 |
ZAMIANA KIERUNKOWSKAZÓW ORYGINALNYCH NA LED |
Autor |
Wiadomość |
ADi


Model: SYMPATYK
Wiek: 59 Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 988 Skąd: FNW/CBY
|
Wysłany: 2015-09-17, 14:29
|
|
|
JozefK, nie miałem zamiaru Ciebie urazić. W Waszych rozważaniach po prostu mało jest praktycznych informacji, które można wykorzystać w warsztacie.
OldDiver, to już kwestia gustu, a o tym przecież nie będziemy pisać. Przynajmniej nie w tym temacie |
_________________ - R 1250R '22
- CB 650R '23 |
|
|
|
 |
arkady007

Model: MS1900
Rocznik: 2011
Wiek: 53 Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 208 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-09-18, 18:11
|
|
|
Włączę się do tematu - po postulatach kol Adi:
Ja w swoim zrobiłem tak:
Z przodu zostawiłem kierunki oryginalne (bo mi się podobają) i zastosowałem tam dwukolorową żarówkę LED. Niestety gniazdo tejże żarówki musiałem wymienić bo żarówki USA mają inaczej mocowane wypustki ustalające żarówkę. Teraz mam tak, że kierunki, które w oryginale świeciły cały czas na pomarańczowo, teraz świecą na biało, a jak włączę kierunek to białe miga naprzemiennie z pomarańczowym.
Tylne kierunki założyłem aftermarket LED bo z tyłu mi pasiły mniejsze.
Natomiast jeśli chodzi o instalację pozostałą to z modułu sterującego światłami (wersja USA) i m/in przerywaczami wyciągnąłem 2 przewody do kierunków i na nich dokładając masę założyłem przerywacz elektroniczny do LED. Dzięki temu pobór prądu mam minimalny a o to mi chodziło.
Jeśli ktoś ma problem z tematem i mieszka niedaleko - służę pomocą. |
_________________ Arkady007
Był Stryker 1300 Raider zakupiony
Z motocyklami jest jak z wódką...
Fun zaczyna się od litra ... |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|