| Przesunięty przez: vaaks 2010-10-22, 09:30
 | Hamulce | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | robnar   
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 18 Lis 2015
 Posty: 28
 Skąd: Solec Kujawski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-04, 21:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Koledzy,  mam pytanko.  Jak kierownica jest ustawiona w lewo to pojawiają się kropelki płynu hamulcowego pod zborniczkiem,  jak w prawo (bardziej pozioma pozycja)  jest suchutko. A zbiornik w okienku jest na full.  Czy to oznacza,  ze mam problem uszczelkowy, czy za duzo plynu?
 Oczywiscie akcja dzieje sie po kilkudniowym postoju.
 Bede wdzieczny za info.
 |  
				| _________________ Robnar
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pyra   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 08 Gru 2011
 Posty: 5396
 Skąd: pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-04, 21:43 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | robnar napisał/a: |  	  | Czy to oznacza, ze mam problem uszczelkowy, czy za duzo plynu? | 
 i jedno i drugie.
 |  
				| _________________ Bo droga jest celem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jarek74   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2018
 Wiek: 51
 Dołączył: 24 Sie 2013
 Posty: 534
 Skąd: Qrnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-04, 22:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Odkręć pokrywę zbiorniczka, uszczelka może być sparciała, przerwana lub nieprawidłowo ułożona. Ewentualnie śrubki dokręcone za słabo, jak za mocno to mogły przeciąć uszczelkę
 |  
				| _________________ Delta  Machine
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-04, 22:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak jak napisał pyra, . Masz uszkodzone uszczelnienie od strony kierowcy ( druga strona niech się nazywa od strony koła). w okolicy lewego narożnika lub niedokręconą śrubkę z lewej strony (oby to) |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robnar   
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 18 Lis 2015
 Posty: 28
 Skąd: Solec Kujawski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-04, 22:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki.  Pytanko jeszcze jedno.  Gdzie zdobyc uszczelke?  Jesli wiesz. Płyn lepiej wycisnąć,  czy strzykawą?
 
 [ Dodano: 2016-03-04, 22:08 ]
 Śrubki sprawdzałem,  są dokręcone.
 Były wymieniane klocki,  i dlatego płynu przybyło tak domniemam (chyba dobrze?)
 |  
				| _________________ Robnar
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jarek74   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2018
 Wiek: 51
 Dołączył: 24 Sie 2013
 Posty: 534
 Skąd: Qrnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-04, 22:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | strzykawką odciągnij, bo dobrze domniemasz, że to po wymianie klocków przybyło płynu   |  
				| _________________ Delta  Machine
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robnar   
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 18 Lis 2015
 Posty: 28
 Skąd: Solec Kujawski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-04, 22:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Cykam sie rozkręcać nie mając nowej uszczelki. I znowu poszukiwania szlag.  Tylko gdzie?
 |  
				| _________________ Robnar
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jarek74   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2018
 Wiek: 51
 Dołączył: 24 Sie 2013
 Posty: 534
 Skąd: Qrnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-04, 22:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Serwis Yamaha, nie wszystko jest tam drogie, warto zapytać |  
				| _________________ Delta  Machine
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pyra   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 08 Gru 2011
 Posty: 5396
 Skąd: pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-04, 22:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bez rozbierania, możesz upuścić płynu odpowietrznikiem |  
				| _________________ Bo droga jest celem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robnar   
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 18 Lis 2015
 Posty: 28
 Skąd: Solec Kujawski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-04, 22:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Też tak pomyślałem. Jutro do nich skocze. Dzięki
 |  
				| _________________ Robnar
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-04, 22:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | rozkręcając nic nie ryzykujesz. Być może tak dużo "przybyło" płynu po wstawieniu nowych klocków, ze podniosło się ciśnienie i powstał wyciek. Sprawdź. Uszczelki to chyba tylko serwis 
 [ Dodano: 2016-03-04, 23:14 ]
 4BH-25815-00-00
 to jest nr katalogowy cena 106 zł
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robnar   
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 18 Lis 2015
 Posty: 28
 Skąd: Solec Kujawski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-05, 19:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wiciu temat opanowany he.  Uszczelka jest ok.  Mam wrażenie,  że dekielek (super chrom)  jest troche źle ukształtowany i za mało dociska,  pomimo dokręcenia na maxa. |  
				| _________________ Robnar
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robrob   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2013
 Dołączył: 30 Sty 2011
 Posty: 1731
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-06, 08:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | poszukaj na allegro jakiegoś akcesoryjnego i kup nowy, ale prawdę mówiąc to pierwszy raz słyszę że dekielek jest krzywy, no chyba że miał przygodę |  
				| _________________ Do byka nie podchodż z przodu,
 do konia z tyłu,
 a do IDIOTY - w ogóle!
 
 
 XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wojs40   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2004
 Wiek: 59
 Dołączył: 25 Paź 2015
 Posty: 100
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-07-10, 19:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Panowie, po zmianie opony w tylnym kole strasznie popiskują mi klocki na tarczy. Sprawdziłem i okazało się że tarcza ma bicie/być może w serwisie mocowali koło łapiąc je za tarczę, ale tego nie wiem /.  Co z tym fantem mogę zrobić?  Czy pozostaje tylko wymiana tarczy? |  
				| _________________ "BAW SIĘ DOBRZE" To są właśnie te"stare dobre czasy" za którymi zatęsknisz w przyszłości ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-07-10, 23:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Co to za serwiś ? jakieś cuda > raczej nie nie mocowali koła łapiąc za tarcze, ale mogło im upaść na tarczę. reklamować. Powinieneś zrobić to od razu. 	  | wojs40 napisał/a: |  	  | Co z tym fantem mogę zrobić? | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wojs40   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2004
 Wiek: 59
 Dołączył: 25 Paź 2015
 Posty: 100
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-07-11, 05:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Gdyby usługa była kompleksowa, łącznie z odkreceniem i montażem koła wówczas pewnie bym reklamował usługę, a tak szkoda nerwów. Sam odkręciłem koło bo wizyta motorem łączyła sie /minimum/ z 2 godzinami pod warsztatem. No cóż chyba pozostaje duży wydatek, zakup nowej terczy   Pozdrawiam.
 |  
				| _________________ "BAW SIĘ DOBRZE" To są właśnie te"stare dobre czasy" za którymi zatęsknisz w przyszłości ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | beeniek   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2000
 Wiek: 35
 Dołączył: 03 Lip 2016
 Posty: 7
 Skąd: Pułtusk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-09-08, 19:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może ktoś się orientuje gdzie mogę kupić zestaw naprawczy do przedniej pompy hamulca?Heble są słabe,a klamka miękka pomimo odpowietrzania. XVS 1100 2000r. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomboj   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Dołączył: 18 Lut 2012
 Posty: 3048
 Skąd: Bełżyce (LUB)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-09-08, 19:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Spróbuj jeszcze odpowietrzyć, odkręcając delikatnie przewód przy samej pompie. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |