| REGULATOR NAPIĘCIA  V-Star 1100 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | mike79   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 46
 Dołączył: 16 Lis 2013
 Posty: 628
 Skąd: Trójmiasto - Reda
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-02-06, 18:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Odswieżam temat, czy ktoś w ostatnim czasie wymieniał rega i ma jakiś sprawdzony zamiennik, co polecacie? |  
				| _________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
 The Best Band Ever-Led Zeppelin
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | waldorf   
  
 Rocznik: 2007
 Wiek: 64
 Dołączył: 26 Mar 2010
 Posty: 212
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-02-06, 20:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | W ubiegłym roku kupowałem w firmie Motor Fun Marcin Wagner oczywiście przez internet.Bez problemu za jakieś 120 zeta.Producenta nie pamiętam bo kartonik mam w garażu.Moto śmiga bez problemu. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mike79   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 46
 Dołączył: 16 Lis 2013
 Posty: 628
 Skąd: Trójmiasto - Reda
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-02-07, 09:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | waldorf, ano dzięki za opinię   |  
				| _________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
 The Best Band Ever-Led Zeppelin
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | woloo   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 26 Sie 2019
 Posty: 28
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-08-27, 18:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Prośba o pomoc. Moja V-Starka 1100 A rocznik 2001 padła. W trakcie jazdy najpierw zaczęły przerywać wskazania na prędkościomierzu, potem prędkościomierz całkiem zgasł, a po kilku kilkunastu kilometrach silnik zaczął przerywać i po chwili zamilkł. Sprzęt odholowany do domu. Sprawdzam akumulator – trup. Poczytałem i diagnoza – regulator napięcia. Wymontowałem go. Jest na nim tylko oznaczenie SH650D-11. Czy możecie mi potwierdzić diagnozę? A jeżeli tak, to jaki regulator kupić. Bo jak szukam na aukcjach po modelu motocykla, to tych różności jest co nie miara. Z wyglądu mój najbardziej pasuje do tego:
 https://allegro.pl/oferta/regulator-napiecia-xvs-125-250-650-1100-drag-star-8371252618
 może mój ma tylko krótsze piny. Poza tym gniazdo i kształt radiatora taki sam.
 I jeszcze pytanie – jak sprawdzić napięcie alternatora. Jak mi przyjdzie nowy akumulator, to może w celu weryfikacji sprawdziłbym czy alternator daje odpowiednie napięcie. Żeby nie okazało się że to nie regulator.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bemol   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2004
 Wiek: 59
 Dołączył: 25 Wrz 2009
 Posty: 6551
 Skąd: GŁ Free Star Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-08-27, 21:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | woloo, ten regulator będzie pasował. Jak Ci przyjdzie nowe aku to podłącz i sprawdź jakie masz ładowanie. |  
				| _________________ 
 
 
 Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004
 
 I'm a rolling thunder, a pouring rain
 I'm comin' on like a hurricane.....
 
 http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mike79   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 46
 Dołączył: 16 Lis 2013
 Posty: 628
 Skąd: Trójmiasto - Reda
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | woloo   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 26 Sie 2019
 Posty: 28
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-08-28, 15:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | mike79 diagnostyka bieżąda diagnostyką. Ale teraz muszę moją Vstarkę jeszcze naprawić. Znalazłem opis jak zweryfikować alternator. Z gróbsza. Wtyczka do regulatora ma dwa rzędy po trzy piny. W jednym rzędzie są trzy białe kable z alternatora. Oporność pomiędzy nimi powina być 0,36 - 0,44 Oma i żadne z nich nie powinien mieć zwarcia do masy. U mnie jest OK. Zamówiłem wieęc regulator. Pochwalę się jak wszystko zacznie działać. 
 [ Dodano: 2019-08-31, 14:26 ]
 No i udało się. Okazało się że stary regulator nie przestał ładować ale dawał za duże napięcie (18-20V). Zabił więc akumulator i spalił żarówkę lampy. Więc: nowy akumulator, nowy regulator, nowa żarówka. To było było na tyle strat. Po wymianie wszystko działa. Napięcie ładowania 14 - 14,5V. Muszę jeszcze rzeszywiście na przyszłość zaopatrzyć się we wskaźnik napięcia.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mike79   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 46
 Dołączył: 16 Lis 2013
 Posty: 628
 Skąd: Trójmiasto - Reda
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-09-02, 20:35 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | woloo napisał/a: |  	  | mike79 diagnostyka bieżąda diagnostyką. Ale teraz muszę moją Vstarkę jeszcze naprawić. | 
 Domyślam się
    ...no i gratuluje, wielu z nas przeżywało to samo, dlatego napisałem o woltomierzu   
 PS u mnie zabił dwa aku w trasie...
 |  
				| _________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
 The Best Band Ever-Led Zeppelin
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | chudy   
  
  
 Model: RS1600
 Rocznik: 2001
 Wiek: 56
 Dołączył: 21 Gru 2015
 Posty: 435
 Skąd: kociewie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-09-03, 09:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Można zakupić gniazda USB z woltomierzem, będzie wtedy 2 w 1   |  
				| _________________ „Kiedyś” to choroba, która każe nam zabrać wszystkie nasze marzenia do grobu."
 – Tim Ferriss
 Był:
 XVS 650
 Jest
 XV1600
 NT1100
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | woloo   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 26 Sie 2019
 Posty: 28
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-09-08, 21:21 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | chudy napisał/a: |  	  | Można zakupić gniazda USB z woltomierzem, będzie wtedy 2 w 1   | 
 
 Też o tym myślałem. Ale większość takich dodatków jest ... po prostu brzydka. Chyba jednak coś takiego zakupię i zamontuję w mało widocznym miejscu
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |