Pali OLEJ :( |
Autor |
Wiadomość |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
|
|
|
 |
Pipen


Rocznik: 1997
Wiek: 36 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 487 Skąd: Linia
|
Wysłany: 2011-04-14, 07:16
|
|
|
38 tyś .. od 2009 w polsce |
|
|
|
 |
miodzik


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 719 Skąd: ST
|
Wysłany: 2011-04-14, 09:11
|
|
|
Nie wierz w ten przebieg. I to wcale nie z powodu silnika. 2700 na rok to strasznie mało.
Co do silnika, jak już będzie zrobiony daj znać co jak i za ile. Może komuś się przyda. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
 |
|
|
|
 |
Pipen


Rocznik: 1997
Wiek: 36 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 487 Skąd: Linia
|
Wysłany: 2011-04-15, 07:44
|
|
|
Więc tak kolegi jade dzisiaj do mechaniora w związku z tym że "złomek" spalił tyle oleju...
Będe przy naprawie więc na co zwrócić szczególną uwage poza tym że mechanik jest trzeźwy?? |
|
|
|
 |
kostass


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-04-15, 11:12
|
|
|
Jak bedziesz wiedział co potrzebujesz daj znać dam ci namiary na kogos kto sprowadza moto z Hameryki . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
 |
Pipen


Rocznik: 1997
Wiek: 36 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 487 Skąd: Linia
|
Wysłany: 2011-04-15, 11:32
|
|
|
s prowadzenie całego silnika?? jak to się ma?? |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-15, 15:11
|
|
|
Cytat: | Będe przy naprawie więc na co zwrócić szczególną uwage poza tym że mechanik jest trzeźwy?? |
na to czy wie co robi ?
silnik po pomiarze ciśnienia sprężania ( wynik jakiś będzie ) i tak trzeba wyjąć z motocykla.
zdemontować cylindry, dokonać pomiaru średnicówką mikrometryczną ( warsztat szlifierski to robi i wydaje opinię czy należy dokonać szlifu i ile to będzie kosztowało, sprawdzić stan uszczelnień zaworów, oraz jak już jest wszystko wybebeszone stan panewek i dokonać pomiaru wału-również szlifiernia. Jeżeli wynik pomiaru mieści się w nominale to i tak bym kupił nowe panewki. Teraz pytanie ile kosztuje szlif ( to akurat nie będzie drogie) i ile kosztują tłoki i pierścienie. Chyba, że jakimś cudem tylko pierścienie do wymiany, co jest raczej nierealne skoro tyle oleju pije. Mechanik jedynie to ma rozebrać i nie pogubić części. Reszta w rękach szlifierni.
Pipen napisał/a: | s prowadzenie całego silnika?? |
pytanie w jakim stanie kupisz silnik ? reklamacji raczej nie będzie a po szlifie masz silnik jak nowy. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Pipen


Rocznik: 1997
Wiek: 36 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 487 Skąd: Linia
|
Wysłany: 2011-04-15, 15:20
|
|
|
a jaki maksymalnie slif można wykonać no i o ile zwiększy on pojemność? |
|
|
|
 |
soft


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2011-04-15, 15:51
|
|
|
Zadaniem szlifu nie jest zwiększanie pojemności. Szlify wykonuje się jako dziesiątki milimetrów - często 0,5 mm. (całe nic dla pojemności).
Pojemność po szlifie na dwóch cylindrach zwiększy się o niecałe 5 cm na pojemności całkowitej motocykla. |
|
|
|
 |
Pipen


Rocznik: 1997
Wiek: 36 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 487 Skąd: Linia
|
Wysłany: 2011-04-16, 08:27
|
|
|
koledzy potrzebuje bardzo pilnie pierścienie nominalne...
Proszę o pomoc gdzie kupi i za ile... |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-16, 10:09
|
|
|
jeżeli pilnie to serwis, ale jesteś pewny, że tylko pierścienie ? cylindry i tłoki były mierzone przez doświadczonego speca (w zakładzie szlifierskim) |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Pipen


Rocznik: 1997
Wiek: 36 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 487 Skąd: Linia
|
Wysłany: 2011-04-16, 18:10
|
|
|
niestety muszę zrobic narazie tyle bo brak mi funduszy... Wypadek losowy mały...:( |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-04-16, 19:48
|
|
|
Pipen, niemniej jednak, jak to wszystko będzie na wierzchu, a będzie to podjedź chociaż do szlifierni z cylindrami i tłokami, niech pomierzą. Grosze wezmą, albo nic licząc na klienta. Będziesz wiedział na czym stoisz. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Pipen


Rocznik: 1997
Wiek: 36 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 487 Skąd: Linia
|
Wysłany: 2011-04-18, 07:02
|
|
|
witek1965, może dla całkowitej pewności wymienić komplet cylinder tłok i pierścień.. |
|
|
|
 |
apstryk

Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: WWL
|
Wysłany: 2011-04-18, 09:49
|
|
|
znaczy cały silnik byś wymienił...
cylindrów się nie wymienia, bo są częścią bloku silnika, można je co najwyżej przeszlifować, co wiąże się z dopasowaniem nowych tłoków i / lub pierścieni |
|
|
|
 |
Pipen


Rocznik: 1997
Wiek: 36 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 487 Skąd: Linia
|
Wysłany: 2011-04-18, 10:04
|
|
|
no i może tak zrobić co?? |
|
|
|
 |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
|
|
|
 |
Pipen


Rocznik: 1997
Wiek: 36 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 487 Skąd: Linia
|
Wysłany: 2011-04-18, 11:30
|
|
|
tak myślę ze generalny remont zrobie ... tyle ze ile może to wynieść zrobi ktoś kosztorys?? |
|
|
|
 |
|