YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
zatarty silnik V Star 650
Autor Wiadomość
jacala 


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 1141
Skąd: Żory
Wysłany: 2013-06-17, 16:04   

ThePablo słusznie stwierdziłeś że mechanik wyszedł z twarzą. A to szumienie to najprawdopodobniej jak stwierdził qbczas sprzębło. Mój podobnie słychać a przejechane ma naprawdę niedużo.
_________________
były:
Drag Star 1100 Classic
Dl 650
są:
Stratoliner
Dl 1000

Organizator Zlotu Bieszczady 2019

Boże błogosław pozytywnie pierdolniętych, albowiem oni już na ziemi dostąpili raju.
 
 
marwoj4804 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 11
Skąd: Kozów
Wysłany: 2015-05-03, 17:59   naprawiać silnik po zatarciu czy kupić używany

proszę o pomoc, co zrobić z zatartym silnikiem, wiem że jest wiele możliwości zatarcia, moim jest zle założony filtr oleju w yamaha ds 650 :ryczy:
Ostatnio zmieniony przez Anula 2016-12-01, 22:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 59
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2015-05-03, 18:24   

Zatarłeś silnik,ale co konkretnie? Wał? Tłoki? Oświeć trochę temat,to będzie wiadomo jak Ci pomóc. A tak to :nie_wiem:
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
marwoj4804 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 11
Skąd: Kozów
Wysłany: 2015-05-03, 18:31   

to dość świeży temat, jeszcze nie dałem moto do zbadania, jedyne co sprawdziłem to że tłoki stoją, ślizga sie chyba na sprzęgle, podczas pchania. rozrusznik nie jest w stanie obrucić, a moto zgasło podczas zmiany biegu..


[ Dodano: 2015-05-03, 18:43 ]
chciałbym się dowiedzieć ile maksymalnie może mnie kosztować naprawa w najgorszym przypadku- silniki wiem ile kosztują...
Ostatnio zmieniony przez Anula 2016-12-01, 22:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
HELLOWEEN 



Model: SYMPATYK
Wiek: 59
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1557
Skąd: Nomad
Wysłany: 2015-05-03, 19:07   

Bez rozebrania silnika to tylko jasnowidz będzie Ci w stanie powiedzieć co się zatarło. To normalne że nie jesteś w stanie niczym pokręcić w silniku.
Jak złapał na tłokach,to szlif (albo nowe tuleje) i jazda. Jak na wale to gorzej. Yamaha nie przewiduje szlifu wału... Ale i tak musisz silnik rozebrać,żeby poznać przyczynę zatarcia - chyba że jeździłeś bez oleju :nie_wiem:
_________________
Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...

Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...

Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
 
Madburn 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 354
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-05-03, 19:23   

decyzje podejmiesz jak będzie po sekcji
ocenisz czy warto zrobić czy kupić niespodziankę
 
 
marwoj4804 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 11
Skąd: Kozów
Wysłany: 2015-05-03, 19:39   

Dziękuje za odpowiedź, za tydzień napisze co stało się mojej lalce i poproszę o dalsze rady..pozdro
:evil:
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2015-05-03, 19:48   

Może nie być to aż tak duży problem jak Ci się wydaje.
Jeżeli tłoki stanęły to zapewne wał jest o.k . Należy zdjąć cylindry i fachowiec oceni sytuację. Może delikatne honowanie i zmiana pierścieni wystarczy......
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
marwoj4804 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 11
Skąd: Kozów
Wysłany: 2015-05-03, 20:09   

dajecie mi nadzieje na ten sezon, a bałem się, że jest już stracony ;d
 
 
marwoj4804 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 11
Skąd: Kozów
Wysłany: 2015-05-14, 22:07   

Po sekcji serca mojej kochanki okazało się, że zatarł się wałek rozrządu co jest chyba najmniejszym wymiarem kary za mój błąd.koszt naprawy to maks 1500 zł (zakup głowicy 500zł, uszczelki, komplet, również 500 i mechanik rozebrał silnik w 3 godziny, który nie kroi na robociźnie i częściach powiedział maks 500 (Dyzio) nadmienię, iż inni za samo stwierdzenie co sie stało wołali 200-500 a za robociznę 1000-2000..napisze jak się maszyna ma po złożeniu..
;D
 
 
robert_p (vel Hipis) 



Model: SYMPATYK
Wiek: 56
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 1854
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2015-05-14, 22:25   

marwoj4804, powodzenia i czekamy za dalszą , mam nadzieję pozytywną opowieścią :)
_________________
Hipis
 
 
marwoj4804 


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 11
Skąd: Kozów
Wysłany: 2015-07-05, 20:38   

Trochę to trwało, ale moto jeździ ;D na całkowity koszt składa się komplet uszczelek 500, olej i filtr jakieś 150, zrobienie głowicy oraz należność dla mechaniora za część prac 900, no o trochę czasu spędzone w garażu.. w razie, gdyby ktoś miał podobny problem podpowiem co robić (503923126) ..pozdro dla wszystkich ;p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group