocowałem wszystko na moto nowe świece gaźnik po przeczyszczeniu króćce ssące nowe świece nowe olej filtr powietrza oleju nawet filtr paliwa wymieniłem. Moto po takim zabiegu dostało żywotności miał przyspieszenie wszystko było ok poza obrotami (delikatne wahania)ale jak się rozgrzał to i obroty trzymał. Po przejechaniu około 300km zaczol się problem na początku podczas jazdy odczułem delikatne opóźnienie przerywanie podczas jazdy ale delikatne praktycznie nie odczuwalne. Wróciłem z trasy moto trochę ochłonęło uruchomiłem go ponownie i jazda przejechałem 10km po czym moto zdechło w takim sensie ze utracilo wigor nie moglem jechać powyżej 50km (wolowaty - tragedia). Oddałem go do mechanika bo sam już nie miałem zdrowia i cierpliwości. Mechanior przeczyścił gaźnik polepszyło się - trzyma obroty na biegu jałowym po uruchomieniu wchodzi na wysokie obroty bez zająknięcia wszystko na biegu jałowym. Według mojego obrotomierza który założyłem wynika ze przy 5000obr odcina zapłon podczas jazdy maksymalnie rozkręcam moto do 4000obr. Wrzucam jedynkę przyspieszam na dwójkę i depa na gazie odczuwam ze maszynka nie domaga dochodzę do piątki i czuje jak odkręcam manetkę ze maszyna nie ma zrywu brak jej mocy, tym sposobem nie mogę uzyskać prędkości nawet 90km/h. Po wymianie króćców motorek miał zryw było ok co się stało już nie mam pojęcia możliwe ze pompka przyspieszająca albo poziom paliwa w komorach. Ja już straciłem cierpliwość do mojego moto
 
 
Etek 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 509
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-20, 23:38   

Podjedź do mnie na Warszawską 183 - zobaczymy co tam się dzieje.
_________________

 
 
Jacek 


Model: SYMPATYK
Wiek: 61
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Zielonka k/W-wy
Wysłany: 2012-05-21, 19:07   

Piotrek. Z Radomia przy prędkości max. 50 km/h, trochę mu zejdzie ;d

[ Dodano: 2012-05-21, 19:08 ]
Ruffi, Daj mi swój numer telefony, pogadamy może znajdziemy rozwiązanie.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-05-21, 20:00   

Jacek napisał/a:
Z Radomia przy prędkości max. 50 km/h, trochę mu zejdzie ;d


Etek napisał/a:
Podjedź do mnie na Warszawską 183 - zobaczymy co tam się dzieje.


Etek miał na myśli serwis, który mieści się w Radomiu. W końcu jest tam szefem


MOTO RADOM
Warszawska 183
26-600 Radom
tel. +48 48 360 94 94
Email: biuro@motoradom.pl
www.motoradom.pl
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-05-29, 12:20   

Dzieki Jacek za zainteresowanie moto stoi u mechanika i czeka na przegląd. Tak jak pisałem wcześniej wszystkie pomysły mi wygasły a może to problem jest z elektryka może moduł, nie wiem sam. Dziwne jest to ze wszystko zaczyna się pierdzielić po 70km/h nie dostaje maszyna wigoru sprzęgło odpada jest ok (sprawdzane przez mechanika). Jeśli to nie elektryka to gaźnik tyle ze był czyszczony przez mechanika może nie ma odpowiedniej ilości paliwa po wypaleniu nie dostaje i dlatego się tak dzieje. Jeśli mechanik mi zdradzi przyczynę to na pewno ja wam napisze. A co do serwisu to jest ostateczność ceny zaporowe jeśli za oring wołają 30zl który można kupić za 5zl to i serwisowanie pewnie drogie.
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 2024
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1363
Skąd: Rob
Wysłany: 2012-05-31, 08:31   

I co Ruffi jakieś efekty pracy mechanika już są ?
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
robroy 


Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 15
Skąd: witków
Wysłany: 2012-06-01, 12:49   

Mam podobny problem. Mianowicie na biegu jałowym jest wszystko ok. problem zaczyna się podczas jazdy. Rozpędza się z dużymi oporami, na niższych obrotach popierduje sobie trzeba go mocno przytrzymać na gazie i dopiero po chwili zaczyna przyspieszać. Co to może być ? Była robiona regulacja luzów zaworowych,synchronizacja gaźników,nowy filtr paliwa,powietrza, nowe świece i fajki. Przestawiałem iglicę na większą lub mniejszą dawkę paliwa, bez zmian.poradźcie coś bo normalnie moto doprowadza mnie do szału :ryczy: .
_________________
W ŻYCIU PIĘKNE SĄ TYLKO CHWILE, TA CHWILA TO JAZDA MOTOCYKLEM.
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-01, 13:15   

robroy,

Sprawdzałeś w jakim stanie są membrany? W gaźnikach o stałym podciśnieniu to kluczowy element. Może być mała dziurka, iglica w dyszy będzie wtedy źle pracować i koniec jazdy. Cena nowych membran niestety jest koszmarna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group