YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: vaaks
2010-10-22, 10:32
łożysko główki ramy
Autor Wiadomość
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1709
Skąd: Nomad
Wysłany: 2010-04-04, 20:57   

witek1965, Janusz i ja na pewno nie pomyliliśmy km z milami...
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-04-04, 23:31   

czyli w instrukcji z usa tez pisze w km?
ja jak kupowalem to w serwisie mi powodzieli ze w ksiazce pisze ze przeglady co 10 tys ale zaleca sie co 6 tys
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1709
Skąd: Nomad
Wysłany: 2010-04-04, 23:44   

O rzesz niewierni...

zdjecie.jpg
Fota z instrukcji V-Star
Plik ściągnięto 31974 raz(y) 33.23 KB

_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-04-04, 23:56   

ttom, Nie denerwujcie sie z Januszem. Niekoniecznie wy mieliście się mylić, a wydawca to już nie ma prawa ? To odnośnie książek Hayensa, czy jakoś tak A po za tym na tej fotce kilometry i mile się pokrywają, wiec o czym wy gadacie, co się rzadziej robi w USA.

8000 mil=12800 km w przyblizeniu a jest napisane 13 000, potem 4000 mil do 7000 km 14 000 mil do 25 000 km ( toż to sa te same odległości)więc gdzie tu jest napisane, że w USA rzadziej robi się przeglądy ? bo ja już nie rozumiem. Twoja fotka jest tego wręcz dowodem, ze jest identycznie. No chyba, że u nas to co jest na zamieszczonej fotce robię się nie po mp. 13 000 km, tylko po 20 000 km. Tego nie wiem, nie posiadam takowej instrukcji do porównania

Cytat:
...wersja eurepejska Drag Star ma rzadziej przeglądy niż wersja USA v-star
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2010-04-05, 00:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1709
Skąd: Nomad
Wysłany: 2010-04-05, 00:11   

Wituś, przecież jestem spokojny... ;D

Schowek-1.jpg
A to z instrukcji Drag Stara
Plik ściągnięto 195 raz(y) 17.5 KB

_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-04-05, 00:21   

ttom, ale nadal nie mam porównania. Pokazałeś fotkę, że moto ma mieć wykonane jakieś przeglądy w określonych odstępach czasu ( a raczej przebiegu) ale nie podałeś jakich i jak do tego odnosi się instrukcja europejska. Dla przykładu w mojej jest napisane, ze po 24 kkm należy przesmarować smarem litowym łożysko kierownicy, a jak to ma się w twojej amerykańskiej instrukcji ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1709
Skąd: Nomad
Wysłany: 2010-04-05, 00:32   

witek1965, porównaj przebiegi w tys. kilometrów między przeglądami:
V-Star (1 fota) - 1, 7, 13...
Drag Star (2 fota) - 1, 10, 20...

To w kwestii, że w USA przeglądy robi się częściej...
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-04-05, 01:02   

ttom napisał/a:
witek1965, porównaj przebiegi w tys. kilometrów między przeglądami:
V-Star (1 fota) - 1, 7, 13...
Drag Star (2 fota) - 1, 10, 20...

To w kwestii, że w USA przeglądy robi się częściej...


ttom, teraz to już widać, nie trzeba było od razu fotek wkleić ? i nqapisac, że ta to jest od V-stara, a ta od Dragstara. Ciekawe jaka jest tego przyczyna ? W końcu to producent pisze instrukcję.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1709
Skąd: Nomad
Wysłany: 2010-04-05, 01:15   

witek1965 napisał/a:
że ta to jest od V-stara, a ta od Dragstara

No przecież zdjęcia są opisane...

witek1965 napisał/a:
Ciekawe jaka jest tego przyczyna

I od tego się właśnie zaczęło... ;D
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-04-05, 01:42   

ttom,
Cytat:
No przecież zdjęcia są opisane...
wybacz ślepotę moja i przyjmij na karb słabnącego wzroku i dawki alkoholu moje niedopatrzenie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-04-05, 17:41   

z tego wynika ze v stary sa duzo gorsze a szczegolnie customy :hahaha:
 
 
Długi63 



Rocznik: 2002
Wiek: 62
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 192
Skąd: poznański łazarz
Wysłany: 2010-04-05, 19:04   

fazzi napisał/a:

w serwisie mi powodzieli ze w ksiazce pisze ze przeglady co 10 tys ale zaleca sie co 6 tys


No jasne, pewnie by chcieli co tydzień widzieć moto u siebie
_________________
serwisy to zło!!!
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-04-05, 22:16   

fazzi napisał/a:
z tego wynika ze v stary sa duzo gorsze a szczegolnie customy :hahaha:


a wiesz fazzi, ze o tym nie pomyślałem, oj durny człowiek durny, a to przeciez takie oczywiste :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
kiszka 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 46
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 625
Skąd: JANKES(Zwardoń)
Wysłany: 2012-12-10, 19:55   

Wymieniał ktoś łożyska-własną rączką ? Nie w serwisie,mechanik..
_________________
Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-12-10, 20:01   

kiszka, no i to nie raz ;p
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-12-10, 20:14   

to przecież żadna filozofia. Trochę trzeba odkręcić śrubek, ale w końcu to nie kombajn ;D
Nie chce mi sie wierzyć, że są do wymiany :evil:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
kiszka 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 46
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 625
Skąd: JANKES(Zwardoń)
Wysłany: 2012-12-11, 21:34   

witek1965 napisał/a:
ale w końcu to nie kombajn

No tak to nie kombajn ani ST45.Chodziło mi bardziej o to czym się sugerowaliście co do wymiany.Przejechane kilometry,czas eksploatacyjny,uszkodzenie widoczne czy tak na zapas..
_________________
Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-12-11, 21:51   

kiszka napisał/a:
czy tak na zapas..
a w jakim celu. To chyba najmniej awaryjny element. No i masz rację, wykonany ze stali łożyskowej, a nie ST45. Owszem, sprawdzić, ewentualnie umyć i nałożyć nowy smar, jak ktoś koniecznie musi, ale żeby zaraz wymieniać łożyska :nie_wiem:
Łożyska wymienia się na zapas w szlifierkach kątowych ( możliwość zatarcia przy obrotach rzędu 11 000 = śmierć wirnika), wymienia się pompy wody, rolki napinaczy rozrządów, pasów napędzających owszem, zatarcie = kosmiczne koszty remontu. Łożysko główki ramy nie zatrze się w kilka sekund, czy nawet minut albo godzin. To łożysko stożkowe, więc ma nawet możliwość kasowania luzu jeżeli takowy wystąpi.

Tu jest bardzo ładne opracowanie, zarówno jak sprawdzić i jak wymienić.

http://www.motocykl-onlin...ysk-glowki-ramy
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
kiszka 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 46
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 625
Skąd: JANKES(Zwardoń)
Wysłany: 2012-12-12, 15:17   

Witku wielkie dzięki za linka....
Więc demontujemy,myjemy oględziny smarujemy i montaż.Jak tak mówicie...
_________________
Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-12-12, 18:18   

no chyba, że znajdziesz coś niepokojącego.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group