Hypercharger Drag Star 1100 |
Autor |
Wiadomość |
bodi


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 239 Skąd: Dragoni Wrocław
|
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-05-21, 14:59
|
|
|
No więc tak. Hypercharger został zamontowany. Prace wykonał Johnypl ( dziękuję ). Przejechałem z Hypkiem ok. 250 km. Z tego co zauważyłem ( odczucia moje, więc subiektywne ). Motocykl na nowych dyszach dostaje więcej paliwa i więcej powietrza z Hyperchargera, co skutkuje tym, że :
- szybciej wkręca się na obroty
- silnik jest elastyczny, płynnie reaguje na manetkę gazu
- przy ok. 90-100 km/h znacznie zmniejszyły się drgania silnika
No i jako bonus mamy efektowny wygląd Johny zamontował cały zestaw, z kompletem dysz. Po montażu dokonana została synchronizacja gaźników i ustawiono wolne obroty równiutko na 900.
Wniosek I - polecam urządzenie do stosowania
Wniosek II - polecam Johnegopl jako mechanika |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-05-22, 10:16
|
|
|
Pirania_LM,
Fajnie by było, gdybyś za kilka tygodni przedstawił relację jak wygląda spalanie. Poproszę też fotkę |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-05-22, 11:25
|
|
|
Proszę, a co do spalania to podaj za czas jakiś
 |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
stiko


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 301 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2013-05-23, 06:59
|
|
|
u mnie spalanie plasuje się w okolicy 5,5 - 6 L z takim cackiem |
_________________ Nadmierna Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie się.
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-05-23, 19:39
|
|
|
dużo, za dużo. Pytanie na ile jest to wpływ ruchów prawą ręką a na ile samego sprzętu. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2013-05-23, 20:03
|
|
|
Przy dość dynamicznej jeździe 2 osoby z hypkiem 4,9 - 5,2 l. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-05-23, 20:05
|
|
|
stiko napisał/a: | u mnie spalanie plasuje się w okolicy 5,5 - 6 L z takim cackiem |
coś chyba nie tak z ustawieniami u Ciebie, mi wyszło poniżej 5 litrów |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-05-23, 20:23
|
|
|
Pirania_LM napisał/a: | stiko napisał/a: | u mnie spalanie plasuje się w okolicy 5,5 - 6 L z takim cackiem |
coś chyba nie tak z ustawieniami u Ciebie, mi wyszło poniżej 5 litrów |
Ooo to chyba dobry wynik jak na 1100. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-05-23, 21:49
|
|
|
remol71, mniej nie mam, ale między 5-5,5 się mieszczę. Bez hypka |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
stiko


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 301 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2013-05-24, 08:08
|
|
|
co za różnica czy 5 czy 6 l pali, radość z jazdy się liczy
ale na starcie równo z RS -em idzie aż do V-max |
_________________ Nadmierna Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie się.
 |
|
|
|
 |
|