Przesunięty przez: vaaks 2010-10-22, 10:32 |
łożysko główki ramy |
Autor |
Wiadomość |
ttom


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1709 Skąd: Nomad
|
|
|
|
 |
fazzi


Rocznik: 2008
Wiek: 57 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2010-04-04, 23:31
|
|
|
czyli w instrukcji z usa tez pisze w km?
ja jak kupowalem to w serwisie mi powodzieli ze w ksiazce pisze ze przeglady co 10 tys ale zaleca sie co 6 tys |
|
|
|
 |
ttom


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1709 Skąd: Nomad
|
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-04-04, 23:56
|
|
|
ttom, Nie denerwujcie sie z Januszem. Niekoniecznie wy mieliście się mylić, a wydawca to już nie ma prawa ? To odnośnie książek Hayensa, czy jakoś tak A po za tym na tej fotce kilometry i mile się pokrywają, wiec o czym wy gadacie, co się rzadziej robi w USA.
8000 mil=12800 km w przyblizeniu a jest napisane 13 000, potem 4000 mil do 7000 km 14 000 mil do 25 000 km ( toż to sa te same odległości)więc gdzie tu jest napisane, że w USA rzadziej robi się przeglądy ? bo ja już nie rozumiem. Twoja fotka jest tego wręcz dowodem, ze jest identycznie. No chyba, że u nas to co jest na zamieszczonej fotce robię się nie po mp. 13 000 km, tylko po 20 000 km. Tego nie wiem, nie posiadam takowej instrukcji do porównania
Cytat: | ...wersja eurepejska Drag Star ma rzadziej przeglądy niż wersja USA v-star |
|
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2010-04-05, 00:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
ttom


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1709 Skąd: Nomad
|
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-04-05, 00:21
|
|
|
ttom, ale nadal nie mam porównania. Pokazałeś fotkę, że moto ma mieć wykonane jakieś przeglądy w określonych odstępach czasu ( a raczej przebiegu) ale nie podałeś jakich i jak do tego odnosi się instrukcja europejska. Dla przykładu w mojej jest napisane, ze po 24 kkm należy przesmarować smarem litowym łożysko kierownicy, a jak to ma się w twojej amerykańskiej instrukcji ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
ttom


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1709 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2010-04-05, 00:32
|
|
|
witek1965, porównaj przebiegi w tys. kilometrów między przeglądami:
V-Star (1 fota) - 1, 7, 13...
Drag Star (2 fota) - 1, 10, 20...
To w kwestii, że w USA przeglądy robi się częściej... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-04-05, 01:02
|
|
|
ttom napisał/a: | witek1965, porównaj przebiegi w tys. kilometrów między przeglądami:
V-Star (1 fota) - 1, 7, 13...
Drag Star (2 fota) - 1, 10, 20...
To w kwestii, że w USA przeglądy robi się częściej... |
ttom, teraz to już widać, nie trzeba było od razu fotek wkleić ? i nqapisac, że ta to jest od V-stara, a ta od Dragstara. Ciekawe jaka jest tego przyczyna ? W końcu to producent pisze instrukcję. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
ttom


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1709 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2010-04-05, 01:15
|
|
|
witek1965 napisał/a: | że ta to jest od V-stara, a ta od Dragstara |
No przecież zdjęcia są opisane...
witek1965 napisał/a: | Ciekawe jaka jest tego przyczyna |
I od tego się właśnie zaczęło... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-04-05, 01:42
|
|
|
ttom, Cytat: | No przecież zdjęcia są opisane... | wybacz ślepotę moja i przyjmij na karb słabnącego wzroku i dawki alkoholu moje niedopatrzenie. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
fazzi


Rocznik: 2008
Wiek: 57 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2010-04-05, 17:41
|
|
|
z tego wynika ze v stary sa duzo gorsze a szczegolnie customy |
|
|
|
 |
Długi63


Rocznik: 2002
Wiek: 62 Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 192 Skąd: poznański łazarz
|
Wysłany: 2010-04-05, 19:04
|
|
|
fazzi napisał/a: |
w serwisie mi powodzieli ze w ksiazce pisze ze przeglady co 10 tys ale zaleca sie co 6 tys |
No jasne, pewnie by chcieli co tydzień widzieć moto u siebie |
_________________ serwisy to zło!!! |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-04-05, 22:16
|
|
|
fazzi napisał/a: | z tego wynika ze v stary sa duzo gorsze a szczegolnie customy |
a wiesz fazzi, ze o tym nie pomyślałem, oj durny człowiek durny, a to przeciez takie oczywiste |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
kiszka


Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 46 Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 625 Skąd: JANKES(Zwardoń)
|
Wysłany: 2012-12-10, 19:55
|
|
|
Wymieniał ktoś łożyska-własną rączką ? Nie w serwisie,mechanik.. |
_________________ Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
 |
|
|
|
 |
johnypl


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2012-12-10, 20:01
|
|
|
kiszka, no i to nie raz |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-12-10, 20:14
|
|
|
to przecież żadna filozofia. Trochę trzeba odkręcić śrubek, ale w końcu to nie kombajn
Nie chce mi sie wierzyć, że są do wymiany |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
kiszka


Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 46 Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 625 Skąd: JANKES(Zwardoń)
|
Wysłany: 2012-12-11, 21:34
|
|
|
witek1965 napisał/a: | ale w końcu to nie kombajn |
No tak to nie kombajn ani ST45.Chodziło mi bardziej o to czym się sugerowaliście co do wymiany.Przejechane kilometry,czas eksploatacyjny,uszkodzenie widoczne czy tak na zapas.. |
_________________ Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-12-11, 21:51
|
|
|
kiszka napisał/a: | czy tak na zapas.. | a w jakim celu. To chyba najmniej awaryjny element. No i masz rację, wykonany ze stali łożyskowej, a nie ST45. Owszem, sprawdzić, ewentualnie umyć i nałożyć nowy smar, jak ktoś koniecznie musi, ale żeby zaraz wymieniać łożyska
Łożyska wymienia się na zapas w szlifierkach kątowych ( możliwość zatarcia przy obrotach rzędu 11 000 = śmierć wirnika), wymienia się pompy wody, rolki napinaczy rozrządów, pasów napędzających owszem, zatarcie = kosmiczne koszty remontu. Łożysko główki ramy nie zatrze się w kilka sekund, czy nawet minut albo godzin. To łożysko stożkowe, więc ma nawet możliwość kasowania luzu jeżeli takowy wystąpi.
Tu jest bardzo ładne opracowanie, zarówno jak sprawdzić i jak wymienić.
http://www.motocykl-onlin...ysk-glowki-ramy |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
kiszka


Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 46 Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 625 Skąd: JANKES(Zwardoń)
|
Wysłany: 2012-12-12, 15:17
|
|
|
Witku wielkie dzięki za linka....
Więc demontujemy,myjemy oględziny smarujemy i montaż.Jak tak mówicie... |
_________________ Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-12-12, 18:18
|
|
|
no chyba, że znajdziesz coś niepokojącego. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
|