YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
częstotliwośc wymiany opon.
Autor Wiadomość
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2011-11-01, 22:07   

dla mnie tez 15 tys jest nieosiagalne, w miescie nie kulam wcale , drogi sa swietne i predkosc przewaznie 100-130 km/h
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2011-11-01, 22:30   

fazzi napisał/a:
zamawialem detkowa ale powiedzialno mi ze ich juz praktynie nie ma i ze zakladaja detki do dezdetkowych, kupowalem w najwiekszej sieci oponiarkiej w Hiszpanii i czekalem na nia 2 dni wiec gdyby byly detkowo to dla nich bez roznicy jaka by sciagneli
dla mnie wazne jest aby nie wygladala jak jej poprzedniczka po 10 tys km
Obrazek


Piękna. Wygląda mi to na palenie gumy ale dragiem? :hahaha:

Bridgeston Exedra na tyle wytrzymuje u mnie około 20 tys.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
Maniu_85 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 340
Skąd: KONIN / TUREK
Wysłany: 2011-11-01, 23:47   

witek1965 napisał/a:
Maniu_85, tutaj znajdziesz informacje http://www.yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=3296


Dzieki wielkie będe w garażu sprawdze. A tak apropo gdzie kupujecie swoje opony na allegro czy może w pobliskich wulkanizacjach? Czeka mnie wydatek pewnie koło 600zł jak sie dobrze orientuje :-) Opona oponą tylko gdzie tu wyszukać dobry warsztat który mi ją zamontuje.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-11-02, 00:20   

ja kupuję w netcar.pl Są inne sklepy, internetowe, czy fizyczne. Każdy warsztat motocyklowy powinien mieć sprzęt do wymiany opon, jak również warsztat wulkanizacyjny, ale tam raczej musisz koło im dostarczyć.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Maniu_85 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 340
Skąd: KONIN / TUREK
Wysłany: 2011-11-02, 00:38   

Bardziej będe szukał takiego warsztatu gdzie wymienią mi jak podjade moto. Bo nawet nie mam podnośnika żeby samemu zdjąc felge.
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2011-11-02, 08:58   

Merlin napisał/a:
Piękna. Wygląda mi to na palenie gumy ale dragiem?

toz to czyszta herezja posadzac mnie o takie rzeczy, kazda opona w koncu tak wyglada tylko nikt swiadomie nie dopuszcza do takiego stanu, ja akurat bylem w trasie i rano na srodku byl jeszcze bieznik ale uznalem ze pora wracac, gdy bylem 340 km od domu ze zdziwieniem zauwazylem w czasie tankowania ze wlasnie tak wyglada moj bieznik i bylo zero szans na wymiane przez kolejne 4 dni, wiec na takiej oponie wrocilem do domu
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-11-02, 10:33   

Jeżdżę na Dunlopach, myślę, że normalnie - czasem szybciej czasem wolniej, czasem poćwiczę winkle, nie blokuję tylnego koła (w ogóle traktuję tylny jako pomocniczy i "postojowy"), rygorystycznie dbam o ciśnienia w ogumieniu.
Pierwszą wymianę tyłu zrobiłem przed ubiegłym sezonem po około 25 k. kilometrów. Ubiegły sezon to ponad 12 k. km w tym też chyba przekroczę 10 (jeszcze śmigam), ale oponę zimą zmienię bo już dojechałem do znaczników.
Czyli ja zmieniam tył co około 25 tysięcy kilometrów, a przód zmieniłem po 35 k. km i jest jeszcze bardzo dobry 8)
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2011-11-02, 11:12   

Demolka napisał/a:
rygorystycznie dbam o ciśnienia w ogumieniu

dla mnie jest to problem poniewaz cisnienie z plecaczkiem i bez znacznie sie rozni a nie chce mi sie co drugi dzien zmieniac wiec mam zawsze to dla 2 osob
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-11-02, 11:19   

Ja też generalnie jeżdżę z plecaczkiem, a często z bagażami i też mam napompowane na pełne obciążenie (2,25 przód, 2,5 tył) i tego rygorystycznie pilnuję. To miałem na myśli pisząc poprzedniego posta. Na myśli miałem też tych co nieraz pól sezonu szukali przyczyn "pływania" i nie trzymania kierunku przez moto, aż po dobrej radzie i uzupęłnienia ciśnienia z np. 0,6 na właściwe motor sam się naprawiał 8)
Co do różnic to ciśnienia nie tak bardzo są różne na jazdę solo - jest to 2,0 przód, 2,25 tył.
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2011-11-02, 16:01   

fazzi napisał/a:
Merlin napisał/a:
Piękna. Wygląda mi to na palenie gumy ale dragiem?

toz to czyszta herezja posadzac mnie o takie rzeczy, kazda opona w koncu tak wyglada tylko nikt swiadomie nie dopuszcza do takiego stanu, ja akurat bylem w trasie i rano na srodku byl jeszcze bieznik ale uznalem ze pora wracac, gdy bylem 340 km od domu ze zdziwieniem zauwazylem w czasie tankowania ze wlasnie tak wyglada moj bieznik i bylo zero szans na wymiane przez kolejne 4 dni, wiec na takiej oponie wrocilem do domu


żarcik niewinny :oops:
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2011-11-02, 19:11   

Widzisz FAZZI Hiszpania to dziwny kraj , ja zakupiłem już komplet nowych chociaż przód jeszcze OK tył ma około 3 mm i nie mogę go zjeździc , przejechały 10 tys mil .Ale na zużycie niewątpliwie przyczyniły się rumuńskie drogi :beczy: bo u nas wytrzymały by więcej
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-11-02, 22:23   

Draga na 99% będę miał w sobotę. W Hondzie NTV nie ma znaczenia wielkość bieżnika (lata ma bieżniku jak i na slicku),ale...opona 4 lata -> na szrot. Wskaźnik się pokazuje -> na szrot. W moto mamy tylko 2 koła, więc sorki, ale oszczędnośc żadna. Jest coś nie halo ? To opona do kosza. Osobiście latałem na rożnych oponach i do moto chyba najlepsze Pirrelki Demon, natomiast do auta nigdy więcej Pirelek nie założę.

ps. bezpieczeństwo to podstawa ( ZUS słabo płaci rodzinie )
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2011-11-03, 00:25   

fazzi napisał/a:
...dla mnie wazne jest aby nie wygladala jak jej poprzedniczka po 10 tys km...
Chyba nas nabierasz z tym zdjęciem ? Nie do wiary żeby na Ds-ie tak wyorać oponę przez 10 tyś. Driftowałeś na nim czy co ? :nie_wiem:

W DS-ie przy spokojnym użytkowaniu opona starcza na grubo > 20 tyś km. W moim sprzęcie niestety chyba z racji jego większej wagi przód poleciał mi już po 15 tys. i wiosną będzie wymiana :( Tył jest sporo lepszy ale szału nie ma.
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2013-01-14, 20:08   

Panowie popwiedzcie mi,czy w ds 650 ze szprychowymi kołami mozna zamontowac opony bezdętkowe? lol :shock:
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1705
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2013-01-14, 20:21   

kris sps20xx, oczywiście że mozna pod warunkiem że zamontujesz również dętki ;D
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2013-01-14, 20:23   

illusion napisał/a:
kris sps20xx, oczywiście że mozna pod warunkiem że zamontujesz również dętki ;D


częśc opon bezdętkowych mam mozliwośc montażu dętki.. :idea:
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1705
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2013-01-14, 21:22   

kris sps20xx, w obydwu dragach które miałem i w poprzednim radku miałem założone opony bezdętkowe + dętki ; w dragach dunlopy w radku metzellery
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-01-14, 21:54   

kris sps20xx napisał/a:
częśc opon bezdętkowych mam mozliwośc montażu dętki.. :idea:
moim zdanie nie cześć, tylko wszystkie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2013-01-15, 15:12   

witek1965 napisał/a:
kris sps20xx napisał/a:
częśc opon bezdętkowych mam mozliwośc montażu dętki.. :idea:
moim zdanie nie cześć, tylko wszystkie.


stary jestem,a ucze sie całe zycie.. :brawo:
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
Twardy2 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 51
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 58
Skąd: Chęciny
Wysłany: 2014-03-27, 19:02   

Podepnę się pod temat: mam takie pytanko, moja opona na przodzie ma całkiem wysoki bieżnik, brak pęknięć ale ma prawie 7 lat, czy powinienem ją wymienić?
_________________
jedyny minus w mojej gwieździe jest w akumulatorze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group