YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Drag 650
Autor Wiadomość
rafuss 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 55
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-01-01, 21:05   Drag 650

Witam Jestem krótko po zakupie mojego motocykla, troszkę go zaczynam przeglądać po swojemu ponieważ sprzedający nie był delikatnie mówiąc estetą i mam kilka rzeczy do małych poprawek estetycznych i przy okazji przeglądu ogólnego zauważyłem nieco sparciałe gumki/kapturki od gaźników te ściągane do synchronizacji wiem że należy wymienić tylko czy takie coś kupujemy w serwisie czy można to gdzieś indziej zakupić i jaka jest przybliżoną kwota zakupu? A druga sprawa to uszczelnienia na Cardanie od strony koła to już wiem serwis i około 70 zł ale jet jeszcze jeden uszczelniacz od strony silnika nieco większy czy tam powinna się znajdować jakaś objemka zaciskowa bo ja takowej nie mam nawet posiadam szczelinę między wałem a gumą czy tak ma być czy nie? jeżeli tak nie powinno być to wiadomo wymiana i także pytanie czy tylko serwis i jaka jest przybliżona kwota za ta cześć?

1.jpg
Plik ściągnięto 330 raz(y) 350.72 KB

 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1708
Skąd: Dziki Wschód

Wysłany: 2012-01-01, 21:31   

Cześc Rafuss
Pewnie nie chce się czytać forum, ale bez tego ani rusz. Odpowiedzi na temat kardana poszukaj tu http://www.yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=450 na pierwsze pytanie też pewnie gdzieś na forum znajdziesz odpowiedz, na górze pod zdjęciem jest opcja szukaj tylko trochę wysiłku :ryczy:
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Rafcon 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 131
Skąd: Siemianowice Śl
Wysłany: 2012-01-01, 21:39   

Ta osłona ze zdięcia jest prawidłowa musi byc luz bo tam ma się obracać wał
_________________
DS 650>MS 1300 https://youtu.be/e7wtzCsaubQ
 
 
rafuss 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 55
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-01-01, 21:40   

robrob napisał/a:
Cześc Rafuss
Pewnie nie chce się czytać forum, ale bez tego ani rusz. Odpowiedzi na temat kardana poszukaj tu http://www.yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=450 na pierwsze pytanie też pewnie gdzieś na forum znajdziesz odpowiedz, na górze pod zdjęciem jest opcja szukaj tylko trochę wysiłku :ryczy:

Dzięki za odpowiedz forum chce mi się czytać i czytam ale akurat odpowiedzi na moje pytania nie znalazłem nadal nie wiem czy na dużej osłonie Cardana od strony silnika powinna być jakaś opaska zaciskowa i czy szczelina między wałem a uszczelnieniem to prawidłowość no i o kapturkach z gaźników też nic nie znalazłem. :(

[ Dodano: 2012-01-01, 21:42 ]
Rafcon napisał/a:
Ta osłona ze zdięcia jest prawidłowa musi byc luz bo tam ma się obracać wał

Ale aż taka duża ta szczelina pewnie tam się sporo syfu dostaje :(
 
 
Arcon 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 446
Skąd: WuWuzeLe
Wysłany: 2012-01-02, 10:24   

W sprawie "kapturków" - w serwisie coś ok 12 zł / sztuka, na necie są także zamienniki no-name po jakieś 4 zł. W serwisie możesz zamówić od razu te opaski zaciskowe na króćce, też po ok. 10 zł / sztuka.

W sprawie uszczelnienia wału - u mnie wygląda to tak samo, ale miejsca na żadne sprężynki nie stwierdziłem. Podejrzewam, że tak musi być. Ze względu na umiejscowienie tego uszczelnienia (i położenie odwrotnie do kierunku jazdy) zbytnio się tam nie syfi, zajrzałem tam przy ostatnim demontażu koła, to było czyściutko - tylko sucho. Nasmarowałem i jest git.

Zaślepki po 4 zł - np. TUTAJ
 
 
rafuss 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 55
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-01-02, 22:45   

Arcon napisał/a:
W sprawie "kapturków" - w serwisie coś ok 12 zł / sztuka, na necie są także zamienniki no-name po jakieś 4 zł. W serwisie możesz zamówić od razu te opaski zaciskowe na króćce, też po ok. 10 zł / sztuka.

W sprawie uszczelnienia wału - u mnie wygląda to tak samo, ale miejsca na żadne sprężynki nie stwierdziłem. Podejrzewam, że tak musi być. Ze względu na umiejscowienie tego uszczelnienia (i położenie odwrotnie do kierunku jazdy) zbytnio się tam nie syfi, zajrzałem tam przy ostatnim demontażu koła, to było czyściutko - tylko sucho. Nasmarowałem i jest git.

Zaślepki po 4 zł - np. TUTAJ

Bardzo dziękuję za odpowiedz i link do kapturków. Trochę mnie uspokoiłeś z tym uszczelnieniem ale mam jeszcze jedno pytanie/problem który mnie bardzo nurtuje mianowicie jak złapie Wał Cardana ręką i próbuje obrócić nim to mam wyczuwalny dość doży luz około 6 - 7 mm proszę mi jeszcze powiedzieć czy jest to powód do zmartwienia czy jest to normalne czy któryś z elementów składowych kardana bądź samej przekładni w kole jest zużyty? :?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-01-02, 23:42   

rafuss napisał/a:
dość doży luz około 6 - 7 mm proszę mi jeszcze powiedzieć czy jest to powód do zmartwienia czy jest to normalne

normalne to to nie jest na pewno.

rafuss napisał/a:
czy któryś z elementów składowych kardana bądź samej przekładni w kole jest zużyty? :?


sam kardan to jest od strony skrzyni. Luz, który wczuwasz jest raczej w przekładni. Tam jest koło zębate talerzowe oraz wałek z zębatką stożkowa, który je napędza.
Przeniesienie napędu w skrócie to wyjście wałka ze skrzyni biegów do którego zamocowany jest przegub krzyżakowy(element 37 na rysunku w temacie - patrz link poniżej), zwany kardanem i dalej na wał pędny, dalej poprzez wielowypust na wałek zdawczy (ten z zębatką stożkową) na zębate koło talerzowe i poprzez kolejny wielowypust na koło motocykla.
Masz to zobrazowane w temacie http://www.yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=450
Warto poczytać dla zaspokojenia ciekawości i nie tylko.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
rafuss 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 55
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-01-02, 23:49   

czytałem i oglądałem ze dwa razy ten opis i foty, dzięki temu zabiorę się za przegląd mojej przekładni w niedługim czasie ale tym czasem proszę powiedz czy ten luz można jakoś zlikwidować/wyregulować czy nie jest niebezpieczny i można tak jeździć ?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-01-02, 23:51   

W razie tragedii można zastosować "wnętrzności" z przekładni Virago 535. Nie jestem pewny, ale może pomóc również "spasowanie przekładni" poprzez zastosowanie odrobinę szerszej podkładki. Zębatka wałka jest stożkowa, wiec jak wałek wejdzie (element między 8 a 9 głębiej) niewiele głębiej to się zrobi "ciaśniej" na kole zębatym (element między 19 a 18). Rozbiórka jest również opisana na forum

[ Dodano: 2012-01-02, 23:53 ]
trzeba dorobić klucz do odkręcenia tulei 11. Uwaga lewy gwint

partimage2.gif
Plik ściągnięto 512 raz(y) 22.7 KB

_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
rafuss 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 55
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-01-05, 15:51   

Koledzy czy posiada/zna ktoś może nr katalogowy części - osłonki przeciw kurzowej/błotnej (na rysunku to nr 36 )na wał Cardana do DS 650 ?
 
 
Arcon 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 446
Skąd: WuWuzeLe
Wysłany: 2012-01-05, 16:22   

Oj, jednak nie chce się koledze szukać na forum, lepiej zapytać po raz kolejny o to samo.

http://www.yamaha-dragsta...r=asc&start=140
 
 
rafuss 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 55
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-01-05, 16:52   

W tym poście widziałem ten nr części ale podawała go osoba która posiada DS 1100 więc nie byłem pewien czy to jest ten sam rozmiar co do DS 650
 
 
Arcon 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 446
Skąd: WuWuzeLe
Wysłany: 2012-01-05, 16:59   

Niżej - http://www.yamaha-dragsta...p=176745#176745
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2012-01-05, 18:06   

te fotki to z 650 bo 1100 wyglada inaczej w srodku a tutaj masz dla pewnosci katalog czesci http://www.yamaha-motor.d...le-katalog.aspx
 
 
rafuss 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1998
Wiek: 48
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 55
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-01-05, 19:56   

Ogromne dzięki za pomoc :zoobroofka:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group